• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    Hele avond al janken en kwaad op alles en iedereen en ik weet zeker dat morgen de eerste dag wordt waarop de softe baby's van mijn nieuwe klas erachter komen wat voor een haatdragend klotewijf ik kan zijn en ik voel me nu al bij voorbaat rouwig om mijn gestorven reputatie als vredelievend paardenbloempje.


    Ik vind je nog steeds een heel mooi, lief paardenbloempje :3

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 0:06 ]

    Eindelijk. Ik ben zo blij dat ik wel kan wenen. :')


    What would Emma do?

    ik heb honger maar de keuken is zo ver en het zal zo vermoeiend zijn en daarna moet ik mijn tanden weer poetsen maar ik zal pas over idk meer dan veertien uur weer kunnen eten of zo idk decisions


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wiarda schreef:
    Hele avond al janken en kwaad op alles en iedereen en ik weet zeker dat morgen de eerste dag wordt waarop de softe baby's van mijn nieuwe klas erachter komen wat voor een haatdragend klotewijf ik kan zijn en ik voel me nu al bij voorbaat rouwig om mijn gestorven reputatie als vredelievend paardenbloempje.


    Zelfs haatdragend ben je nog wel awesome Jip.


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn hond is zo schattig zoals ze nu naast me slaapt

    Mijn ene wederhelft is niet zo blij met me op dit moment en ik kan dat gewoon niet van me afschudden, ugh. :/ Balen hoe dat gelijk een invloed heeft op alles, terwijl de rest gewoon prima gaat.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dan ga ik maar slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trikova schreef:
    (...)
    Nee nee natuurlijk niet! Ik zocht een goed moment om hey te zeggen hahah, en ja, toen zat je ineens bijna naast me.. Haha.


    Haha, timiiiing.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stomme schuldgevoel ga weg

    Jezus fucking Christus met een cactus in z'n reet wat is het vroeg


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    mag ik weer excited zijn want ik zie mijn crush eindelijk na 2,5 dagen <3

    Ugh, buikpijn ga weg. Ik heb geen zin om naar t ziekenhuis te moeten hiervoor...

    Wat een geweldig, druk, ongepland weekend. Dat was vreemd.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb een date zaterdag. Yay


    26 - 02 - '16

    Ik vergeet elke keer weer hoe pijnlijk het is om ongesteld te zijn. Je zou daar echt vrij voor moeten krijgen.

    // sorry hoor, maar als jij je poten en tas op de stoel in een volle bus gooit, ga ik juist daar zitten om je te irriteren.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 8:54 ]