• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Well... ik zie Bellissa het wel doen. ^_^ Zij heeft ook wel wat mensen nodig die haar nog wel mogen, en inderdaad, ze zouden elkaar wel goed kunnen balanceren. c: Zij kan altijd zeggen dat als het haar lukt het Ella ook moet lukken, dat ze het levende bewijs is. ;D


    Ahh, dat zou fijn zijn (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zoek alleen nog een friends with benefits voor Nova. Who volunteers? ^^


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    En wie wilt er trouwens in de buurt wonen met Caden, een ”samenreiziger” zijn als het ware? Hij woont in San Francisco.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 23:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    En wie wilt er trouwens in de buurt wonen met Caden, een ”samenreiziger” zijn als het ware? Hij woont in San Francisco.


    Er komen er meerdere uit Cali, dus je zult vast wel iemand vinden. Sowieso komt Bellissa er vandaan, al zie ik hen niet samen reizen — en bovendien zit ze al op het strand, dus dat zou ook bijzonder zijn, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ahh, dat zou fijn zijn (:


    Ik heb het aangepast bij mijn relatielijstje. c: Stiekem heb ik wel dat van de rondleiding overgenomen, mits je dat goed vindt? x:
    Oh wacht, ik ben te slaperig denk ik. x: Misschien dat Ella nou juist Bellissa heeft rondgeleid? Ondanks dat ze er maar een jaartje langer werkte?


    I'm your little ray of pitch black.

    Nippon schreef:
    En wie wilt er trouwens in de buurt wonen met Caden, een ”samenreiziger” zijn als het ware? Hij woont in San Francisco.


    Ik heb voor Ella geen stad ingevuld zie ik net, dus ze kan prima met hem meereizen. x'D

    @Cherona: Oh, ja, als Ella er langer werkt dan Bellissa dan doen we het maar zo ja hahaha

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 23:51 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik heb voor Ella geen stad ingevuld zie ik net, dus ze kan prima met hem meereizen. x'D

    @Cherona: Oh, ja, als Ella er langer werkt dan Bellissa dan doen we het maar zo ja hahaha


    Ik zat echt zo'n drie minuten naar het scherm te staren met het idee dat iets niet klopte, maar ik kon serieus niet precies vinden wat het nou was. T_T Maar goed, dan doen we dat, haha. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)

    Ik zat echt zo'n drie minuten naar het scherm te staren met het idee dat iets niet klopte, maar ik kon serieus niet precies vinden wat het nou was. T_T Maar goed, dan doen we dat, haha. ;D


    Yess, prima!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 23:58 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Relaties, Caden Walsh.

    Isaiah Price — Asuka
    Caden was de eerste jongen die Jamie versierde en Isaiah was daar niet al te blij mee. Eerst vrienden, maar nu is het oppervlakkig geworden. Soms daagt hij hem uit door te flirten, maar dat is eenmaal zijn kinderachtige en flirterige karakter zelve, hij zet een vriendschap natuurlijk boven het vrouwtje.
    Dylan Garcia — katsjoepiek
    Komt nog.
    Devin Cooper — Dumbledor
    Slimme jongen. Heeft de neiging elke keer 'Geniet van het leven' tegen hem te zeggen.
    Carter Russell — Bylot
    Noemt hem eigenlijk meer 'Hippie' dan zijn eigenlijke naam, vanwege het karakter en drugs – als grap bedoeld. Leuk om mee te feesten en uit te gaan. Kan zo af en toe wat overeenkomsten van zichzelf terugvinden van zichzelf, maar meer niet.
    Nolan Jacobs — Magari
    Komt nog.
    Ezra Attila — Jaimz
    Snapt zijn intenties/bedoelingen, maar sinds hij weet van het hele “rijke familie” gebeuren heeft hij er een lichte afkeer tegen. Waarom weet hij niet, of durft hij het gewoon niet toe te geven.

    Bellissa Di Caprio — Asuka
    Noemt haar “Bellissima”. Afgeleidt van haar naam, schoonheid en afkomst. Drie dingen in een klap en het is pakkend + past bij zijn eigen karakter. Caden had seks met haar en merkt soms dat ze zo naar hem toe is getrokken, door de abrupte verschijningen. Door haar plotselinge omslag tot tot sexy femme fatale, vind hij dit tevens leuk als bezorgend. Dat hij haar “gepakt” heeft, betekend niet dat hij geen zorg voor haar biedt.
    Jamie Davis — MrsSmollett
    Flirt zo af en toe met Jamie, maar is meer vriendelijk geflirt dan het daadwerkelijk haar in bed te krijgen. Het is een goede vriendschap en, ookal merkt hij de jaloerse blikken van Isaiah, hij laat altijd eerlijk zijn mening/advies weten erover. Ze hoeft er niks mee te doen, maar hij wilt wel dat het eruit is en zij niet met een zwaar hart rondloopt, tevens als Isaiah.
    Nova Bateman — Mirin
    Aantrekkelijke, jonge vrouw. Collega's, samen achter de bar.
    Ella Ashby — Sempre
    Hij kan zich vinden in de eenzaamheid in haar, doordat hij zichzelf te vaak alleen heeft gevoeld. Op het begin bij dit werk had Ella zich niet thuis gevoeld en om haar op te beuren heeft hij haar de plekken wat laten zien in het resort en zo is het opgebouwd en vanaf dat moment haar beschermd.
    Eveline Summers — tubbietoost
    Heeft niks met kinderen. Verder, komt nog.
    Polina Abdulov — Magari
    Erg aantrekkelijke vrouw. Zou het niet erg vinden om met haar het bed in te belanden.
    Camillo Acosta — Zabini
    Komt nog.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 23:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik heb voor Ella geen stad ingevuld zie ik net, dus ze kan prima met hem meereizen. x'D

    @Cherona: Oh, ja, als Ella er langer werkt dan Bellissa dan doen we het maar zo ja hahaha

    Ik vind het best, maar ik bedoel meer een vaste samenreiziger zeg maar. Ergens zou dat wel kloppen met hun relatie tho, gezien het hele “beschermen” haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Ik vind het best, maar ik bedoel meer een vaste samenreiziger zeg maar. Ergens zou dat wel kloppen met hun relatie tho, gezien het hele “beschermen” haha.


    Ehm, wacht, ik ben verward. Reist jouw personage iedere dag op en neer? Want dan heb ik het verkeerd begrepen. c:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 0:06 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nippon schreef:
    Relaties, Caden Walsh.
    Isaiah Price — Asuka
    Caden was de eerste jongen die Jamie versierde en Isaiah was daar niet al te blij mee. Eerst vrienden, maar nu is het oppervlakkig geworden. Soms daagt hij hem uit door te flirten, maar dat is eenmaal zijn kinderachtige en flirterige karakter zelve, hij zet een vriendschap natuurlijk boven het vrouwtje.
    Dylan Garcia — katsjoepiek
    Komt nog.
    Devin Cooper — Dumbledor
    Slimme jongen. Heeft de neiging elke keer 'Geniet van het leven' tegen hem te zeggen.
    Carter Russell — Bylot
    Noemt hem eigenlijk meer 'Hippie' dan zijn eigenlijke naam, vanwege het karakter en drugs – als grap bedoeld. Leuk om mee te feesten en uit te gaan. Kan zo af en toe wat overeenkomsten van zichzelf terugvinden van zichzelf, maar meer niet.
    Nolan Jacobs — Magari
    Komt nog.
    Ezra Attila — Jaimz
    Snapt zijn intenties/bedoelingen, maar sinds hij weet van het hele “rijke familie” gebeuren heeft hij er een lichte afkeer tegen. Waarom weet hij niet, of durft hij het gewoon niet toe te geven.

    Bellissa Di Caprio — Asuka
    Noemt haar “Bellissima”. Afgeleidt van haar naam, schoonheid en afkomst. Drie dingen in een klap en het is pakkend + past bij zijn eigen karakter. Caden had seks met haar en merkt soms dat ze zo naar hem toe is getrokken, door de abrupte verschijningen. Door haar plotselinge omslag tot tot sexy femme fatale, vind hij dit tevens leuk als bezorgend. Dat hij haar “gepakt” heeft, betekend niet dat hij geen zorg voor haar biedt.
    Jamie Davis — MrsSmollett
    Flirt zo af en toe met Jamie, maar is meer vriendelijk geflirt dan het daadwerkelijk haar in bed te krijgen. Het is een goede vriendschap en, ookal merkt hij de jaloerse blikken van Isaiah, hij laat altijd eerlijk zijn mening/advies weten erover. Ze hoeft er niks mee te doen, maar hij wilt wel dat het eruit is en zij niet met een zwaar hart rondloopt, tevens als Isaiah.
    Nova Bateman — Mirin
    Aantrekkelijke, jonge vrouw. Collega's, samen achter de bar.
    Ella Ashby — Sempre
    Hij kan zich vinden in de eenzaamheid in haar, doordat hij zichzelf te vaak alleen heeft gevoeld. Op het begin bij dit werk had Ella zich niet thuis gevoeld en om haar op te beuren heeft hij haar de plekken wat laten zien in het resort en zo is het opgebouwd en vanaf dat moment haar beschermd.
    Eveline Summers — tubbietoost
    Heeft niks met kinderen. Verder, komt nog.
    Polina Abdulov — Magari
    Erg aantrekkelijke vrouw. Zou het niet erg vinden om met haar het bed in te belanden.
    Camillo Acosta — Zabini
    Komt nog.


    I fully agree on Caden & Jamie c: dus hij geeft gewoon zo nu en dan - of erom word gevraagd of niet - zijn mening over de situatie rondom Isaiah en Jamie?


    Faith is everything.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ehm, wacht, ik ben verward. Reist jouw personage iedere dag op en neer? Want dan heb ik het verkeerd begrepen. c:

    Neee, hahaha, want het is toch gewoon een vakantiebaantje. Gewoon met de vakanties, dat hij daarnaartoe gaat om te werken. Dat ze dan vast een datum afspreken om te gaan en terug te reizen als het is afgelopen.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    I fully agree on Caden & Jamie c: dus hij geeft gewoon zo nu en dan - of erom word gevraagd of niet - zijn mening over de situatie rondom Isaiah en Jamie?

    Haha, yes. Zo'n iemand is hij wel. Hij wil zijn vrienden niet zo depri rondlopen c:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 0:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Neee, hahaha, want het is toch gewoon een vakantiebaantje. Gewoon met de vakanties, dat hij daarnaartoe gaat om te werken. Dat ze dan vast een datum afspreken om te gaan en terug te reizen als het is afgelopen.


    Ohhhh oké, dus wel zoals ik dacht haha. Sorry mijn hersenen zijn ook rare dingen aan het doen ;D

    Maar dan kunnen ze afgelopen.. 2-3 jaar wel samen gereist hebben?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 0:13 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ohhhh oké, dus wel zoals ik dacht haha. Sorry mijn hersenen zijn ook rare dingen aan het doen ;D

    Maar dan kunnen ze afgelopen.. 2-3 jaar wel samen gereist hebben?

    Haha, oke. Ik zie hem nog zo zeggen met de eerste keer: “Vanaf nu gaan we samen reizen, pretty thing.” Lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.