• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Vijfde keer vandaag dat ik Stressed Out op de radio hoor. Dat TØP eindelijk doorbreekt geeft me op de een of andere manier een sprankje faith in humanity.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 17:05 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dubbel

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 17:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Debbaut schreef:
    (...)

    Zo herkenbaar. Zo irritant.(no_chears)

    Een complimentje kan goed doen.(bloos)


    Yaaap. Ik heb informatie nodig over toeristen die naar een bepaalde plek gaan, maar die plek is zo klein dat er geen informatie over is :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wookiee schreef:
    Vijfde keer vandaag dat ik Stressed Out op de radio hoor. Dat TØP eindelijk doorbreekt geeft me om de een of andere reden een sprankje faith in humanity.



    mmm als ik iets wat ik superleuk vind heel vaak op de radio hoor vind ik het meestal juist alleen irritant. Het is misschien alleen voordelig dat ik dan eindelijk mensen ken met wie ik over TØP kan praten in rl


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom geeft het feit dat Tyler Joseph zei dat hij van mijn rugzak houdt, me zoveel vreugde? Sad. :")


    Caution first, always.

    I could... but will I?

    Shazi schreef:
    (...)

    Yaaap. Ik heb informatie nodig over toeristen die naar een bepaalde plek gaan, maar die plek is zo klein dat er geen informatie over is :')


    Ik doe Toerisme, dus misschien kan ik helpen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil niet in de trein TT


    because i knew you, i have been changed for good

    "Most Touching Video 2016." Ja dat is het zeker weten.

    Wookiee schreef:
    Vijfde keer vandaag dat ik Stressed Out op de radio hoor. Dat TØP eindelijk doorbreekt geeft me op de een of andere manier een sprankje faith in humanity.


    True. Maar stiekem wil ik ze ook wel een beetje voor mezelf houden :X

    Deze meeting was zo leuk *O*
    Maar wel extreem druk, hahahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moet jij nodig zeggen.


    Caution first, always.

    'Maar ik had iets heel gaafs gepland voor vanavond Maar ja dat gaat dus niet door het plan was om eerst naar de manage te gaan daar om daar een mooie dressuur te maken daarna had ik je meegenomen een plekje in de middle of nowhere on daar in een klein houten cafe wat te gaan drinken op eenvan steiger hout gemaakte bank met daarop zachte kussens en kleedjes als we klaar waren met wat drinken dan maken we een rit langs de zee richting mijn huis waarna er allemaal kaarsen branden die ons leiden naar mijn kamer waarnaar we een keiharde actie film gingen kijken'

    Deze jongen wordt steeds creatiever in manieren om me mee uit te vragen.


    i put the fun in funeral

    Wat. Een. Wind. Mijn hond waaide nog net niet weg.

    Ik hoop dat die conductrice in de trein veilig is ): deze behandeling heeft ze niet verdiend


    because i knew you, i have been changed for good