• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Libertalia | PS4 PS3 PC
    Rafe | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Bruch | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Cesaro | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Hawke | PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    RichardSHarmon | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC


    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 11:21 ]

    Bruch schreef:
    (...)

    Ik neem dit terug. Ik heb misschien niet gehuild, maar ik heb wel degelijk gevoeld.

    en en en en heb je het uitgespeeld? WAAR BEN JE TELL ME DETAILS PLS

    Libertalia schreef:
    (...)
    en en en en heb je het uitgespeeld? WAAR BEN JE TELL ME DETAILS PLS


    Ik heb het uitgespeeld yes. Sad sad game :c


    Ben nu trouwens begonnen aan Rise of the Tomb Raider. It's nice. I like it. But Nathan Drake > Lara Croft sorry.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 18:40 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Ik heb het uitgespeeld yes. Sad sad game :c


    Ben nu trouwens begonnen aan Rise of the Tomb Raider. It's nice. I like it. But Nathan Drake > Lara Croft sorry.


    HAH EXACTLY

    wat was je favoriete scene? at LiS

    Libertalia schreef:
    (...)

    HAH EXACTLY

    wat was je favoriete scene? at LiS


    Het eerste wat in me opkomt was dat moment dat ik Max Warren liet kussen want daar wachtte ik seriously het hele spel al op. Dat met Victoria en de verf was ook echt briljant. De sadist in mij vond de scène waar Mac vast zat bij Jefferson ook wel tof. Ik had het namelijk niet aan zien komen (slecht, I know lol), dus dat was nice. Dat stuk waar William weer leefde was ook nice. Ik vind hem echt een cutie.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Het eerste wat in me opkomt was dat moment dat ik Max Warren liet kussen want daar wachtte ik seriously het hele spel al op. Dat met Victoria en de verf was ook echt briljant. De sadist in mij vond de scène waar Mac vast zat bij Jefferson ook wel tof. Ik had het namelijk niet aan zien komen (slecht, I know lol), dus dat was nice. Dat stuk waar William weer leefde was ook nice. Ik vind hem echt een cutie.


    I.. feel you haha. Dat waren ook echt de mooiste in het hele spel. Met die van Mark Jefferson had ik TOTAAL niet verwacht. Na dat voicemail berichtje van Nathan he. Ik moest bijna huilen ik voelde me een bitch dus ik heb als laatst Arcadia Bay gered omdat Nathan totaal niet verdiende om op zo'n manier dood te gaan. crying hard poor thingy

    Bruch schreef:
    (...)

    Ik neem dit terug. Ik heb misschien niet gehuild, maar ik heb wel degelijk gevoeld.

    Niet? Hoe dan? Ik heb eerst de gameplay gekeken en huilde als een baby en toen ik het zelf speelde ook O:

    vooral toen Cloë dood ging in de wereld waar haar vader nog leefde.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 19:14 ]

    Libertalia schreef:
    (...)

    I.. feel you haha. Dat waren ook echt de mooiste in het hele spel. Met die van Mark Jefferson had ik TOTAAL niet verwacht. Na dat voicemail berichtje van Nathan he. Ik moest bijna huilen ik voelde me een bitch dus ik heb als laatst Arcadia Bay gered omdat Nathan totaal niet verdiende om op zo'n manier dood te gaan. crying hard poor thingy


    Omg indeed. Na die voicemail had ik echt zoiets van damn, je bent wel een sweetie. Poor little baby :c


    @Grimmie ik denk dat ik een emotieloze zak ben lol.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hehehe, dat kan inderdaad ook (:
    Het was een geweldig spel in ieder geval. Hopelijk komt er een tweede van.

    Grimmie schreef:
    Hehehe, dat kan inderdaad ook (:
    Het was een geweldig spel in ieder geval. Hopelijk komt er een tweede van.


    Inderdaad! Ik ben alleen bang dat een tweede spel nooit zo goed zal worden als deze :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Inderdaad! Ik ben alleen bang dat een tweede spel nooit zo goed zal worden als deze :c

    Nee, ik denk ook van niet. Maar het zal vast wel leuk zijn (:

    Grimmie schreef:
    (...)
    Nee, ik denk ook van niet. Maar het zal vast wel leuk zijn (:


    Das waar c: Alleen ben ik super bang dat ik het dan toch tegen vind vallen. De verwachting ligt nu zoo hoog.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iemand hier die Rainbow Six Siege heeft? Ik denk erover hem aan te schaffen, maar ik ken serieus niemand die het heeft en of het dus aan te bevelen is haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Console: PS3
    PSN: KawaiinoJutsu
    Games: Journey, Skyrim, Last of Us, Fallout maar speel nauwelijks meer op de playstation

    PC
    League of Legends: ign: Thalias
    Steam: kawaiinojutsu of Thalias
    Games: Bioshock, terraria, TWD, LiS en ben atm Witcher 3 aan het downloaden cant wait :D

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 21:40 ]

    Wil jullie even melden dat LiS 2 er aan komt ^^.


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    Wil jullie even melden dat LiS 2 er aan komt ^^.


    Wait what? Echt waar? Ö


    16 - 09 - '17