• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Oké eerste posts zijn voor mij echt terrible, misschien iemand waar ik alvast heen kan schrijven c;?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    katsjoepiek schreef:
    Oké eerste posts zijn voor mij echt terrible, misschien iemand waar ik alvast heen kan schrijven c;?


    Zelfde probleem haha, x:

    katsjoepiek schreef:
    Oké eerste posts zijn voor mij echt terrible, misschien iemand waar ik alvast heen kan schrijven c;?


    Grumpy Devin maybe?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Grumpy Devin maybe?


    Yes would be nice! Je had nog niet gepost toch?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oh shit hi, zijn er mensen die eventueel een relatie met Thalia zouden willen? Mijn jongen komt er zo aan!


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Oh shit hi, zijn er mensen die eventueel een relatie met Thalia zouden willen? Mijn jongen komt er zo aan!


    Ik zal zo eens even na gaan denken daarover. ^_^

    EDIT:
    Thalia en Bellissa zouden best eens een geweldige vriendschap opgebouwd kunnen hebben, misschien zelfs dat Thalia ook wel eens langs is gekomen na het ongeluk van haar ouders en haar gesteund heeft? Sowieso zal Bellissa dol zijn op het accent van Thalia, misschien dat er zelfs begrip is onder de dames daarmee? Bellissa is op zesjarige leeftijd naar Amerika gekomen, dus zal ook echt een Italiaans accent hebben en er vast ook mee gepest zijn.

    Isaiah zie ik wel charmante Isaiah zijn rondom Thalia. Misschien dat zij eens de enige waren in een bar en dat Thalia hem toen een vrouw zijn kant opgeworpen had? Dat hij haar sinds dien graag als wingwoman bij zich heeft? Ik zie hem wel echt (puur) onschuldig met haar flirten, maar ook verder veel waarde aan hun vriendschap hechten. Misschien dat Thalia de enige is die weet dat Isaiah nog niet over Jamie heen is. Dat hij het haar vrijwillig heeft verteld?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 10:33 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Dat vind ik twee ontzettend leuke relaties! Ben ik het helemaal mee eens (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Nippon schreef:
    I need these. Zien sommige deze relatie zitten met Caden?

          – friends brought together by unusual circumstance
          – leader/follower/secret admirer
          – friends with benefits
          – a pair who are always hooking up when drunk


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Op welke pagina staat Caden?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik reageer zo snel mogelijk, maar heb een erg druk weekend, sorry daarvoor.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zijn, Caden Walsh', rol staat op pagina 7.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 19:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Magari schreef:
    Ik reageer zo snel mogelijk, maar heb een erg druk weekend, sorry daarvoor.


    Idem dito


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb Thalia naar Carter en Isaiah gestuurd, als dat goed is? Daarbij ga ik nu even een relatie lijstje maken (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Jamie Davis – Misschien waren Jamie en Thalia voor de zomer erg goede vrienden – misschien zelfs beste ? – En creëert Thalia’s “metamorphose” een zekere spanning tussen de twee meisjes? Aangezien Jamie niet iemand is die snel zou veranderen, en Thalia ontzettend anders is geworden.

    Ella Morgana Ashby – Goede vrienden? Ella en Thalia zouden veel gemeen gehad kunnen hebben, aangezien Thalia ook aardig onzeker is geweest en gepest werd, en Thalia zou nu, nadat zij haar zelfvertrouwen heeft gevonden, kunnen proberen Ella een beetje naar buiten te trekken?

    Carter Russel – (Goede) vrienden, misschien dat hij Thalia ziet als zijn kleine zusje (gezien zijn beschermende eigenschap), en Thalia het heerlijk vind om met hem de omgeving te gaan onderzoeken wanneer de rest liever thuis blijft. De twee zijn beiden fanatiek en zullen misschien ook – nu Thalia wat extroverter is en wat meer naar feestjes gaat – teams kunnen vormen bij dingen als beerpong en activiteitendagen?

    Devin Nathaniel Cooper – De afgelopen jaren zal Thalia hem een beetje raar gevonden hebben, en zal ze niet te veel bij hem in de buurt zijn gekomen. Zijn arrogante houding stond haar totaal niet aan. Nu ze af en toe samen achter de bar staan, zal Thalia proberen een beetje tot hem door te dringen, maar zal ze al snel verveeld raken als hij niet reageert op haar flirtpogingen of pogingen de sfeer wat luchtiger te maken.

    Nolan Richard Jacobs – De twee zouden nu vrienden kunnen zijn. Misschien dat Thalia in de afgelopen jaren een beetje een crush op hem heeft gehad, maar te verlegen was om er iets mee te doen, en ze dit uiteindelijk aan hem heeft verteld aan het eind van de vorige zomer. Een hoop awkwardness als ze terugkomt als een heel ander persoon, maar misschien dat er nu een vriendschap kan ontstaan, nu Thalia niet alleen maar van een afstandje naar hem kijkt maar ook echt op hem af durft te stappen?

    Dylan Valentino Garcia - // Hey Nathan \\ Misschien dat Thalia en Dylan over de vorige zomer – toen ze beiden in het animatieteam werkten – veel samen hebben gewerkt en ze dus wel enigszins vrienden zijn, hoewel Thalia zich ontzettend kan ergeren aan zijn ijdele/arrogante/sluwe kant, en hij waarschijnlijk ook wel aan iets van Thalia. Een soort haat-liefde relatie?

    Solange Gaëlle Blaise – Zouden eventueel wel vrienden kunnen zijn. Misschien dat Thalia en Solange zo’n band hadden waarin beiden niet veel zeiden, maar ze toch goed met elkaar over weg konden. Zo’n band waarbij de twee uren films konden kijken en niets hoefden te zeggen, en toch weten dat ze er voor elkaar waren – de situatie tussen de twee kan dan aardig ongemakkelijk worden als blijkt dat Thalia helemaal niet zo stil meer is, dat ze niet meer is wie ze was.

    Eveline Summers – Thalia en Eveline hebben de vorige zomer samen in het animatieteam gewerkt. Misschien dat de twee het goed kunnen vinden, en Thalia een beetje de leiding neemt zodat Eveline geen keuzes hoeft te maken, maar Thalia haar hier uit probeert te trekken? Daarnaast sporten beide meisjes veel, dus dat is iets wat ze samen zouden kunnen doen?

    Nova Rose Bateman – Nova en Thalia hebben de afgelopen zomers weinig contact gehad – Thalia kwam weinig in de bar. Nu ze beiden achter de bar staan zullen ze wel een goede band kunnen vormen. Misschien dat ze in een dronken bui wel eens lopen te flikflooien, als de klanten weer eens te veel drankjes voor hun wilden kopen, en zijn ze als ze nuchter zijn gewoon gezellig met elkaar aan het grappen en sarcastisch aan het doen (over klanten, bijvoorbeeld). Thalia zal voor een mening uiteindelijk ook naar Nova toe gaan – aangezien ze weet dat ze dan in ieder geval een eerlijk antwoord krijgt.

    Ezra Olaf Attila– Misschien is het een idee dat Ezra en Thalia het altijd goed hebben kunnen vinden, en de twee enigszins partners in crime zijn geworden over de jaren? Er zal een hoop onschuldig geflirt tussen de twee kunnen zijn, hoewel ze ook gewoon momenten hebben waarop ze elkaar volledig uitlachen omdat ze allebei ontzettend chaotisch zijn en dus weer te laat komen of iets vergeten etc.

    Polina Emilia Yana Abdulov – Misschien dat Thalia en Yana een soort vriendschap hebben waarin Thalia met haar problemen naar Yana kon komen en het accepteerde dat Yana niet over die van haar wilde praten, maar er wel op aandrong dat ze er echt voor haar was. Het soort vrienden dat tot 3 uur ’s nachts over helemaal niets praat.

    Caden Walsh – Friends who met under unusual circumstances. Misschien was Thalia ooit keihard rockmuziek aan het draaien – een redelijk onbekende band - , en in plaats van haar te vertellen dat ze haar muziek uit moest zetten, kwam hij vragen waar ze naar aan het luisteren waren. Caden kan Thalia geholpen hebben een beetje uit haar schulp te kruipen het afgelopen jaar, waardoor ze ook iets beter tegen zijn humor en seksuele toespelingen kan dan toen ze elkaar net ontmoetten. Een hechte vriendschap?

    Camille Naveen Acosta – Misschien dat Camille Thalia vorig jaar heeft geholpen, op een moment waarop ze het moeilijk had, en de twee sindsdien een soort vertrouwensbandje hebben opgebouwd. Nu Thalia dan eindelijk wat losser is geworden, kunnen de meiden lekker sarcastisch tegen elkaar doen, maar blijven ze ervoor zorgen dat de ander weet dat ze er voor elkaar zijn.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik vind de relaties met Thalia helemaal prima! Iemand die ik in mijn post voor Yana of Nolan kan verwerken vanavond? Dan zal ik mijn eerste post even plaatsen.


    We've lived in the shadows for far too long.