• Dat elke avond pasta pesto eten - hier en daar uiteraard afgewisseld met een kleffe diepvriespizza - niet al te bevorderlijk voor je gezondheid is, weten we natuurlijk allemaal. Wat we ongetwijfeld niet allemaal weten, is wat we dan wél moeten eten. Ik, als stereotype student (hallo, pasta? Pesto? Pizza?) niet althans. De kookboeken die ik heb zijn al tal van keren binnenstebuiten gekeerd en eigenlijk alles heb ik of al tien keer geprobeerd, of is een absolute 'no go' (eerder: te veel moeite).

    In ieder geval ga ik er vanuit dat ik vast niet de enige ben die zich elke avond opnieuw enigszins wanhopig afvraagt wat je nu weer moet eten.

    ----

    Daarom dacht ik dat een topic, waarin iedereen kan posten wat hij/zij die avond gaat eten of al heeft gegeten, misschien helemaal niet zo'n gek idee is. Op die manier kunnen we inspiratie op doen en hoeven we niet om de paar dagen meer hetzelfde te eten! :-)

    Dus, de brandende vraag is...

    Wat eten we vandaag?



    Laten we de eeuwige pasta pesto eindelijk gedag kussen! :-)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 19:52 ]


    She's imperfect but she tries

    Ik ben vandaag naar Shabu Shabu geweest ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Doritoooooos.

    Nah, mijn vader heeft geprobeerd om babi pangang te maken, maar dat lukt toch nooit, lol.


    Your make-up is terrible

    Pizza, omdat het België-Italië is vanavond.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 16:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Taco's. Of tenminste, dat is de bedoeling. Het worden stukjes van een taco met stukjes vulling, want die krengen zijn niet normaal te eten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kleine worteltjes, rijst en ikea gehaktballetjes met saté saus.


    Physics is awesome

    Friet =D
    Ik had echt geen zin om te koken.


    I am an idiot, I move.

    Wij hebben vandaag (stok)broodje gezond gegeten!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Niks . Ik heb lekker een paar uur gesport en toen ik thuis kwam lag er een hele vies uitziende maaltijd klaar die ik nog moest opwarmen, dus ik skip het vandaag maar even.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one