• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Magari schreef:
    (...)

    Ik heb Nolan eventueel voor de eerste, of Yana voor alle vier wel eigenlijk?

    @Asuka, ik vind dat idee tussen Yana en Belissa wel leuk klinken, dat Yana haar eerste baantje in Amerika bijvoorbeeld bij de moeder van Belissa was?

    Sorry, ik was bezig met de relaties invullen haha. Maar ja, zullen we dan Nolan en Caden voor de eerste doen? Ik weet niet of Nolan een auto of iets heeft, maar misschien dat hij die heeft laten maken bij zijn autobedrijf, waar Caden werkt, en dat er dan een overval was en een van hen werd neergeschoten ofzo en sinds dat moment vrienden waren? Beetje fucked up circumstance, maar meer kan mijn hoofd niet opbrengen en er staat wel 'unusual'.

    Voor Yana had ik volgens mij wel iets korts opgeschreven hoe Caden haar zag. Wat denk jij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Sempre: Ik ben nu een post aan het schrijven. Zijn er nog enkele dingen die ik er in moet verwerken die zij doet? Hij gaat trouwens met zijn eigen auto, dus dan zal hij haar wel ophalen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    @ Sempre: Ik ben nu een post aan het schrijven. Zijn er nog enkele dingen die ik er in moet verwerken die zij doet? Hij gaat trouwens met zijn eigen auto, dus dan zal hij haar wel ophalen.


    Nee hoor, kijk maar wat je fijn vindt en dan haak ik wel in.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Nee hoor, kijk maar wat je fijn vindt en dan haak ik wel in.

    Bijna klaar c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Asuka schreef:
    (...)
    Dat is dit jaar pas gebeurd, ik zie eerder voor me dat ze het bed vorig jaar of twee jaar terug hebben gedeeld? Sowieso had Bellissa een gigantische crush op Caden, dus hing ze aan zijn lippen. Mocht hij eenmaal met haar geflirt hebben, dan was ze er zonder enig probleem ingetrapt. Hij zal haar niet eens valse beloftes gegeven moeten hebben. ^_^ Ze was erg verlegen en onzeker, dus zal ze veel waarde hebben gehecht aan Caden's geflirt — meer dan ze eigenlijk had moeten doen.

    Hahaha, ja, ze vind de aandacht leuk? Niet dat hij niet zou stoppen met het geflirt, want eenmaal als ze samen het bed hebben gedeeld zal hij verwachten dat het nog een keer gebeurd, dus hij kijkt uit naar de ontmoeting :'D Weet Caden eigenlijk dat ze toen nog maagd was of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Haha, yes. Zo'n iemand is hij wel. Hij wil zijn vrienden niet zo depri rondlopen c:


    Awe, dat klinkt echt lief somehow c: al zal ze zijn mening niet altijd kunnen waarderen en regelmatig bij hem aan de bar zitten voor de nodige alcohol c:


    Faith is everything.

    Asuka schreef:
    @Jaimz, dit had ik voor Bellissa en Ezra getypt net;
    (...)
    Ik weet niet of je dat wat vindt? Voor Isaiah ga ik zo aan de gang. c:


    Ja, is goed :3

    Nippon schreef:
    (...)
    Hahaha, ja, ze vind de aandacht leuk? Niet dat hij niet zou stoppen met het geflirt, want eenmaal als ze samen het bed hebben gedeeld zal hij verwachten dat het nog een keer gebeurd, dus hij kijkt uit naar de ontmoeting :'D Weet Caden eigenlijk dat ze toen nog maagd was of niet?

    Haha, ik ben benieuwd hoe dat zal lopen. ;D Ehmm... ik denk dat Bellissa toentertijd echt geen behoefte eraan had om dat tegen Caden te vertellen, bang dat hij er dan geen behoefte aan had. De jongedame heeft teveel films gekeken, haha.

    Jaimz schreef:
    (...)

    Ja, is goed :3

    Op pagina 11 had ik ideetjes neergezet. c: Bellissa is dus goed? Wat vind je van Isaiah?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 11:04 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Haha, ik ben benieuwd hoe dat zal lopen. ;D Ehmm... ik denk dat Bellissa toentertijd echt geen behoefte eraan had om dat tegen Caden te vertellen, bang dat hij er dan geen behoefte aan had. De jongedame heeft teveel films gekeken, haha.

    Hehehe oke. Dan weet hij het niet dat hij haar ontmaagd heeft lol, hehehe. Laat hem wel even slikken tho, als hij erachter komt.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 14:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jamie's vernieuwde relatielijstje c:

    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam • Deze man kent Jamie alweer zes jaar, zolang als ze in het resort werkt. In de eerste zomer dat ze er werkte, is er een relatie uit voortgekomen die vier jaar geduurd heeft. Ze zijn uit elkaar gegaan omdat zij niet naar Chicago wilde, en Isaiah wilde niet naar New York verhuizen. Nu hebben ze al bijna 2 zomers lang een friends with benefits relatie, al is het vanuit Jamie niet zonder gevoelens, die heeft ze namelijk nog steeds voor Isaiah, alleen wil ze hier niets mee doen. Dit kan je opmaken uit het feit dat ze ontzettend jaloers word als hij naar haar idee te close word met een van de andere vrouwen.
    • Dylan Garcia • Eén jaar • Entertainmentteam • De relatie tussen Dylan en Jamie is makkelijk met één woord te beschrijven: ijskoud. Ze vind het maar niets dat de man alles van iedereen wil weten. Ze vind ook dat hij te vol is van zichzelf, en zal het dan ook niet laten om hem Ijdeltuit te noemen in plaats van Dylan. Ondanks dat hij jonger is dan Jamie en ze voor hem eigenlijk niets te vrezen heeft, mijdt ze hem toch maar zoveel mogelijk.
    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ • Deze man kent Jamie ook alweer vijf jaar, maar om nu te zeggen dat ze Devin zo ontzettend aardig vind.. Nee, dat ook weer niet. Ze irriteert zich kapot aan zijn arrogantie. Ze noemt hem soms expres Dev, omdat ze weet dat hij hier een hekel aan heeft. Nee, deze jongeman en jongedame zullen nooit echt vrienden worden.
    • Carter Russell • Vier jaar • Lifeguard • Jamie is zeer zeker gecharmeerd van Carter, ze flirt ook wel eens met hem, maar ze zal er altijd voor kiezen om niet verder te gaan dan wat geflirt. Wel irriteert ze zich mateloos aan zijn YOLO-instelling en het feit dat hij zo slordig is. Ze heeft in het verleden wel eens zijn spullen weer voor hem bij elkaar gezocht, maar daar is ze op een gegeven moment mee gestopt.
    • Gereserveerde man Belmont • Komt nog • Komt later.
    • Nolan Jacobs • Vijf jaar • Barman / Lifeguard • Jamie kan de charmante Nolan zeer zeker waarderen, ze ziet hem ook als één van haar goede vrienden in het hele groepje. Ze ken de man nu al zo’n vijf jaar, maar soms is hij toch nog één groot mysterie voor haar. Het is ook zeker een man waar Jamie zo nu en dan mee zal flirten, maar ze zal nooit verder gaan dan wat onschuldig geflirt.
    • Ezra Attila • Jaimz • Drie jaar • Receptionist • Jamie is zeker op Ezra gesteld, ze ziet hem een beetje als een jonger broertje. Al kan het feit dat hij nogal chaotisch is aangelegd soms voor wrijving tussen beide zorgen, zeker als ze samen moeten werken.
    • Caden Walsh • Vier jaar • Barman / Schoonmaker • Ze ziet Caden als een goede vriend, alhoewel ze soms wel met elkaar flirten. Dit gaat echter niet veel verder dan onschuldig, vriendschappelijk geflirt. Ze kan zijn goed bedoelde advies en mening over de situatie met Isaiah niet altijd waarderen, maar soms weet ze wel dat hij er gewoon gelijk in heeft.

    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster • Deze dame is altijd Jamie’s beste vriendin geweest, iemand aan wie ze alles kon vertellen. Enkel is alles veranderd door de heftige gebeurtenissen in Bellissa’s leven, en vind het nog altijd jammer dat hun vriendschap voorbij lijkt te zijn, en het ergste vind Jamie dat ze haar niet kan helpen. Zij is de enige die nog weet van haar gevoelens voor Isaiah.
    • Nova Bateman • Drie jaar • Barvrouw • Jamie heeft Nova wegwijs gemaakt in het resort toen zij hier drie jaar geleden kwam werken. Daaruit is eigenlijk een vriendschap ontstaan, die in de loop der jaren erg hecht is geworden.
    • Ella Ashby • Drie jaar • Sous-chef • Jamie kan nooit echt hoogte van Ella krijgen, ondanks dat ze haar wel al drie jaar lang kent. Wel vind ze dat Ella geweldig lekker eten klaar kan maken, en dus ook zeker meer in haar mars heeft dan het zijn van sous-chef. Verder zou Jamie wel meer contact willen hebben met Ella, omdat ze haar een ongelooflijk lieve, jonge vrouw lijkt.
    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam • Eveline Summers.. Jamie zal haar eerder beschrijven als ’Little Bitch Perfect’, puur om het feit dat Eveline meestal de aandacht van iedereen opeist en naar Jamie’s mening net iets teveel en te vaak bezig met haar uiterlijk.
    • Thalia Nyssa Angelopoulos • Een jaar • Barvrouw • I don't have a clue yet.
    • Polina Emilia Yana Abdulov • Eén jaar • Patissier • Jamie is dol op eten en in het bijzonder op desserts — daarin heeft Yana dus sowieso al een streepje voor bij Jamie. Ze vind de dame ook niet onaardig, maar ze twijfelt of ze haar als vriendin kan gaan zien.
    • Camillo Acosta • Jaren • Schoonmaakster • I don't know yet.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 14:52 ]


    Faith is everything.

    Nippon schreef:
    (...)
    Hehehe oke. Dan weet hij het niet dat hij haar ontmaagd heeft lol, hehehe. Laat hem wel even slikken tho, als hij erachter komt.


    Haha, denk het ook wel, lol Ik denk dat hij vanzelf wel een keer een opmerking als 'je was een goede eerste' of zo zijn kant opgeworpen krijgt of iets dergelijks. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Carter Russell's relaties

    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    Isaiah behoort tot een van de beste vrienden van Carter. Hij kan het erg goed met hem vinden. Samen met Nolan behoren ze tot een close vriendengroepje die het vooral hebben over vrouwen.

    • Dylan Garcia • Eén jaar • Entertainmentteam •
    Carter herkent zichzelf wel in deze jongen. Ik denk dat ze best goeie vrienden kunnen zijn.

    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ •
    Carter en Devin hebben over het algemeen niet veel met elkaar gemeen. Echter is Carter niet de persoon die iemand niet snel zou mogen. Hij heeft amper iets met Devin maar heeft zeer zeker ook niets tegen deze jongen. En beschouwt hem gewoon als een vriend.

    • Gereserveerde man Belmont • Komt nog •

    • Nolan Jacobs • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    Niet alleen werken Carter en Nolan samen als lifeguard, ook kan hij het heel goed met deze jongen vinden en beschouwt hij hem als een van zijn beste vrienden. Samen met Isaiah behoren ze tot een close vriendengroepje die het vooral hebben over vrouwen.

    • Ezra Olaf Attila • Drie jaar • Receptionist
    Carter zou het denk ik goed met Ezra kunnen vinden. Ze lijken op elkaar.

    • Caden Walsh • Vier jaar • Barman
    Ik heb eigenlijk geen idee. Ik denk dat Carter zich niets aantrekt van zijn sarcastische opmerkingen maar hij is ook niet tegen hem, misschien zit er wel een vriendschap in?

    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster •
    Vergeleken met de afgelopen jaren is de jonge dame veel veranderd. Carter vindt dit een vast fascinerend en uit dit vooral door veel geflirt. Doordat ze beide een flirt zijn denk ik dat er wel een spannende chemie hangt, niet wetend waar het geflirt op uitloopt.

    • Jamie Davis• • Zes jaar • Receptioniste •
    Carter vind haar een erg aantrekkelijke verschijning en zal zo nu en dan wel eens met haar flirten.

    • Nova Rose Bateman •Drie jaar • Barvrouw
    Tussen Nova en Carter bestaat er zeker wel een klik. De twee kunnen het denk ik goed met elkaar vinden en Carter vindt haar erg aantrekkelijk.

    • Ella Ashby • Drie jaar • Chef de Cuisin •
    Hij heeft altijd gedacht dat zij hem niet mocht aangezien zij hem vaak ontwijkt. Echter vindt hij dat alleen maar spannend en doet hij meer zijn best om met haar in contact te komen.

    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam •
    Carter kan het goed vinden met dit spontane en vrolijke meisje. Maar er zal waarschijnlijk nooit meer dat geflirt komen.

    • Thalia Nyssa Angelopoulos • Eerste jaar • Barvrouw
    • Polina Emilia Yana Abdulov • Een jaar • Pattisier

    Carter ziet Yana wel zitten en flirt vaak met haar.

    • Camille 'Milo' Acosta • jaren • Schoonmaakster
    komt nog.


    sorry dat ie zo laat is, ik vier al carnaval C:


    someone out there feels better because you exist

    Bylot schreef:
    Carter Russell's relaties

    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    Isaiah behoort tot een van de beste vrienden van Carter. Hij kan het erg goed met hem vinden. Samen met Nolan behoren ze tot een close vriendengroepje die het vooral hebben over vrouwen.

    • Dylan Garcia • Eén jaar • Entertainmentteam •
    Carter herkent zichzelf wel in deze jongen. Ik denk dat ze best goeie vrienden kunnen zijn.

    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ •
    Carter en Devin hebben over het algemeen niet veel met elkaar gemeen. Echter is Carter niet de persoon die iemand niet snel zou mogen. Hij heeft amper iets met Devin maar heeft zeer zeker ook niets tegen deze jongen. En beschouwt hem gewoon als een vriend.

    • Gereserveerde man Belmont • Komt nog •

    • Nolan Jacobs • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    Niet alleen werken Carter en Nolan samen als lifeguard, ook kan hij het heel goed met deze jongen vinden en beschouwt hij hem als een van zijn beste vrienden. Samen met Isaiah behoren ze tot een close vriendengroepje die het vooral hebben over vrouwen.

    • Ezra Olaf Attila • Drie jaar • Receptionist
    Carter zou het denk ik goed met Ezra kunnen vinden. Ze lijken op elkaar.

    • Caden Walsh • Vier jaar • Barman
    Ik heb eigenlijk geen idee. Ik denk dat Carter zich niets aantrekt van zijn sarcastische opmerkingen maar hij is ook niet tegen hem, misschien zit er wel een vriendschap in?

    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster •
    Vergeleken met de afgelopen jaren is de jonge dame veel veranderd. Carter vindt dit een vast fascinerend en uit dit vooral door veel geflirt. Doordat ze beide een flirt zijn denk ik dat er wel een spannende chemie hangt, niet wetend waar het geflirt op uitloopt.

    • Jamie Davis• • Zes jaar • Receptioniste •
    Carter vind haar een erg aantrekkelijke verschijning en zal zo nu en dan wel eens met haar flirten.

    • Nova Rose Bateman •Drie jaar • Barvrouw
    Tussen Nova en Carter bestaat er zeker wel een klik. De twee kunnen het denk ik goed met elkaar vinden en Carter vindt haar erg aantrekkelijk.

    • Ella Ashby • Drie jaar • Chef de Cuisin •
    Hij heeft altijd gedacht dat zij hem niet mocht aangezien zij hem vaak ontwijkt. Echter vindt hij dat alleen maar spannend en doet hij meer zijn best om met haar in contact te komen.

    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam •
    Carter kan het goed vinden met dit spontane en vrolijke meisje. Maar er zal waarschijnlijk nooit meer dat geflirt komen.

    • Thalia Nyssa Angelopoulos • Eerste jaar • Barvrouw
    • Polina Emilia Yana Abdulov • Een jaar • Pattisier

    Carter ziet Yana wel zitten en flirt vaak met haar.

    • Camille 'Milo' Acosta • jaren • Schoonmaakster
    komt nog.


    sorry dat ie zo laat is, ik vier al carnaval C:

    I like it. c: En enjoy, mede-Brabander. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Bylot schreef:
    Carter Russell's relaties

    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    Isaiah behoort tot een van de beste vrienden van Carter. Hij kan het erg goed met hem vinden. Samen met Nolan behoren ze tot een close vriendengroepje die het vooral hebben over vrouwen.

    • Dylan Garcia • Eén jaar • Entertainmentteam •
    Carter herkent zichzelf wel in deze jongen. Ik denk dat ze best goeie vrienden kunnen zijn.

    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ •
    Carter en Devin hebben over het algemeen niet veel met elkaar gemeen. Echter is Carter niet de persoon die iemand niet snel zou mogen. Hij heeft amper iets met Devin maar heeft zeer zeker ook niets tegen deze jongen. En beschouwt hem gewoon als een vriend.

    • Gereserveerde man Belmont • Komt nog •

    • Nolan Jacobs • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    Niet alleen werken Carter en Nolan samen als lifeguard, ook kan hij het heel goed met deze jongen vinden en beschouwt hij hem als een van zijn beste vrienden. Samen met Isaiah behoren ze tot een close vriendengroepje die het vooral hebben over vrouwen.

    • Ezra Olaf Attila • Drie jaar • Receptionist
    Carter zou het denk ik goed met Ezra kunnen vinden. Ze lijken op elkaar.

    • Caden Walsh • Vier jaar • Barman
    Ik heb eigenlijk geen idee. Ik denk dat Carter zich niets aantrekt van zijn sarcastische opmerkingen maar hij is ook niet tegen hem, misschien zit er wel een vriendschap in?

    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster •
    Vergeleken met de afgelopen jaren is de jonge dame veel veranderd. Carter vindt dit een vast fascinerend en uit dit vooral door veel geflirt. Doordat ze beide een flirt zijn denk ik dat er wel een spannende chemie hangt, niet wetend waar het geflirt op uitloopt.

    • Jamie Davis• • Zes jaar • Receptioniste •
    Carter vind haar een erg aantrekkelijke verschijning en zal zo nu en dan wel eens met haar flirten.

    • Nova Rose Bateman •Drie jaar • Barvrouw
    Tussen Nova en Carter bestaat er zeker wel een klik. De twee kunnen het denk ik goed met elkaar vinden en Carter vindt haar erg aantrekkelijk.

    • Ella Ashby • Drie jaar • Chef de Cuisin •
    Hij heeft altijd gedacht dat zij hem niet mocht aangezien zij hem vaak ontwijkt. Echter vindt hij dat alleen maar spannend en doet hij meer zijn best om met haar in contact te komen.

    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam •
    Carter kan het goed vinden met dit spontane en vrolijke meisje. Maar er zal waarschijnlijk nooit meer dat geflirt komen.

    • Thalia Nyssa Angelopoulos • Eerste jaar • Barvrouw
    • Polina Emilia Yana Abdulov • Een jaar • Pattisier

    Carter ziet Yana wel zitten en flirt vaak met haar.

    • Camille 'Milo' Acosta • jaren • Schoonmaakster
    komt nog.


    sorry dat ie zo laat is, ik vier al carnaval C:


    Ik vind het een goede relatie!!
    Viva la Vasteloavend! Fijne Carnaval!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Bylot schreef:
    Carter Russell's relaties

    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    Isaiah behoort tot een van de beste vrienden van Carter. Hij kan het erg goed met hem vinden. Samen met Nolan behoren ze tot een close vriendengroepje die het vooral hebben over vrouwen.

    • Dylan Garcia • Eén jaar • Entertainmentteam •
    Carter herkent zichzelf wel in deze jongen. Ik denk dat ze best goeie vrienden kunnen zijn.

    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ •
    Carter en Devin hebben over het algemeen niet veel met elkaar gemeen. Echter is Carter niet de persoon die iemand niet snel zou mogen. Hij heeft amper iets met Devin maar heeft zeer zeker ook niets tegen deze jongen. En beschouwt hem gewoon als een vriend.

    • Gereserveerde man Belmont • Komt nog •

    • Nolan Jacobs • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    Niet alleen werken Carter en Nolan samen als lifeguard, ook kan hij het heel goed met deze jongen vinden en beschouwt hij hem als een van zijn beste vrienden. Samen met Isaiah behoren ze tot een close vriendengroepje die het vooral hebben over vrouwen.

    • Ezra Olaf Attila • Drie jaar • Receptionist
    Carter zou het denk ik goed met Ezra kunnen vinden. Ze lijken op elkaar.

    • Caden Walsh • Vier jaar • Barman
    Ik heb eigenlijk geen idee. Ik denk dat Carter zich niets aantrekt van zijn sarcastische opmerkingen maar hij is ook niet tegen hem, misschien zit er wel een vriendschap in?

    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster •
    Vergeleken met de afgelopen jaren is de jonge dame veel veranderd. Carter vindt dit een vast fascinerend en uit dit vooral door veel geflirt. Doordat ze beide een flirt zijn denk ik dat er wel een spannende chemie hangt, niet wetend waar het geflirt op uitloopt.

    • Jamie Davis• • Zes jaar • Receptioniste •
    Carter vind haar een erg aantrekkelijke verschijning en zal zo nu en dan wel eens met haar flirten.

    • Nova Rose Bateman •Drie jaar • Barvrouw
    Tussen Nova en Carter bestaat er zeker wel een klik. De twee kunnen het denk ik goed met elkaar vinden en Carter vindt haar erg aantrekkelijk.

    • Ella Ashby • Drie jaar • Chef de Cuisin •
    Hij heeft altijd gedacht dat zij hem niet mocht aangezien zij hem vaak ontwijkt. Echter vindt hij dat alleen maar spannend en doet hij meer zijn best om met haar in contact te komen.

    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam •
    Carter kan het goed vinden met dit spontane en vrolijke meisje. Maar er zal waarschijnlijk nooit meer dat geflirt komen.

    • Thalia Nyssa Angelopoulos • Eerste jaar • Barvrouw
    • Polina Emilia Yana Abdulov • Een jaar • Pattisier

    Carter ziet Yana wel zitten en flirt vaak met haar.

    • Camille 'Milo' Acosta • jaren • Schoonmaakster
    komt nog.


    sorry dat ie zo laat is, ik vier al carnaval C:


    I fully agree on Carter & Jamie! En ben ik dan zo'nsaaie Brabander dat ik niks aan carnaval doe? Ö Veel plezier trouwens de komende dagen ;D

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 16:52 ]


    Faith is everything.