• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    AtIas schreef:
    Liever seks in de nacht of in de dag? En waarom?


    Nacht, op de een of andere manier geeft het meer rust en tijd. Al moet ik zeggen dat in de ochtend ook wel prettig is

    Of ehm in de middag? Of de avond natuurlijk.
    Beetje verspreiden over de dag, is dat een optie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Oke. Nu ben ik gewoon nieuwsgierig. Wat vinden jullie afknappers?


    26 - 02 - '16

    Ik waarschuw jullie alvast even: Q gooit zichzelf er zo uit voor de back-up
    Hoe bedoel je precies met afknappers?


    Deep inside, I've never felt alive

    Die Back-up is op een te vroeg tijdstip
    Ik ga wel even nadenken over afknappers


    Sarah = ongewoon sexy

    Gewoon, wat zorgt ervoor dat het gevoel van zin hebben direct verdwijnt wat veroorzaakt wordt door de ander?

    Ik kan niets fatsoenlijk verwoorden rond dit tijdstip sorry


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Gewoon, wat zorgt ervoor dat het gevoel van zin hebben direct verdwijnt wat veroorzaakt wordt door de ander?

    Ik kan niets fatsoenlijk verwoorden rond dit tijdstip sorry

    Maakt niets, joh. Het is ook niet het helderste van de dag voor mij (;

    Pffff, ik ga daar even over nadenken, kom er morgen op terug x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Qua gedrag:
    - zeuren over anderen
    - zeuren in het algemeen
    - te mannelijk zijn qua praten en gedrag (ik hou van vrouwelijkheid)
    - schreeuwerig zijn

    Qua uiterlijk:
    - Piercings in het gezicht
    - cliché tattoos (of gewoon lelijke tattoos)


    Sarah = ongewoon sexy

    Afknappers? Eigenlijk het lijstje hierboven, maar dan mannelijkheid mag er staan voor vrouwen en vrouwelijkheid voor mannen - die lopen er namelijk ook rond.

    Damn. Gisteren even een diep gesprek gehad met mijn vriend over seks, apart dat het topic nu dan ook bovenaan stond eigenlijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    O mijn god duizend pagina's teruggelezen en het gaat echt voor misschien 2% over seks. Guys you suck.

    Voor mij zijn moodkillers:
    - sokken aan
    - weten dat mensen ons kunnen horen (ik kan mijn bek niet houden)
    - surprise deepthroat (tijdens mondwerk duwde mijn ex mijn hoofd regelmatig naar door en godverdomme dat doet pijn. en dan zeg ik er wat van, knikt hij, doet hij het nOG EEN KEER. dan was het klaar ook)
    - zodra er een mobiel wordt vastgehouden ben ik ook weg. niet alleen omdat ik gewoon de volle aandacht wil, maar ben ook als de dood dat ze sneaky foto's lopen te maken.

    Moodmakers nu we toch bezig zijn:
    - zoenen in hals (yes works everytime en mijn ex maakte er zwaar misbruik van)
    - aan de binnenkant van bovenbeen
    - dirtytalk (tenzij het geforceerd is dan is het zo ongemakkelijk)
    - als hij je gewoon oppakt en tegen zich aan duwt and you be like goddamn he strong


    i put the fun in funeral

    Hahaha, dat is eigenlijk wel een zéér bekende moodkiller lijst.
    Moodmakers... dan zou ik er toch wel bij aan toe willen voegen dat ik het geweldig vindt als een man weet wat hij wil en de controle dan ook neemt. ;D En ik zou dirtytalk eraf halen, want mensen zijn daar te awkward in (ikzelf ook) dus dat werkt niet.

    Mobiel en deep throat is me nooit gebeurd, zou iemand maar eens moeten durven, dan ben ik er in beide gevallen echt vandoor.


    I'm your little ray of pitch black.

    Audacity schreef:
    O mijn god duizend pagina's teruggelezen en het gaat echt voor misschien 2% over seks. Guys you suck.

    Voor mij zijn moodkillers:
    - sokken aan
    - weten dat mensen ons kunnen horen (ik kan mijn bek niet houden)
    - surprise deepthroat (tijdens mondwerk duwde mijn ex mijn hoofd regelmatig naar door en godverdomme dat doet pijn. en dan zeg ik er wat van, knikt hij, doet hij het nOG EEN KEER. dan was het klaar ook)
    - zodra er een mobiel wordt vastgehouden ben ik ook weg. niet alleen omdat ik gewoon de volle aandacht wil, maar ben ook als de dood dat ze sneaky foto's lopen te maken.

    Moodmakers nu we toch bezig zijn:
    - zoenen in hals (yes works everytime en mijn ex maakte er zwaar misbruik van)
    - aan de binnenkant van bovenbeen
    - dirtytalk (tenzij het geforceerd is dan is het zo ongemakkelijk)
    - als hij je gewoon oppakt en tegen zich aan duwt and you be like goddamn he strong


    Sarah is een schreeuwer?

    Ik vind de moodmakers wel een leuke aanvullende vraag. Nu denk je misschien dat mannen niets nodig hebben, maar bepaalde dingen zijn wel extra leuk

    - Kus in de nek/hals werkt ook bij mannen
    - Ik hou wel van een stuk initiatief bij de vrouw, niet zo van "hier lig ik, I surrender". Dat verveelt snel
    - Massages ftw
    - dirtytalk in beperkte mate
    - Ik hou wel van een beetje geluid tijdens het werk, het geeft een stukje bevestiging dat je goed bezig bent haha

    Hmm zal eens verder denken


    Sarah = ongewoon sexy

    Wauw wat zijn jullie snel :'D

    KyloRen schreef:
    Wauw wat zijn jullie snel :'D


    Vannacht was er een spambui geloof ik.
    Nu is het weer volledig ontopic met de vraag: wat zijn moodkillers en moodmakers


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Sarah is een schreeuwer?

    Ik vind de moodmakers wel een leuke aanvullende vraag. Nu denk je misschien dat mannen niets nodig hebben, maar bepaalde dingen zijn wel extra leuk

    - Kus in de nek/hals werkt ook bij mannen
    - Ik hou wel van een stuk initiatief bij de vrouw, niet zo van "hier lig ik, I surrender". Dat verveelt snel
    - Massages ftw
    - dirtytalk in beperkte mate
    - Ik hou wel van een beetje geluid tijdens het werk, het geeft een stukje bevestiging dat je goed bezig bent haha

    Hmm zal eens verder denken

    Sowieso al die moodmakers die jij nu zegt? Precies mijn vriend (en ik denk daarbij stiekem wel iedere man). ^_^ Natuurlijk hebben mannen ook wat nodig, lijkt me wel logisch eigenlijk.
    Maar die 'hier lig ik, I surrender' is volgens mij algemeen dat niemand dat echt prettig vindt, toch? Ik bedoel, dan zou het necrofilie heten en dat soort mensen zoeken niet gauw levenden op. Sowieso is dat het onaantrekkelijkste dat iemand kan doen in mijn ogen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik vind het een moodkiller als je partner van je verwacht dat je hem/haar laat klaarkomen, maar zij geen moeite voor jou willen doen. En dat elke keer weer. :')
    Een moodmaker is voor mij wel zelfverzekerdheid in bed. Initiatief tonen, niet bang zijn om iets te proberen... zulke dingetjes.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."