• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik wil verder met mijn Comic maar ik ben niet thuis, tot die tijd wanneer ik wel thuis ben ben ik te moe. Im pretty sure ohhg

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 22:07 ]

    Gecondoleerd Jips

    KapiteinKoek schreef:
    (...)


    Sorry voor mijn comeback, dat topic was te verleidelijk om te negeren. Groetjes aan Sarah


    puss

    --

    en nu dreigt mijn beste vriend naar de politie te stappen voor de keer dat hij me ongewenst aanraakte
    onze vriendschap werkte op zichzelf al niet maar dit is al helemaal niet hoe het werkt wat


    i put the fun in funeral

    Ipseity schreef:
    Ik wil HP schrijven maar weet niet waarover. :c meh


    Iets met mistletoe of liefdesdrankjes of oh-nee-we-moeten-samen-nablijven, of zo. Heerlijk cliché. :Y) Of Fred en George hebben een prank uitgehaald waardoor alle brieven opeens werken als Howlers. Of Dumbledore kan zich niet meer herinneren welk snoepje hij deze week als wachtwoord voor zijn kantoor had gebruikt en staat dus het hele assortiment van Honeydukes op te sommen. Of Sirius besluit dat de Giant Squid zijn nieuwe huisdier is en doet zijn uiterste best hem (haar?) te aaien en een halsbandje om te binden. Voldoende opties.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Audacity schreef:
    en nu dreigt mijn beste vriend naar de politie te stappen voor de keer dat hij me ongewenst aanraakte
    onze vriendschap werkte op zichzelf al niet maar dit is al helemaal niet hoe het werkt wat


    Wait wut

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 22:12 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je bent een lief mens, thanks

    Zelf heb ik haar maar een enkele keer ontmoet, dus ik ben allang blij voor haar dat het nu allemaal over is (tegen het einde aan was ze het helemaal zat), maar het is gewoon een beetje een vreemd idee dat het halve huis nu in rouw is en de andere helft van het huis helemaal niet en dat ik ook niet weet of het nou wel niet gepast is om naar de crematie te gaan van iemand die je amper tot niet kende en ??? allemaal even vreemd dit


    Gecondoleerd, en sterkte aan die andere helft van het huis. D:
    Ik zou gewoon naar de begrafenis gaan, als ik jou was. Zelfs als jij haar misschien niet goed kende, ken je wel mensen die dicht bij haar stonden, en het is een prima reden om puur als steun voor hen te gaan. Het is volkomen jouw beslissing, maar ik denk dat de kans groter is dat je achteraf spijt hebt als je niet gaat, dan wanneer je het wel doet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Wait wut


    ja


    i put the fun in funeral

    Ugh, die buurkinderen kunnen echt kut kinderen zijn.... (cat) Het is gewoon niet normaal dat ze random tegen mijn vriend, een volstrekt onbekende voor hen, bolle en dikzak gingen roepen. En dat terwijl wij gewoon in de keuken aan het koken waren.


    Stenenlikker

    Nu is dit wss niet de beste plek om mijn hart hierover te luchten, maar oké..

    Ik snap niet helemaal waarom mensen zo hevig reageren op een verbod van afbeeldingen waar iemand halfnaakt op staat. Misschien komt dat deels doordat ik zoiets nu niet echt "opwindend" vind of zo. Snap ik dat je baalt als je een bepaalde seksueel getinte afbeelding als inspiratiebron hebt, maar dit is nu eenmaal een site waarop ook jongere kinderen zitten. In deze samenleving is het nu eenmaal een taboe om een paar tieten in het openbaar te laten zien. Kan Quizlet ook weinig aan doen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wauw. Tagt hij me nou serieus. Just wauw.

    *Literally burns drawing*

    Ik zweer je, ik raak nooit meer potlood en papier aan. Dit is afschuwelijk.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Everyone should know this song. 'Cause it perfect.


    What would Emma do?

    Ik wil even wat posten, want ik vind mijn pp geweldig. Ok doei

    Diplodocus schreef:
    Everyone should know this song. 'Cause it perfect.


    Ik ga stuk :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Achievement schreef:
    Ik wil even wat posten, want ik vind mijn pp geweldig. Ok doei

    Past bij je <3 Jij bent namelijk ook geweldig!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Past bij je <3 Jij bent namelijk ook geweldig!


    hallo?


    ???


    ?
    ???

    ??

    Ben je made of sugar of made in sugar. Of are you from sugar? Of are you sugar?

    How old are you, you look like sugar years old?

    Hmhmmhmm???