• Dat elke avond pasta pesto eten - hier en daar uiteraard afgewisseld met een kleffe diepvriespizza - niet al te bevorderlijk voor je gezondheid is, weten we natuurlijk allemaal. Wat we ongetwijfeld niet allemaal weten, is wat we dan wél moeten eten. Ik, als stereotype student (hallo, pasta? Pesto? Pizza?) niet althans. De kookboeken die ik heb zijn al tal van keren binnenstebuiten gekeerd en eigenlijk alles heb ik of al tien keer geprobeerd, of is een absolute 'no go' (eerder: te veel moeite).

    In ieder geval ga ik er vanuit dat ik vast niet de enige ben die zich elke avond opnieuw enigszins wanhopig afvraagt wat je nu weer moet eten.

    ----

    Daarom dacht ik dat een topic, waarin iedereen kan posten wat hij/zij die avond gaat eten of al heeft gegeten, misschien helemaal niet zo'n gek idee is. Op die manier kunnen we inspiratie op doen en hoeven we niet om de paar dagen meer hetzelfde te eten! :-)

    Dus, de brandende vraag is...

    Wat eten we vandaag?



    Laten we de eeuwige pasta pesto eindelijk gedag kussen! :-)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 19:52 ]


    She's imperfect but she tries

    Ik heb vandaag zo lekker gegeten. Ik had super honger omdat ik uit school naar de sportschool was geweest, dus het was 9 uur toen ik ging eten.
    Ik had een nieuw wereldgerecht van knor met o.a. notenrijst, kip, taugé. Ik heb het lekker opgewarmd en toen ben ik met een kop warm eten en stokjes heerlijk tv gaan kijken. Dat was echt perfect


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had Chicken Tonight hah


    26 - 02 - '16

    Ik had soep(tomaten) en een broodje met daartussen kaas en hesp


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Frietjes en een bickyburger. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Surinaamse kippenbouten met surinaamse sperziebonen en met Surinaamse kerrieaardappelen. Ik wilde zoiets eens uitproberen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zelfgemaakte courgettesoep met zalm en een paar broodjes. Straks pas hoor.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vier vandaag mijn verjaardag met mijn huisgenoten en die hebben iets in hun schild gevoerd de afgelopen week. Dus ik ben heel benieuwd wat ik straks voorgeschoteld krijg.

    Als ik niet meer online kom, ben ik vergiftigd. Dan weet je 't vast.


    Slightly drunk.

    Ik had echt ziekkkkk veel zin in Turk en ik had nog wraps en sla die op moesten, dus maakte ik wraps met pittige shoarma, sla, rode ui en knoflooksaus. Met als gevolg dat ik heel de avond lekker knoflook op kan gaan boeren, but it was so worth it. :3


    She's imperfect but she tries

    Venkelsoep <3
    voor de rest heb ik nog geen idee :')


    The thing you do mean something to people -Ncis

    AH maaltijdsalade en bier. :")


    Caution first, always.

    Burritoooo's


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik at vandaag nasi :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Vanochtend brood en suikerbollen. Vanmiddag at ik schorsenelen, gekookte aardappelen met schnitzelvlees in BBQ marinade. Er was ook soep. Als dessert was er aardbeienpudding.
    Vanavond was het nuggets en frikandellen (eh, curryworsten). Met rijst met groentjes. En koude groentjes.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik had echt nul zin om te koken, dus ik had kidneybonen met vegaballetjes en wat kaas.


    I am an idiot, I move.

    Selder en aardappelen! Geen enkele hap van gegeten! BLU


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful