• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Waarom is het altijd alleen in Canada en Amerika? Ik had graag meegedaan aan een wedstrijd waarmee je een beurs van 10.000 euro voor fotografie kon winnen..

    Uhm nou mevrouw het zit zo; mijn engels boek kreeg pootjes en toen.... Oké laat maar ik ben morgen dood dat mens is scare.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Audacity schreef:
    'Maar ik had iets heel gaafs gepland voor vanavond Maar ja dat gaat dus niet door het plan was om eerst naar de manage te gaan daar om daar een mooie dressuur te maken daarna had ik je meegenomen een plekje in de middle of nowhere on daar in een klein houten cafe wat te gaan drinken op eenvan steiger hout gemaakte bank met daarop zachte kussens en kleedjes als we klaar waren met wat drinken dan maken we een rit langs de zee richting mijn huis waarna er allemaal kaarsen branden die ons leiden naar mijn kamer waarnaar we een keiharde actie film gingen kijken'

    Deze jongen wordt steeds creatiever in manieren om me mee uit te vragen.


    Vooral die keiharde actiefilm


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Graaaaa, van alles wat ik kan vergeten mee te nemen naar kot is een leesboek het ergste! Zeker nu ik net mijn boek heb uitgelezen. hoe moet ik een week zonder boek leven. :O
    Maar echt een schitterend einde. Holy shit! Dit had ik niet zien aankomen, maar het past zo geweldig goed. En ik kan me er ook ontzettend goed in vinden. Damn, goed werk. (Het gaat over De Reünie van Simone van der Vlugt.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    conclusie ik haat alle verjaardagen, niet alleen de mijne. fuck iedereen en hun verjaardagen. rot toch lekker op met je huiskamers vol mensen en vermoeiende conversaties en blut raken door die stomme kutcadeaus die je moet kopen en die stomme familieleden die je voor een trein zou willen smijten en vooral dat ik nu zo moe ben dat ik alleen maar kan huilen en nog allemaal dingen moest doen maar BAH ik houd van mijn vrienden maar ze kunnen de tering krijgen op hun verjaardag ok doei


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sandberg schreef:
    (...)

    Vooral die keiharde actiefilm


    ja mooi hè


    i put the fun in funeral

    Oops bijna tegen een dronken meisje die midden op te weg zat te giechelen gereden. She was really pretty tho

    Wanheda schreef:
    Deze meeting was zo leuk *O*
    Maar wel extreem druk, hahahah.

    Oui oui!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bijna achthonderd woorden in en half uur, oh mijn God, dankje wereld.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo misselijk : s


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    In spite of everything I still believe that people are really good at heart.


    kindness is never a burden.

    Trikova schreef:
    (...)
    Oui oui!


    In het begin was het wat ongemakkelijk tussen ons, maar toen ging het goed :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    In het begin was het wat ongemakkelijk tussen ons, maar toen ging het goed :3

    Jaa inderdaad! Ik durfde je niet aan te spreken :$
    maar het is inderdaad gelukkig goedgekomen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Jaa inderdaad! Ik durfde je niet aan te spreken :$
    maar het is inderdaad gelukkig goedgekomen!


    Ik ben zo eng :'D

    En toen ineens jij vet vrolijk: "Hooi! Sorry!" Hahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Ik ben zo eng :'D

    En toen ineens jij vet vrolijk: "Hooi! Sorry!" Hahaha

    Je bent zeker eng.. o.o
    Hahahah, jaaa, moest toch iets. Je zat twee mensen verder, dan kan ik je niet negeren!


    — Inner peace, it's hard to find. —