• Dat elke avond pasta pesto eten - hier en daar uiteraard afgewisseld met een kleffe diepvriespizza - niet al te bevorderlijk voor je gezondheid is, weten we natuurlijk allemaal. Wat we ongetwijfeld niet allemaal weten, is wat we dan wél moeten eten. Ik, als stereotype student (hallo, pasta? Pesto? Pizza?) niet althans. De kookboeken die ik heb zijn al tal van keren binnenstebuiten gekeerd en eigenlijk alles heb ik of al tien keer geprobeerd, of is een absolute 'no go' (eerder: te veel moeite).

    In ieder geval ga ik er vanuit dat ik vast niet de enige ben die zich elke avond opnieuw enigszins wanhopig afvraagt wat je nu weer moet eten.

    ----

    Daarom dacht ik dat een topic, waarin iedereen kan posten wat hij/zij die avond gaat eten of al heeft gegeten, misschien helemaal niet zo'n gek idee is. Op die manier kunnen we inspiratie op doen en hoeven we niet om de paar dagen meer hetzelfde te eten! :-)

    Dus, de brandende vraag is...

    Wat eten we vandaag?



    Laten we de eeuwige pasta pesto eindelijk gedag kussen! :-)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 19:52 ]


    She's imperfect but she tries

    Fastfood. Ik was bij een vriendin geweest en eigenlijk iets te laat de trein terug gepakt, dus ik kon thuis niet meer mee eten en aangezien ik een overstap van 20 minuten had was Burger King de beste optie. Lekkere krulfrietjes en kipnuggets en als toetje zo'n bakje fruit van de AH


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vandaag hebben we boerenkost gegeten namelijk wortelpuree met worst.
    Ik ben van België en ik merk steeds meer dat Nederland zo van die
    Ingewikkelde maaltijden eet! Met veel dit en dat! Ik heb al twee dingen
    Gepost namelijk wortels met varkensvlees en andere shit!
    En als ik de Posts bij jullie lees denk ik zo van whaaat??? Hoe kan je zo veel
    Ingrediënten bij elkaar eten (netbeautygloss) Mascha!!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik had gekookte andijvie met groentesaus, gekookte aardappelen en gemarineerde kipfilet omwikkelt met spek. Als toetje bananen/frambozen kloppudding.


    26 - 02 - '16

    Ik had rundervinkjes, gebakken aardappelen en wat groenten erbij. ^^ Het was heerlijk.
    En morgen gaan we macaroni eten! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Mijn vader ging andijvie maken, maar hij had per ongeluk 3 pakjes met spekjes uit de vriezer gehaald, dus er zaten superveel spekjes in.
    En hij was uitgeschoten met de zout, dus het was niet zo heel lekker uiteindelijk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    2 Broodjes ei met mayonaise.

    Pizzaa. Met salade (en veel feta erin).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    Pizzaa. Met salade (en veel feta erin).


    Lekkerrrrrr


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    (...)

    Lekkerrrrrr

    Yes. Its sooò goood.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mignon schreef:
    Ik at een vispakketje van koolvis met rode ui, broccoli en kruidenroomkaas met witte rijst, naar dit (aanklikbaar) recept. Het is zo makkelijk en ZO lekker. De saus was wel machtig, maar dit het was echt een maaltijd naar mijn smaak.



    Ik kan het recept niet meer zien. :c
    Heb je dat nog toevallig? Want het ziet er wel heel lekker uit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vrees dat bouillon alles is wat ik binnenkrijg vanavond. Bwuh. ):

    Ellaria schreef:
    (...)

    Ik kan het recept niet meer zien. :c
    Heb je dat nog toevallig? Want het ziet er wel heel lekker uit.
    Oh wat stom, ze heeft haar site recentelijk veranderd en op haar nieuwe kan ik hem niet vinden. ): Ik heb de ingrediënten wel gescreenshot op mijn mobiel staan. Voor één persoon heb je nodig:
    - 1 koolvis uit de diepvries (gewoon die van de AH, had ik zelf)
    - 3 eetlepels kruidenroomkaas
    - 1 kleine rode ui
    - wat broccoliroosjes
    - scheut slagroom
    - rijst
    - aluminiumfolie

    Uit mijn hoofd gezegd heb ik de vis op het folie gekruid met peper en zout, heb ik daarop wat roosjes broccoli en wat uienringen gedaan (al weet ik nog wel dat ik één ui belachelijk veel vond en dus een heel pak minder deed). Het sausje maakte ik van die roomkaas met wat slagroom en dat heb ik over de vis en groenten gegoten. Pakketje dichtvouwen en in de oven en intussen de rijst koken. Het enige wat ik niet meer weet is hoe lang het in de oven moet, maar dat zou gewoon gelijk moeten zijn aan wat op de verpakking van de koolvis staat. :'D


    She's imperfect but she tries

    Spaghetti Bolognese, meegenomen van thuis. Thuis thuiss eten ze dat elke dinsdag en er is altijd over, en dat vriest papa in. We hebben zo'n grote stash aan spaghetti in de diepvries, niet normaal.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Gehakt met lekkere wokgroentjes wat mengen kaas erover in de oven!
    Smakelijk eten! Mmm zo overheerlijk i love dat soort comfi eten


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Macaroni met kaas, een speciale hamburger met tomaat en kaas :Y)


    Seasons will change, but I shall remain

    Stamppot boerenkool met vegarookworst.
    Ik kan niet zeggen dat ik er mega zin in heb, maar hé, ik hoef ook niet te koken (:


    I am an idiot, I move.