• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Nope, het lag echt niet aan jouw codes. c: Maar goed dat we nu weer verder kunnen, dan kan ik gelijk door met Isaiah en Bellissa. Bedankt voor het helpen!


    I'm your little ray of pitch black.

    Bij dezen een oproepje aan iedereen die een bericht op speeltopic, pagina twee, heeft staan: Of je je berichten even na wil kijken en eventueel codes af wil ronden.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 13:53 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik dacht zelf dat t de post boven mij was...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Ik dacht zelf dat t de post boven mij was...

    De post boven jou... Je hebt er twee staan. Kun je wat duidelijker zijn, bedoel je mij of Peculiar?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    De post boven jou... Je hebt er twee staan. Kun je wat duidelijker zijn, bedoel je mij of Peculiar?


    Sorry, ik zat op mijn telefoon (te wachten op de kinderoptocht) dus had maar ff tijd..
    ik bedoelde de post van Peculiar. Bij mijn eerste post had ik nergens last van en bij de 2de post wel.
    Ik ben de eerste die dit aangeeft dus het moet voor mijn gevoel ergens in die 4 post zitten, maar als het mijn post was geweest dan hadden Asuka, Sempre en peculair er al iets van moeten merken.

    Dit is slechts een redenatie,. Ik wil niemand de schuld in de schoenen schuiven en misschien ben ik het wel schuld, maar dit had ik me zo bedacht...+Het kan iedereen gebeuren.


    @Asuka. Ik kan mijn oude posts niet meer aanpassen..

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 15:28 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Sorry, ik zat op mijn telefoon (te wachten op de kinderoptocht) dus had maar ff tijd..
    ik bedoelde de post van Peculiar. Bij mijn eerste post had ik nergens last van en bij de 2de post wel.
    Ik ben de eerste die dit aangeeft dus het moet voor mijn gevoel ergens in die 4 post zitten, maar als het mijn post was geweest dan hadden Asuka, Sempre en peculair er al iets van moeten merken.

    Dit is slechts een redenatie,. Ik wil niemand de schuld in de schoenen schuiven en misschien ben ik het wel schuld, maar dit had ik me zo bedacht...+Het kan iedereen gebeuren.


    @Asuka. Ik kan mijn oude posts niet meer aanpassen..

    Ik weet om eerlijk te zijn niet meer wanneer ik in het topic heb gekeken en wanneer niet. x: Ik beschuldig daarom niet één iemand, maar ik las al dat meerdere hun code niet hadden afgerond, dus het was niet specifiek op één iemand gericht.
    Tip: Via je telefoon kun je het wel aanpassen. c;


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Ik weet om eerlijk te zijn niet meer wanneer ik in het topic heb gekeken en wanneer niet. x: Ik beschuldig daarom niet één iemand, maar ik las al dat meerdere hun code niet hadden afgerond, dus het was niet specifiek op één iemand gericht.
    Tip: Via je telefoon kun je het wel aanpassen. c;


    Thanx dan ga ik dat nu doen!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Thanx dan ga ik dat nu doen!

    Dankjewel! C: Ik zie dat dat hem ook niet was, ik heb daarom PecuIiar even een PB gestuurd om te vragen of zij haar bericht aan wilde passen, want volgens mij is zij de enige die nog over is? Of het moet Bylot zijn. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Dankjewel! C: Ik zie dat dat hem ook niet was, ik heb daarom PecuIiar even een PB gestuurd om te vragen of zij haar bericht aan wilde passen, want volgens mij is zij de enige die nog over is? Of het moet Bylot zijn. ^_^


    katsjoepiek kan volgens mij ook nog? Dacht ik dan.. Not sure c:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 18:37 ]


    Faith is everything.

    Ik zal mn post aanpassen!

    MrsSmollet, had jij nog een ander idee voor Jamie en Thalia? Aangezien het een beetje ongemakkelijk is om zonder enig idee van hoe die twee samen zijn?

    Ik post morgen, ik lig nu ziek op bed en mn hoofd staat er echt niet naar


    Spinning around, I'm weightless.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    katsjoepiek kan volgens mij ook nog? Dacht ik dan.. Not sure c:


    Oh oeps, ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan dan maar ik zal wel even kijken?

    edit; grapje ik kan mijn post niet aanpassen nu haha.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 22:15 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    katsjoepiek schreef:
    (...)

    Oh oeps, ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan dan maar ik zal wel even kijken?

    edit; grapje ik kan mijn post niet aanpassen nu haha.


    Dit kan je doen met je mobiele telefoon ;) (Wist ik eerst ook niet, Asuka gaf dit als tip)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik wist niet wat ik precies moet veranderen maar ik heb mn berichten aangepast weet niet of ik de schuldige was haha anders sorry haha :$


    someone out there feels better because you exist

    PecuIiar schreef:
    Ik zal mn post aanpassen!

    MrsSmollet, had jij nog een ander idee voor Jamie en Thalia? Aangezien het een beetje ongemakkelijk is om zonder enig idee van hoe die twee samen zijn?

    Ik post morgen, ik lig nu ziek op bed en mn hoofd staat er echt niet naar


    Om eerlijk te zijn, niet echt. Ik weet niet wat ik van Thalia moet denken, zeg maar.


    Faith is everything.

    Ik ga proberen vandaag nog te posten, ik was te druk met carnaval haha


    Big girls cry when their hearts are breaking