• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    This knife that's in my back,
    Keeps twisting


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wiarda schreef:
    Stiefoma dood en we zagen het allemaal aankomen en toch voelt het allemaal heel, heel vreemd.


    Gecondoleerd Jipmans


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Lucky, ik mis je zo erg.. Je gegrom, je blijheid, je loopje, je was zo leuk.. Jammer dat het zo moest gaan. Je was als familie voor me. Rest in peace, maatje. Hopelijk lach je me toe vanuit de dierenhemel, samen met Pom :'(


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    Lucky, ik mis je zo erg.. Je gegrom, je blijheid, je loopje, je was zo leuk.. Jammer dat het zo moest gaan. Je was als familie voor me. Rest in peace, maatje. Hopelijk lach je me toe vanuit de dierenhemel, samen met Pom :'(

    Noo serieus? Omg heel veel sterkte!

    KyloRen schreef:
    (...)
    Noo serieus? Omg heel veel sterkte!


    Helaas :'(


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    Lucky, ik mis je zo erg.. Je gegrom, je blijheid, je loopje, je was zo leuk.. Jammer dat het zo moest gaan. Je was als familie voor me. Rest in peace, maatje. Hopelijk lach je me toe vanuit de dierenhemel, samen met Pom :'(

    Oh echt? Gecondoleerd ): wat erg om te lezen.. Sterkte (K)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 22:59 ]

    Oncilla schreef:
    Lucky, ik mis je zo erg.. Je gegrom, je blijheid, je loopje, je was zo leuk.. Jammer dat het zo moest gaan. Je was als familie voor me. Rest in peace, maatje. Hopelijk lach je me toe vanuit de dierenhemel, samen met Pom :'(


    Oh nee, oh God. Sterkte. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yo mods in plaats van mijn profiel elke 5 minuten te checken, doe ff die faker bannen. Ok thanks


    Sarah = ongewoon sexy

    Waarom zeg je dat ik (meer dan) speciaal ben, als je een vriendin hebt? Hoor je zulke dingen niet tegen haar te zeggen? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oncilla schreef:
    Lucky, ik mis je zo erg.. Je gegrom, je blijheid, je loopje, je was zo leuk.. Jammer dat het zo moest gaan. Je was als familie voor me. Rest in peace, maatje. Hopelijk lach je me toe vanuit de dierenhemel, samen met Pom :'(

    Ahw neen sterkte, altijd verschrikkelijk om afscheid te moeten nemen van huisdieren : s


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Altijd leuk wanneer je iets serieus wilt vragen en je compleet genegeerd word door je beiden ouders. Altijd fijn dit...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik begin me steeds meer te ergeren aan Q.. But I don't want to leave because of the awesome people here.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    Ik begin me steeds meer te ergeren aan Q.. But I don't want to leave because of the awesome people here.

    Stay. Pleaseee... <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Smh, I'm done.

    Trikova schreef:
    (...)
    Stay. Pleaseee... <3


    I'll, deels vanwege jou because I like you c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."