• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Libertalia | PS4 PS3 PC
    Rafe | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Bruch | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Cesaro | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Hawke | PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    RichardSHarmon | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC


    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 11:21 ]

    Cesaro schreef:
    (...)

    Dat is tegenwoordig helaas zo. Ik snap de frustratie.

    Echt hoor. Geef mensen zonder ps4 ook een kans :c

    Die Wendigo is zo gaaf tho. Moest meteen aan TW denken.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 12:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Echt hoor. Geef mensen zonder ps4 ook een kans :c

    Die Wendigo is zo gaaf tho. Moest meteen aan TW denken.


    Moest je dichterbij wonen, dan kon je langs komen om het te spelen, haha.


    16 - 09 - '17

    Cesaro schreef:
    (...)

    Moest je dichterbij wonen, dan kon je langs komen om het te spelen, haha.

    Meh. I wish.
    Nou, dan koop ik Inside wel als hij uit is, ook leuk. xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Als hij nou voor ps3 of pc was... Maar nee, laten we het voor ps4 maken, want ja, iedereen heeft er een. (cat)

    Ik snap je frustratie, maar was hij voor de PS3 uitgekomen, dan waren de graphics never nooit zo goed geweest. Maar echt, als je de mogelijkheid hebt om wat geld opzij te kunnen leggen de komende tijd: de PS4 is het zo waard! :Y)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik snap je frustratie, maar was hij voor de PS3 uitgekomen, dan waren de graphics never nooit zo goed geweest. Maar echt, als je de mogelijkheid hebt om wat geld opzij te kunnen leggen de komende tijd: de PS4 is het zo waard! :Y)


    Ik betaal liever niet nog extra om überhaupt te kunnen spelen. En daarbij spaar ik voor een rijbewijs en heb ik al geld opzij moeten leggen voor een nieuwe laptop.

    Trouwens, ik ga een gamekanaal op YT starten c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sidenote: ik ben waarschijnlijk de enige die dit speelt maar Minecraft Story Mode is fxcking geweldig.

    @RichardSHarmon, omfg, sah cool.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 16:10 ]


    Heaven is a place that we all have

    *ughu* GUILD WARS *ughu*


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ik betaal liever niet nog extra om überhaupt te kunnen spelen. En daarbij spaar ik voor een rijbewijs en heb ik al geld opzij moeten leggen voor een nieuwe laptop.

    Trouwens, ik ga een gamekanaal op YT starten c:

    Was ook geen sneer van mij naar jou toe, hoor (; Shit is nu eenmaal duur (met rijlessen als absolute nummer 1 op de lijst van dingen die onnodig veel te duur zijn) Wat voor games ga je spelen op je gamekanaal?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Was ook geen sneer van mij naar jou toe, hoor (; Shit is nu eenmaal duur (met rijlessen als absolute nummer 1 op de lijst van dingen die onnodig veel te duur zijn) Wat voor games ga je spelen op je gamekanaal?


    Ik ben van plan te beginnen met Limbo en Inside en verder zie ik dan nog wel. Waarschijnlijk Heavy Rain en Beyond: Two souls ook, maar dan moet ik even bedenken hoe ik de playstation zo kan koppelen dat ik kan opnemen ;')
    Maar sowieso wel games met een verhaal ^^

    En daarbij, als iemand een leuke game weet, roep maar. Het liefst geen horror, tenzij het niet heel eng is ;')
    Ik wil ook wel eens samen met iemand opnemen, trouwens c:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 17:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ik ben van plan te beginnen met Limbo en Inside en verder zie ik dan nog wel. Waarschijnlijk Heavy Rain en Beyond: Two souls ook, maar dan moet ik even bedenken hoe ik de playstation zo kan koppelen dat ik kan opnemen ;')
    Maar sowieso wel games met een verhaal ^^

    En daarbij, als iemand een leuke game weet, roep maar. Het liefst geen horror, tenzij het niet heel eng is ;')
    Ik wil ook wel eens samen met iemand opnemen, trouwens c:

    Skyrim, te geweldig. Al krijgt hij een remaster, dus moet je kijken war je liever hebt. Maar geloof me, het is een geweldig spel met zove gave dingen die je kan doen.
    Far Cry Primal is erg leuk, Sims natuurlijk, GTA (: , Life is Strange, Slime Rancher..
    Online games als Blade & Soul, Tera Rising (omg zo gaaf), Smite, League of Legends,

    Grimmie schreef:
    (...)
    Skyrim, te geweldig. Al krijgt hij een remaster, dus moet je kijken war je liever hebt. Maar geloof me, het is een geweldig spel met zove gave dingen die je kan doen.
    Far Cry Primal is erg leuk, Sims natuurlijk, GTA (: , Life is Strange, Slime Rancher..
    Online games als Blade & Soul, Tera Rising (omg zo gaaf), Smite, League of Legends,

    Oh no, not Skyrim, wat een kut spel ;'D
    Ik heb hem gehad en no, not again. I hated it so much, lol. Heb hem toen verkocht aan mijn beste vriendin.
    Far Cry heeft jumpscares toch? Sims is niet echt een spel met een verhaal, GTA zou ik dan opnieuw moeten beginnen, dus dat zou wel kunnen. Waar gaan die andere twee over?
    LoL heb ik niets mee tho, haha.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 17:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ik ben van plan te beginnen met Limbo en Inside en verder zie ik dan nog wel. Waarschijnlijk Heavy Rain en Beyond: Two souls ook, maar dan moet ik even bedenken hoe ik de playstation zo kan koppelen dat ik kan opnemen ;')
    Maar sowieso wel games met een verhaal ^^

    En daarbij, als iemand een leuke game weet, roep maar. Het liefst geen horror, tenzij het niet heel eng is ;')
    Ik wil ook wel eens samen met iemand opnemen, trouwens c:

    De Uncharted serie (1 tm 3, 4 is PS4 exclusive) is erg tof! The Last Of Us is ook echt fantastisch (wel een beetje creepy met zombieachtige wezens), en van dezelfde makers als Uncharted (Naughty Dog). Die jongens weten echt wat ze doen op het gebied van storytelling, holy shit.

    En als je echt voor speltypes als Heavy Rain en Beyond: Two Souls wil gaan, moet je de games van TellTale Games eens checken. The Walking Dead seizoen 1 en 2 en Game of Thrones zijn sickingly good. Heb bij beide gejankt als een baby. Ook the Wolf Among Us is erg gaaf. Deze heeft iets meer van een film noir stijltje in combinatie met fantasy en detective.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    De Uncharted serie (1 tm 3, 4 is PS4 exclusive) is erg tof! The Last Of Us is ook echt fantastisch (wel een beetje creepy met zombieachtige wezens), en van dezelfde makers als Uncharted (Naughty Dog). Die jongens weten echt wat ze doen op het gebied van storytelling, holy shit.

    En als je echt voor speltypes als Heavy Rain en Beyond: Two Souls wil gaan, moet je de games van TellTale Games eens checken. The Walking Dead seizoen 1 en 2 en Game of Thrones zijn sickingly good. Heb bij beide gejankt als een baby. Ook the Wolf Among Us is erg gaaf. Deze heeft iets meer van een film noir stijltje in combinatie met fantasy en detective.


    Ik heb Uncharted 3 en ik bind hem heel tof c;
    Dus dat zou sowieso ook nog kunnen ja. Ik heb niet veel met zombies, dus dat zal het ook niet worden. Ik vind die dingen doodeng.
    But I could try

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 18:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Oh no, not Skyrim, wat een kut spel ;'D
    Ik heb hem gehad en no, not again. I hated it so much, lol. Heb hem toen verkocht aan mijn beste vriendin.
    Far Cry heeft jumpscares toch? Sims is niet echt een spel met een verhaal, GTA zou ik dan opnieuw moeten beginnen, dus dat zou wel kunnen. Waar gaan die andere twee over?
    LoL heb ik niets mee tho, haha.

    Nahh, Far Cry heeft totaal geen jumpscares. Deel 3 is wel echt fantastisch. Wel open wereld, dus daar moet je maar net van houden. Maar met een van de beste game villains die ik ooit tegenover me heb gehad.

    Vaas Montenegro <3


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nahh, Far Cry heeft totaal geen jumpscares. Deel 3 is wel echt fantastisch. Wel open wereld, dus daar moet je maar net van houden. Maar met een van de beste game villains die ik ooit tegenover me heb gehad.

    Vaas Montenegro <3

    FC Primal heeft wel een paar jumpscares. Sowieso in het begin eentje.

    Life is Strange is een spel waarin je keuzes maakt die de rest van je verhaal beinvloeden en het heeft een geweldig verhaal. Niet eng, geen jumpscares, so sad, en echt alle centen waard.
    Slime rancher is slimes vangen en fokken/verzorgen. Hele grote wereld en veel soorten slimes. Wel nog in early access.