• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    @ Magari: Ik heb met Asuka overlegd en haar personage heeft inderdaad de "a pair who are always hooking up when drunk" geclaimd. Secret admirer dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dames, ik ben echt vreselijk in de war. Als ik op pagina 2 van het speeltopic klik dan kan ik verder helemaal niets doen op de pagina? Ik weet niet of er iets mis is met mijn laptop, internet of chrome, maar ik ben wel even benieuwd of anderen dit ook hebben?


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Dames, ik ben echt vreselijk in de war. Als ik op pagina 2 van het speeltopic klik dan kan ik verder helemaal niets doen op de pagina? Ik weet niet of er iets mis is met mijn laptop, internet of chrome, maar ik ben wel even benieuwd of anderen dit ook hebben?


    Nee dit ligt niet aan jou.. Ik heb dit ook al aangegeven... ik gok dat iemand een codeerfout in zijn stuk heeft staan.
    als je wilt typen dan kun je dit doen via pagina 1 van het speeltopic..


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Nee dit ligt niet aan jou.. Ik heb dit ook al aangegeven... ik gok dat iemand een codeerfout in zijn stuk heeft staan.
    als je wilt typen dan kun je dit doen via pagina 1 van het speeltopic..

    Oh ja, daar had ik laatst ook al wat over gezien. c: Fijn om te horen dat het in ieder geval niet aan mijn laptop lag, ik zag het al helemaal hangen, haha.
    Helaas moet ik de codes hebben die ik in mijn pagina 2 bericht heb gebruikt, dus dat wordt nog even geduld hebben dan. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    @Asuka, moet ik proberen of ik je code's te pakken kan krijgen? Ik heb namelijk nog niet gekeken.. Nevermind, ik kan ook niks op pagina 2 x: Ik wil echt graag reageren, ik heb Mirin ook al een gb gedaan, dus hoop dat het vandaag gaat lukken (:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 10:41 ]


    Faith is everything.

    Asuka schreef:
    Dames, ik ben echt vreselijk in de war. Als ik op pagina 2 van het speeltopic klik dan kan ik verder helemaal niets doen op de pagina? Ik weet niet of er iets mis is met mijn laptop, internet of chrome, maar ik ben wel even benieuwd of anderen dit ook hebben?

    Wat moet je hebben dan? Ik weet niet of het verholpen is, maar ik kan er wel gewoon iets mee doen hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Wat moet je hebben dan? Ik weet niet of het verholpen is, maar ik kan er wel gewoon iets mee doen hoor.


    Serieus? Kun jij gewoon klikken? Ja, ik dus echt niet, nog steeds niet. Ik ben alleen bang dat het een tijdje gaat duren voor een mod hier tijd voor heeft. Misschien moeten we maar even pagina 2 volgooien? Want ik heb geen zin om de hele dag te wachten, zij hebben ook betere dingen te doen dan dit.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)

    Serieus? Kun jij gewoon klikken? Ja, ik dus echt niet, nog steeds niet. Ik ben alleen bang dat het een tijdje gaat duren voor een mod hier tijd voor heeft. Misschien moeten we maar even pagina 2 volgooien? Want ik heb geen zin om de hele dag te wachten, zij hebben ook betere dingen te doen dan dit.

    Ja? Wat voor codes heb je nodig dan? Dan kan ik ze wel naar je toesturen. c:
    Hoe komt het eigenlijk dat die 2e pagina is opgefuckt dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Ja? Wat voor codes heb je nodig dan? Dan kan ik ze wel naar je toesturen. c:
    Hoe komt het eigenlijk dat die 2e pagina is opgefuckt dan?

    Ik heb mijn personages nodig, omdat ik bij de vorige enkele dingen verkeerd had gedaan en dat verbeterd had. Ik heb geen idee meer wat dat precies was though. Maar als jij het wel kunt doen dan is het welkom hoor, haha. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik denk dat het die van tubbietoost is want daar mist de /column, maar ik weet niet zeker in hoeverre die vereist is voor een goede codering.

    Edit; Mijn eigen code had ook een fout zie ik.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 13:12 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Asuka schreef:
    (...)
    Ik heb mijn personages nodig, omdat ik bij de vorige enkele dingen verkeerd had gedaan en dat verbeterd had. Ik heb geen idee meer wat dat precies was though. Maar als jij het wel kunt doen dan is het welkom hoor, haha. c:

    Je personages? Als in je posts? Zo ja, hier. Die andere, Bellissa, kon ik niet doen, omdat hij dat meetelt als quote. Ik hoop dat ik je toch heb kunnen helpen.
    'Isaiah Prince,' de woorden van een wel erg bekende stem lieten me opkijken. Bij het zien van Carter verscheen er een jongensachtige grijns op mijn gezicht. 'Carter Russell. Nooit verwacht dat jij hier al zo vroeg zou zijn.' Ik lachte kort om mijn eigen woorden.
          'Wat goed om jou weer te zien, hoelang ben jij hier al?' we trokken elkaar in een mannelijke omhelzing, waarna ik mijn ogen kort op de klok mikte. 'Half uurtje, hooguit. En jij dan?' Ik knikte uitnodigend naar de barkruk naast me, terwijl ik Syd wenkte om er ook eentje voor Carter in te schenken. De barman leek het gelijk door te hebben en deed het dan ook netjes.
          'Hoe gaat het met je?' ik knikte kalm. 'Ja, zijn gangetje hé. Hoe zit het met jou, womanizer?' Een brede grijns speelde rondom mijn volle lippen. 'Hoe waren je laatste maanden zonder je favoriete wingman?' Ik nam een grote slok van mijn Jack, terwijl ik mijn ogen kort op Carter had gehouden.
          Het was eigenlijk de bedoeling dat ik twee maanden terug zijn kant op kwam voor een weekend, maar het was me te heet onder mijn voeten geworden op mijn werk, waardoor ik helaas af had moeten zeggen.
          Syd schoof een glas met Carter's favoriete drankje voor hem, waarna hij ons een knikje gaf en zich weer richting de twee dames begaf aan het uiteinde van de bar, waar hij rustig mee aan het flirten was. Mijn ogen gleden daarom weer van Syd naar Carter. 'Maar heb je er weer zin in om aantrekkelijke dames te redden en jaloerse blikken te krijgen van hun mannen?' Een brede grijns sierde mijn gezicht.
          Opnieuw nam ik een slok, waardoor de branding vreselijk goed te voelen was. 'Heb je Nolan al gespot toevallig?' Kort gleden mijn ogen de grote bar rond, waarbij ik niet echt gauw een bekende zag uit onze groep, al was het nog vroeg. Velen kwamen net opdagen voor het jaarlijkse feest, waarvoor ik nog het een en ander moest regelen — vooral gezien ik degene was die hier alweer zeven jaar kwam.
    (...)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 13:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het zou ook nog de post van katsjoepiek kunnen zijn, die staat niet op pagina 1, en daar is niks aan de hand? x:


    Faith is everything.

    Nippon schreef:
    (...)
    Je personages? Als in je posts? Zo ja, hier. Die andere, Bellissa, kon ik niet doen, omdat hij dat meetelt als quote. Ik hoop dat ik je toch heb kunnen helpen.
    'Isaiah Prince,' de woorden van een wel erg bekende stem lieten me opkijken. Bij het zien van Carter verscheen er een jongensachtige grijns op mijn gezicht. 'Carter Russell. Nooit verwacht dat jij hier al zo vroeg zou zijn.' Ik lachte kort om mijn eigen woorden.
          'Wat goed om jou weer te zien, hoelang ben jij hier al?' we trokken elkaar in een mannelijke omhelzing, waarna ik mijn ogen kort op de klok mikte. 'Half uurtje, hooguit. En jij dan?' Ik knikte uitnodigend naar de barkruk naast me, terwijl ik Syd wenkte om er ook eentje voor Carter in te schenken. De barman leek het gelijk door te hebben en deed het dan ook netjes.
          'Hoe gaat het met je?' ik knikte kalm. 'Ja, zijn gangetje hé. Hoe zit het met jou, womanizer?' Een brede grijns speelde rondom mijn volle lippen. 'Hoe waren je laatste maanden zonder je favoriete wingman?' Ik nam een grote slok van mijn Jack, terwijl ik mijn ogen kort op Carter had gehouden.
          Het was eigenlijk de bedoeling dat ik twee maanden terug zijn kant op kwam voor een weekend, maar het was me te heet onder mijn voeten geworden op mijn werk, waardoor ik helaas af had moeten zeggen.
          Syd schoof een glas met Carter's favoriete drankje voor hem, waarna hij ons een knikje gaf en zich weer richting de twee dames begaf aan het uiteinde van de bar, waar hij rustig mee aan het flirten was. Mijn ogen gleden daarom weer van Syd naar Carter. 'Maar heb je er weer zin in om aantrekkelijke dames te redden en jaloerse blikken te krijgen van hun mannen?' Een brede grijns sierde mijn gezicht.
          Opnieuw nam ik een slok, waardoor de branding vreselijk goed te voelen was. 'Heb je Nolan al gespot toevallig?' Kort gleden mijn ogen de grote bar rond, waarbij ik niet echt gauw een bekende zag uit onze groep, al was het nog vroeg. Velen kwamen net opdagen voor het jaarlijkse feest, waarvoor ik nog het een en ander moest regelen — vooral gezien ik degene was die hier alweer zeven jaar kwam.
    (...)

    Ah, ik was vergeten dat ik met quotes had gewerkt, het is standaard geworden voor me. Hier heb ik helaas niet veel aan, toch bedankt though!
    Well... ik ga gewoon even zorgen dat we naar de volgende pagina gaan hoor. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Was ik het niet? Want ik had mijn eerste code blijkbaar niet helemaal overgenomen dus het zou wel moeten werken nu


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Was ik het niet? Want ik had mijn eerste code blijkbaar niet helemaal overgenomen dus het zou wel moeten werken nu


    Bij mij kan ik nog steeds niks op pagina 2, dus ik denk niet dat het aan jouw codes ligt c:


    Faith is everything.