• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]


    Ohmygod de Kylo Ren kat. Hij lijkt best wel. :'D

    Who cares dat ik een kameraad van mijn vriend een knuffel en een kus op de wang heb gegeven bij het afscheid nemen, wat ik normaal gezien nooit doe met vrienden van me. Het doet me goed dat iemand eens lief tegen me deed en ik moet echt dringend nadenken of ik hier niet beter voorgoed een eind aan kan maken. Ik hoef niemand die nooit eens moeite voor me doet, terwijl zijn vrienden dat wel doen en oprecht interesse tonen in hoe ik mij voel. Lol.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Youtube, hoe doe je dit? Ik begin bij Rammstein en eindig steeds op de een of andere manier bij Taylor Swift. NOT OK.


    What would Emma do?

    Misschien moet je eens stoppen met roepen, straks duurt het weer vijf uur voor mijn zus in slaap geraakt.

    En misschien ook niet zo luid lachen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 22:17 ]


    <3

    Dinkleberg schreef:
    (...)
    Haha, oh jee, ik hoop dat niemand zich hier identificeert met Timmy's vader. Het geeft wel kansen, ik kan achter alles wat ik schrijf 'But it was probably Dinkleberg' zetten :Y)




    GRRR DINKLEBERG


    Sarah = ongewoon sexy

    'Je mag voor 75 euro zelf dingen op internet bestellen als verjaardagscadeau van ons en je tantes.' Aww yeahs. Striping tape, liquid latex, holo polishes, nail vinyls, dotting tools here I comeeee :3

    Ik moet nog steeds aan mijn essay beginnen...fml


    The Fairytale Happened

    KyloRen schreef:


    Ohmygod de Kylo Ren kat. Hij lijkt best wel. :'D


    omg :')


    The Fairytale Happened

    Ik heb gehuild in een winkel vandaag. Talk about humiliation.


    What would Emma do?

    Soms vraag ik me echt af wat er in mijn hoofd rondging toen ik mijn profiel ging kiezen:
    KUNSTGESCHIEDENIS????
    DUITS?????????
    WAT?????????????
    waarom heb ik die dingen gekozen? Geschiedenis, Economie, Wiskunde en extra engels snap ik nog wel
    mAAR KUNSTGESCHIEDENIS EN DUITS? WAT


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pterodactyl schreef:
    Ik heb gehuild in een winkel vandaag de les vorige week. Talk about humiliation.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dankjewel dat je niet op mij reageert of mij er überhaupt bij zet. Zegt dan ook weer genoeg over hoe je over mij denkt. Verwacht dan meteen niks meer van me, want.. ik ben 't zat om altijd de outsider te zijn eigk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ga morgen douchen. Het enigste waar ik voor hoop is warm water, Heer. Please let there be warm water.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol, 50 gratis condooms van CZ. Alsof die ooit opgaan :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."