• Dat elke avond pasta pesto eten - hier en daar uiteraard afgewisseld met een kleffe diepvriespizza - niet al te bevorderlijk voor je gezondheid is, weten we natuurlijk allemaal. Wat we ongetwijfeld niet allemaal weten, is wat we dan wél moeten eten. Ik, als stereotype student (hallo, pasta? Pesto? Pizza?) niet althans. De kookboeken die ik heb zijn al tal van keren binnenstebuiten gekeerd en eigenlijk alles heb ik of al tien keer geprobeerd, of is een absolute 'no go' (eerder: te veel moeite).

    In ieder geval ga ik er vanuit dat ik vast niet de enige ben die zich elke avond opnieuw enigszins wanhopig afvraagt wat je nu weer moet eten.

    ----

    Daarom dacht ik dat een topic, waarin iedereen kan posten wat hij/zij die avond gaat eten of al heeft gegeten, misschien helemaal niet zo'n gek idee is. Op die manier kunnen we inspiratie op doen en hoeven we niet om de paar dagen meer hetzelfde te eten! :-)

    Dus, de brandende vraag is...

    Wat eten we vandaag?



    Laten we de eeuwige pasta pesto eindelijk gedag kussen! :-)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 19:52 ]


    She's imperfect but she tries

    Ik heb vandaag nasi gemaakt :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Spaghetti (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik had vandaag krieltjes met maissalade. Omdat mevrouw geen vlees wou ^.^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tentamens = troostvoer = pizza.


    She's imperfect but she tries

    We eten vandaag preistampot. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nasi met saté en satésaus!


    Physics is awesome

    Kliekjes van gourmetten, bami, ajam pangang en foo yong hai


    26 - 02 - '16

    Il had gyoza, rijst, een miso achtig soepje en sushi, sojabonen en zeekraal. Mijn doel is zoveel Japanse zooi vreten dat ik niet ga klagen als we alweer aardappels eten thuis (which is like.. 5 van de 7 dagen).


    No growth of the heart is ever a waste

    Tagliatelle met spinazie, zalm en wat pesto. c:


    Pretty is just a pretty word.

    Verpeste pasta met rode saus. Ik kan echt niet koken, oh god.


    -

    Shoarma


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Noodles met barbeque kip ofzo:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Varkenshaas met gestoomde broccoli, geroosterde puntpaprika en komkommer.


    Your make-up is terrible

    Vega laadbruggen en aardappeltjes. En ook nog een of ander witlof gebeuren , maar dat heb ik niet niet gegeten want ik lust geen witlof


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    PANCAKES (H)

    Je kunt ook aardappeltjes bakken in de oven. Erg lekker en een stuk gezonder dan patat :)