• Dat elke avond pasta pesto eten - hier en daar uiteraard afgewisseld met een kleffe diepvriespizza - niet al te bevorderlijk voor je gezondheid is, weten we natuurlijk allemaal. Wat we ongetwijfeld niet allemaal weten, is wat we dan wél moeten eten. Ik, als stereotype student (hallo, pasta? Pesto? Pizza?) niet althans. De kookboeken die ik heb zijn al tal van keren binnenstebuiten gekeerd en eigenlijk alles heb ik of al tien keer geprobeerd, of is een absolute 'no go' (eerder: te veel moeite).

    In ieder geval ga ik er vanuit dat ik vast niet de enige ben die zich elke avond opnieuw enigszins wanhopig afvraagt wat je nu weer moet eten.

    ----

    Daarom dacht ik dat een topic, waarin iedereen kan posten wat hij/zij die avond gaat eten of al heeft gegeten, misschien helemaal niet zo'n gek idee is. Op die manier kunnen we inspiratie op doen en hoeven we niet om de paar dagen meer hetzelfde te eten! :-)

    Dus, de brandende vraag is...

    Wat eten we vandaag?



    Laten we de eeuwige pasta pesto eindelijk gedag kussen! :-)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 19:52 ]


    She's imperfect but she tries

    Ik at gebakken nieuwe aardappeltjes, peultjes gewokt in teriyaki saus en een hele vieze gehaktbal. D:


    She's imperfect but she tries

    Ik ben zelf op een magere yoghurt dieet afgewisseld met sla en zo nu en dan een klein stukje vlees met een aardappel. Hoe anders krijg ik mijn bierbuik weg voor de zomer xD

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 18:17 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nog niets, maar dat is vooral omdat ik zelf niet zo bijster veel zin heb in eten ;x


    26 - 02 - '16

    Voedsel

    Schorseneren met aardappeltjes en kippen saté's.
    Niet echt mijn ding maar goed. Het was iets eetbaars.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb nog steeds mijn avondeten niet gehad, oeps..


    26 - 02 - '16

    Ik heb spaghetti met kastanjechampignons, pangasiusfilet en een roomsaus gemaakt. Zonder de vis vond ik hem zelf al heel smaakvol, dus vegetarisch zou 'ie ook lekker zijn. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb vandaag spaghetti bolognese, pasta pesto met kip, koude paste met groentjes, tonijn en ei en macaroni met kaas en hesp gegeten. (We hadden pastabuffet gemaakt met de klas hehe)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nieuwe aardappeltjes, asperges, boterjus en ham en ei. Overduidelijk bij mijn ouders haha.


    She's imperfect but she tries

    Burrito's :3


    I am an idiot, I move.

    Bulgur met gele paprika, tomaat, champignons, wokreepjes en een roerbakei. Dat alles ondereen met sweet chili woksaus. Jummie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pizza oeps. Om precies te zijn margerita, pollo en salami.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het was gister mijn kookbeurt en dus de perfecte gelegenheid om iets te maken dat ik echt lekker vind. We hebben griekse salada gegeten met griekse aardappelmix van de ah.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vandaag eet ik bami c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Heeft iemand recepten die snel en makkelijk te bereiden zijn, maar niet te ongezond zijn? In de horeca begin ik telkens op vervelende tijdstippen, en ik eet liever niet te veel op het werk omdat er te veel friet en te weinig groenten worden gegeten.

    Het liefst geen pasta, trouwens. Ik vind het heerlijk, maar ik eet het nu al drie dagen per week en dat is eigenlijk te veel. :')

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 13:23 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tyene schreef:
    Heeft iemand recepten die snel en makkelijk te bereiden zijn, maar niet te ongezond zijn? In de horeca begin ik telkens op vervelende tijdstippen, en ik eet liever niet te veel op het werk omdat er te veel friet en te weinig groenten worden gegeten.


    Geen specifiek recept, maar er zijn een heleboel wraps die je makkelijk kunt maken. In principe kun je daar bijna alles in doen wat je lekker vind. Ik vind 't een succes :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen