• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Libertalia | PS4 PS3 PC
    Rafe | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Bruch | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Cesaro | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Hawke | PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    RichardSHarmon | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC


    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 11:21 ]

    Bloodborne schreef:
    Oeeeeeeh, hoor ik ESO?
    Ik heb pas de Dark Brotherhood DLC gekocht en het is zo geniaal <3


    Yaaas, ESO! The Blade of Woe is absoluut geweldig. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb net episode 1 van LiS uit en ik zit nu al van was deze shit lol


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga LiS voor de derde keer spelen (:


    16 - 09 - '17

    Silvera schreef:
    (...)

    Ahh, je wil alle facties meemaken, nice. (ALDMERI DOMINION FOR THE WIN) Nightblades kunnen ook wel oké zijn hoor, je moet gewoon even kijken wat je build gaat zijn en welke abilities je gaat gebruiken. Ik ben zelf bijvoorbeeld een Dragon Knight en mijn intentie was om een damage dealer te zijn. Nu verander ik alleen langzaam in een tank ahahah. Welk level is je vriend? Templars zijn altijd handig. :Y) Je kan me trouwens altijd whisperen als ik online ben trouwens, ik wil je best helpen met quests en je tips geven. :)


    Hahaha, ja, ik wilde eigenlijk gewoon alle provincies bezoeken (waarna ik als level 5 zeg maar dood ging in alles behalve de startprovincie), maar nu ESO die nieuwe update krijgt waardoor er geen grenzen zijn, kan ik gewoon op mijn main overal naartoe :') (ALDMERI DOMINION!!!). Best grappig eigenlijk, want in mijn eerste play op Skyrim speelde ik juist als botte Nord bij de Stormcloaks voor de optimale immersion ;p. Mijn vriend is level 14, maar hij is qua speelstijl echt meer een Dragon Knight dan een Templar, hahaha. Hij heeft één healing skill en de rest zijn allemaal van die hoge damage aanvallen, dus op zich doen we het best goed als hij de eerste aanvallen doet en ik dan alles afmaak met mijn assassin moves (cool).
    Met quests is ook wel handig trouwens, aangezien wij veel te moeilijke quests doen om snel te levelen (en dan de hele tijd dood gaan door level 20 krokodillen (lol)). Ik ben momenteel vooral aan het treasure hunten voor de exp en de booty, want ik heb echt veel skillpoints nodig :S

    Bloodborne schreef:
    Oeeeeeeh, hoor ik ESO?
    Ik heb pas de Dark Brotherhood DLC gekocht en het is zo geniaal <3


    :o
    Jaloers!!! Ik wil ook echt een DLC halen, maar kan momenteel dus niet zoveel geld uitgeven :'(. Ik zat ook aan Dark Brotherhood te denken of Thieves Guild :p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Bruch schreef:
    Ik heb net episode 1 van LiS uit en ik zit nu al van was deze shit lol


    omg :')))))))

    AriChibi schreef:
    (...)
    Hahaha, ja, ik wilde eigenlijk gewoon alle provincies bezoeken (waarna ik als level 5 zeg maar dood ging in alles behalve de startprovincie), maar nu ESO die nieuwe update krijgt waardoor er geen grenzen zijn, kan ik gewoon op mijn main overal naartoe :') (ALDMERI DOMINION!!!). Best grappig eigenlijk, want in mijn eerste play op Skyrim speelde ik juist als botte Nord bij de Stormcloaks voor de optimale immersion ;p. Mijn vriend is level 14, maar hij is qua speelstijl echt meer een Dragon Knight dan een Templar, hahaha. Hij heeft één healing skill en de rest zijn allemaal van die hoge damage aanvallen, dus op zich doen we het best goed als hij de eerste aanvallen doet en ik dan alles afmaak met mijn assassin moves (cool).
    Met quests is ook wel handig trouwens, aangezien wij veel te moeilijke quests doen om snel te levelen (en dan de hele tijd dood gaan door level 20 krokodillen (lol)). Ik ben momenteel vooral aan het treasure hunten voor de exp en de booty, want ik heb echt veel skillpoints nodig :S


    Hahaha ja, Tamriel One komt eraan en ik kijk er ook zeker naar uit. Nords vind ik zelf ook wel wat hebben in Skyrim, maar in ESO lijken ze zo.. nutteloos hahaha. Maar templars kunnen ook gewoon veel damage doen en hoeven niet per se de healers te zijn, het is gewoon welke skills je bufft en of je stamina, health of magicka punten geeft. Ik maakte de domme keuze om skillpoints in mijn restoration staff te steken, terwijl ik alleen maar destruction gebruik, want ik ben helemáál geen healing type hah. Ik kan je morgen wel helpen met quests, want ik ben vanavond helaas weg. Je moet ook skyshards gaan zoeken en de main quest van The Harborage doen, aangezien je per quest dan ook een skillpoint krijgt. :Y)

    En wat de DLC's betreft, ik heb zelf ESO+. Voor 13 euro per maand krijg je een 10% XP-bonus, 10% loot-bonus, toegang tot de crafting bag en alle DLC's. Oh, en je krijgt 1500 crowns per maand. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    AriChibi schreef:
    (...)

    :o
    Jaloers!!! Ik wil ook echt een DLC halen, maar kan momenteel dus niet zoveel geld uitgeven :'(. Ik zat ook aan Dark Brotherhood te denken of Thieves Guild :p


    Ik heb alleen Dark Brotherhood, maar ga ze binnenkort allemaal halen. In Skyrim heb ik de hele quest line van Thieves Guild uitgespeeld (en dan ben je l-a-n-g bezig!) maar ik geniet nu echt van het assassin gedeelte.
    Ik pak het ook super serieus aan. Vorige week was moest ik iemand vermoorden die in een huis zat en dan ook onopvallend de stad ingaan. Dus ik sneak een half uur rond de stadspoorten, verken de omgeving, werk mezelf naar binnen. Eenmaal in de stad moet ik nog steeds ongezien blijven, dus ik heb EEN UUR rond geslopen, precies alle patronen van de guards uit m'n hoofd geleerd, en het lukte allemaal perfect. Vervolgens kwam ik bij het huis, hoef nog maar 1 teen te verzetten en ik ben binnen en.... achter me klinkt een pestkabaal en een andere speler banjert doodleuk mijn richting op, met het halve leger achter zich aan en maakt in één keer al m'n werk ongedaan.

    I had fun though <3

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 14:48 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind indies ook leuk en dan vooral de genre's Point & Click en Time Management c;


    26 - 02 - '16

    Silvera schreef:
    (...)

    Hahaha ja, Tamriel One komt eraan en ik kijk er ook zeker naar uit. Nords vind ik zelf ook wel wat hebben in Skyrim, maar in ESO lijken ze zo.. nutteloos hahaha. Maar templars kunnen ook gewoon veel damage doen en hoeven niet per se de healers te zijn, het is gewoon welke skills je bufft en of je stamina, health of magicka punten geeft. Ik maakte de domme keuze om skillpoints in mijn restoration staff te steken, terwijl ik alleen maar destruction gebruik, want ik ben helemáál geen healing type hah. Ik kan je morgen wel helpen met quests, want ik ben vanavond helaas weg. Je moet ook skyshards gaan zoeken en de main quest van The Harborage doen, aangezien je per quest dan ook een skillpoint krijgt. :Y)

    En wat de DLC's betreft, ik heb zelf ESO+. Voor 13 euro per maand krijg je een 10% XP-bonus, 10% loot-bonus, toegang tot de crafting bag en alle DLC's. Oh, en je krijgt 1500 crowns per maand. :Y)


    Er zijn volgens mij ook maar weinig enemies die frost damage doen. Ik gooi al mijn skillpoints in assassination skills, alleen hebben die bijvoorbeeld pas potentie als je target minder dan 25% hp heeft... tja, zie hem dan eerst maar zo laag te krijgen in je uppie :p. Siphoning heeft eigenlijk ook maar één skill die health steelt en voor de rest werkt sneak ook niet echt meer zodra je middenin een groep boze wolven staat ;p. Afstandsaanvallen krijg ik eigenlijk vooral door morphing en dat kost ook weer veel punten......................................... ugh :p
    En skyshards heb ik er ook al veel :Y) alleen heb ik de main quest niet echt gedaan, hahaha. Wordt tijd om die maar eens te doen dan :)

    Ah, ja, zat daar ook al naar te kijken. Heb nu alleen al veel abonnementen lopen, dus misschien kom ik er later op terug als ik weer een baantje te pakken heb :p

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ik heb alleen Dark Brotherhood, maar ga ze binnenkort allemaal halen. In Skyrim heb ik de hele quest line van Thieves Guild uitgespeeld (en dan ben je l-a-n-g bezig!) maar ik geniet nu echt van het assassin gedeelte.
    Ik pak het ook super serieus aan. Vorige week was moest ik iemand vermoorden die in een huis zat en dan ook onopvallend de stad ingaan. Dus ik sneak een half uur rond de stadspoorten, verken de omgeving, werk mezelf naar binnen. Eenmaal in de stad moet ik nog steeds ongezien blijven, dus ik heb EEN UUR rond geslopen, precies alle patronen van de guards uit m'n hoofd geleerd, en het lukte allemaal perfect. Vervolgens kwam ik bij het huis, hoef nog maar 1 teen te verzetten en ik ben binnen en.... achter me klinkt een pestkabaal en een andere speler banjert doodleuk mijn richting op, met het halve leger achter zich aan en maakt in één keer al m'n werk ongedaan.

    I had fun though <3


    Hahaha tja, dat is een nadeel van MMO's. Maar je hebt het in ieder geval in je om een geweldige assassin te worden!!!
    Ik ben er trouwens stiekem ook wel zo eentje hoor :x, ik had een keer een stuk of 6 beren en 10 wolven achter me aan en toen sprong ik gewoon op mijn paard en rende ik op een hoop spelers af :p. Toen werden zij helemaal gesloopt terwijl ik bleef leven hahahaha. Survival of the smartest? (zip)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Moet je voor ESO niet een abonnement kopen als je het spel gekocht hebt? Net als met WoW?

    Vandaag komt de gratis MP DLC voor Uncharted 4 uit :]


    I live for the applause, you will die for it.

    Grimmie schreef:
    Moet je voor ESO niet een abonnement kopen als je het spel gekocht hebt? Net als met WoW?


    Nee dat is sinds een jaar anders :p. Nu is het eenmalig iets van 30 of 20 euro en dan heb je zeg maar het basisspel :') (weet niet wat de prijzen nu zijn op steam)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Nee dat is sinds een jaar anders :p. Nu is het eenmalig iets van 30 of 20 euro en dan heb je zeg maar het basisspel :') (weet niet wat de prijzen nu zijn op steam)

    Dus je koopt het en kan het oneindig spelen? Dat is wel beter (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 16:27 ]


    26 - 02 - '16

    Bruch schreef:
    Feels? Ajoh, kan ik wel hebben. Ik ben Wendy mwuhahaha


    Ik neem dit terug. Ik heb misschien niet gehuild, maar ik heb wel degelijk gevoeld.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."