• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    ik snap niet dat ik nog zeker idk twee maanden met krukken moet lopen en ik het right nu al beu ben, nog maar vier dagen :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hele nacht over Justin Bieber gedroomd... ehm

    Niks beter dan op zondag de dag te beginnen met een peel off masker.

    Hahahahah hoe ironisch :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dak, stop met klapperen. Ik schrik me iedere keer een hoedje bij iedere windvlaag :')

    I don't wanna be the girl who laughs the loudest
    Or the girl who never wants to be alone
    I don't wanna be that call at 4 o'clock in the morning


    26 - 02 - '16

    Zo veel gemengde gevoelens over alles lol

    Nee maar kijk hierboven staat het voorbeeld, dat is toch fucking raar dat ik daar lol bij zet. wtf ben ik voor iets.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wauw, mijn gedichten worden echt steeds depressiever :') Ben er wel trots op tho, ik denk dat ik hem bij mijn verzameling in mijn schriftje ga neerpennen.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 13:00 ]

    Altijd leuk wanneer je iets voor een opdracht moet doen waarvan zero informatie op het internet staat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shazi schreef:
    Altijd leuk wanneer je iets voor een opdracht moet doen waarvan zero informatie op het internet staat.


    Zo herkenbaar. Zo irritant.(no_chears)

    Een complimentje kan goed doen.(bloos)


    Queer zijn is gewoon alles

    saw your face, heard your name, gotta get with you


    because i knew you, i have been changed for good

    Laatste cross van Sven Nys, ik ga wenen. (no_chears)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Of je praat normaal tegen de hond of je zegt helemaal niks, maar laat dat "OOOH POEDIEPOEEEE, MIJN SKATTIEPATATTIE" alsjeblieft achterwege.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik heb echt nul innerlijke drive om dingen te doen en het begint een beetje een probleem te worden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    So many female crushes O: