• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stephen, I love you.


    What would Emma do?

    Waarom is het zo goed als onmogelijk om voor dit ship een fic te vinden die niet bizar AU is, geen PWP en niet klinkt als iemands eerste poging tot schrijven? :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom zijn het altijd de zondagavonden? Het is alsof mensen ineens beseffen: 'Kak, morgen heb ik weer verplichtingen, dus ik ga even àlles verzieken en rotreacties geven.'
    Can I please feel love? 'Cause I really love you all... D:


    Deep inside, I've never felt alive

    En dan moet je opeens janken hahaha wat is dit ik jank nooit


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Er verdwijnen random papieren van afgewerkte PC lessen? Niet nu ik morgen test heb, serieus. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Shawn schreef:
    En dan moet je opeens janken hahaha wat is dit ik jank nooit



    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Shego schreef:
    Waarom zijn het altijd de zondagavonden? Het is alsof mensen ineens beseffen: 'Kak, morgen heb ik weer verplichtingen, dus ik ga even àlles verzieken en rotreacties geven.'
    Can I please feel love? 'Cause I really love you all... D:

    Je bent een heel leuk mens Soofje, ik ben in ieder geval vrij dol op je. <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je haat me nu. Ik dacht dat al wel.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je bent een heel leuk mens Soofje, ik ben in ieder geval vrij dol op je. <3

    Yay! :)
    Ik ben ook heel dol op jou, hihi.


    Deep inside, I've never felt alive

    Doel voor morgen: Niet gaan huilen tijdens de les, en het ophouden totdat ik veilig in mijn bed lig.. Altijd moeilijk wanneer je hond word ingeslapen op een dag dat JIJ juist weer naar school moet... Ik zit nu al te janken, dus ik ga lekker naar bed. <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gek genoeg nog best een mooie film om te zien

    Trikova schreef:
    Doel voor morgen: Niet gaan huilen tijdens de les, en het ophouden totdat ik veilig in mijn bed lig.. Altijd moeilijk wanneer je hond word ingeslapen op een dag dat JIJ juist weer naar school moet... Ik zit nu al te janken, dus ik ga lekker naar bed. <3


    Ik kom wel even langs om te knuffelen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En dan snap ik het nog niet waarom je zulke berichten naar mij stuurt en je me niet eerlijk eerder verteld dat je een vriendin hebt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben nog nooit zo trots geweest op zes euro fooi. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tijd voor positieve dingen. Kootra je bent mijn dern sure mijn redder aan het einde van deze dag. c:


    Caution first, always.