• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:23 ]


    What would Emma do?

    Escapism schreef:
    (...)

    Square is kaaaaaaal. Dat was even schokkend om te herontdekken (herdekken?), want ik was de kerstmuts juist gewend. Maar blij dat die weg is en je nieuwe profielfoto is weeral leuk! :3

    OTOFT: Bleeeeh geen zin in omaaaaa. Gok dat ze zaterdag zal komen. Misschien morgen maar vast niet zondag. Buhhhh.


    Haha, het zou ook wel verrassend zijn geweest als er inmiddels een hanenkam onder die kerstmuts was gegroeid. (nerd)

    En je mag nog steeds proberen om je in mijn tas te verstoppen, als je je oma wilt ontlopen. Er is vast nog wel ergens een gaatje te vinden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rip geld. :')

    ik wordt echt gek van die bloedneuzen, Jezus wat is dit steeds uit het niets? vage shit...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Life is not fair.

    Maar... maar? Nou :c

    Raar hé -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KyloRen schreef:
    Rip geld. :')


    What did you buy?

    OTOFT: ik moet echt een hobby zoeken wat zonder laptop kan aangezien ik die niet meer heb. Verveel me te pleuris.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan het eigenlijk niet maken om mij ziek te melden voor werk :c. Ik ga het wel proberen....


    Seasons will change, but I shall remain

    Wanneer je naast je gitaarlessen nooit piano les hebt gehad, maar wel binnen drie dagen 2 uurtjes studeren dit nummer kan, oh yeah :Y)

    Ik heb het rpg'en best gemist maar met grote groepen gaat het zo snel :c


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Shawn schreef:
    Ik heb het rpg'en best gemist maar met grote groepen gaat het zo snel :c


    Same, maar ORPG's is ook weer zo... je moet er wel de inspiratie voor hebben anders blok je de ander en dat voelt zo mean :c

    Trees schreef:
    (...)

    Same, maar ORPG's is ook weer zo... je moet er wel de inspiratie voor hebben anders blok je de ander en dat voelt zo mean :c


    Is ook zo. Heb er eentje en wil nu in een groep starten op een ander fora, maar ik weet niet hoe lang ik dat volhoud qua tijd. Wat dat betreft doe ik liever orpgs cx


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Beste Assassin's Creed,

    Ik kan niet schaken. Laat het me dan ook niet doen :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Shawn schreef:
    (...)

    Is ook zo. Heb er eentje en wil nu in een groep starten op een ander fora, maar ik weet niet hoe lang ik dat volhoud qua tijd. Wat dat betreft doe ik liever orpgs cx


    Mijn struggle is ook heel erg dat ze allemaal doodlopen, zelfs degene die ik wel bijhield en die echt leuk waren. Ik heb zelf ook liever ORPG's, maar mijn favoriete ligt nu stil en voor de rest, idk ik vind ze wel heel leuk maar het wil niet. Maar ik mis het schrijven echt heel erg en zelf aan een verhaal schrijven werkt ook niet. Het leven als schrijver is heel zwaar ^^

    Je begint me steeds meer op mijn zenuwen te werken. Ugh. Gelukkig morgen naar huis.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.