• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Libertalia | PS4 PS3 PC
    Rafe | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Bruch | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Cesaro | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Hawke | PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    RichardSHarmon | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC


    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 11:21 ]

    Grimmie schreef:
    (...)
    FC Primal heeft wel een paar jumpscares. Sowieso in het begin eentje.

    Life is Strange is een spel waarin je keuzes maakt die de rest van je verhaal beinvloeden en het heeft een geweldig verhaal. Niet eng, geen jumpscares, so sad, en echt alle centen waard.
    Slime rancher is slimes vangen en fokken/verzorgen. Hele grote wereld en veel soorten slimes. Wel nog in early access.


    Life is Strange lijkt me wel een game waar ik van kan houden, omdat je in HR en BTS ook keuzes moet maken voor het spel, hahah. Hoewel dat meer met goede knopjes te maken heeft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Life is Strange lijkt me wel een game waar ik van kan houden, omdat je in HR en BTS ook keuzes moet maken voor het spel, hahah. Hoewel dat meer met goede knopjes te maken heeft.
    Hou Detroit: Become Human in de gaten. Is op E3 revealed, komt ook nog lang niet uit geloof ik maar is wel een game dat gebasseerd is op de keuzes die jij maakt.

    Is van dezelfde makers van Heavy Rain en Beyond Two Souls geloof ik.

    Verder zou ik idd ook Uncharted 1 t/m 4 spelen en The Last of Us.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 19:15 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rafe schreef:
    (...)Hou Detroit: Become Human in de gaten. Is op E3 revealed, komt ook nog lang niet uit geloof ik maar is wel een game dat gebasseerd is op de keuzes die jij maakt.

    Is van dezelfde makers van Heavy Rain en Beyond Two Souls geloof ik.

    Verder zou ik idd ook Uncharted 1 t/m 4 spelen en The Last of Us.



    Ugh, ook al ps4. I am so done. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is dit trouwens de goede Life is strange?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 19:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Is dit trouwens de goede Life is strange?

    Ja


    I live for the applause, you will die for it.

    Een ps4 is het wel echt waard btw. Er komen echt goede games voor uit en voor de ps3 wordt nauwelijks nog wat gemaakt (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Een ps4 is het wel echt waard btw. Er komen echt goede games voor uit en voor de ps3 wordt nauwelijks nog wat gemaakt (:

    Klopt en ik ben het daar zo niet mee eens. Waarschijnlijk als ik deze ps3 wil verkopen, krijg ik hem niet eens verkocht voor 150 euro. Daarbij, al mijn opslag zit er op en ik wil gewoon zo graag ook leuke spellen spelen zonder de ps4 te moeten hebben. Wat moet ik met twee playstations? :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Klopt en ik ben het daar zo niet mee eens. Waarschijnlijk als ik deze ps3 wil verkopen, krijg ik hem niet eens verkocht voor 150 euro. Daarbij, al mijn opslag zit er op en ik wil gewoon zo graag ook leuke spellen spelen zonder de ps4 te moeten hebben. Wat moet ik met twee playstations? :c


    Dat snap ik wel maar nieuwe games draaien op een nieuwe engine, die weer een bepaalde hardware nodig heeft. Games moeten gewoon innoveren. Maar als ik een tip mag geven: ik heb mijn playstation 4 met 500gb gekocht tijdens de kerstdagen voor €280. Heel veel winkels gaan enorm stunten met console's. En wat moet je met 2 playstations? Tja, ik bewaar al mijn console's omdat ik later een enorme gameroom wil en letterlijk elke console wil hebben. I'm weird like that :') En anders moet je een pc gamer worden. Is ook weer even een rib uit je lijft maar op lange termijn scheelt het wel (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Klopt en ik ben het daar zo niet mee eens. Waarschijnlijk als ik deze ps3 wil verkopen, krijg ik hem niet eens verkocht voor 150 euro. Daarbij, al mijn opslag zit er op en ik wil gewoon zo graag ook leuke spellen spelen zonder de ps4 te moeten hebben. Wat moet ik met twee playstations? :c


    Ik weet niet meer of ze die omruilacties hebben? Waar je je ps3 om kunt ruilen voor een ps4 met best wel wat korting? Ben zelf PC-gamer dus ik hou me er niet zo mee bezig, weet wel dat ze die een keer bij Game Mania hadden :p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Dat snap ik wel maar nieuwe games draaien op een nieuwe engine, die weer een bepaalde hardware nodig heeft. Games moeten gewoon innoveren. Maar als ik een tip mag geven: ik heb mijn playstation 4 met 500gb gekocht tijdens de kerstdagen voor €280. Heel veel winkels gaan enorm stunten met console's. En wat moet je met 2 playstations? Tja, ik bewaar al mijn console's omdat ik later een enorme gameroom wil en letterlijk elke console wil hebben. I'm weird like that :') En anders moet je een pc gamer worden. Is ook weer even een rib uit je lijft maar op lange termijn scheelt het wel (:


    Ik ben al pcgamer :')
    Pc en console xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ik weet niet meer of ze die omruilacties hebben? Waar je je ps3 om kunt ruilen voor een ps4 met best wel wat korting? Ben zelf PC-gamer dus ik hou me er niet zo mee bezig, weet wel dat ze die een keer bij Game Mania hadden :p

    True, ik werk bij de GM.
    RichardSHarmon: Ik kan wel voor je checken hoeveel je voor je PS3 zou kunnen krijgen als je dat zou willen, is voor mij geen moeite. Moet ik alleen even weten hoeveel GB erop zit en of je daar nog extra accessoires bij hebt enzo -3-


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    True, ik werk bij de GM.
    RichardSHarmon: Ik kan wel voor je checken hoeveel je voor je PS3 zou kunnen krijgen als je dat zou willen, is voor mij geen moeite. Moet ik alleen even weten hoeveel GB erop zit en of je daar nog extra accessoires bij hebt enzo -3-

    Heb gister met mijn moeder even overlegt en ze wil hem niet kwijt, dus doe maar geen moeite :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik speel nu die Jack the Ripper missie uit Syndicate. Damn, dit is fucked up. Heeft iemand hem toevallig ook gespeeld?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    na tachtig jaar de topic layout gegeven. tell me if i forgot you

    Libertalia schreef:
    na tachtig jaar de topic layout gegeven. tell me if i forgot you


    Me


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.