• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:23 ]


    What would Emma do?

    Jjjja zo ben ik dus nooit op tijd op werk
    Ik bedoel mijn afspraak was om negen uur. Hoe kan alles nu al zo uitlopen. Doctors just dont care.


    i put the fun in funeral

    Geen zin in school :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Groningen here I come


    Pretty is just a pretty word.

    Uhm, oké.

    Nobody cares about youuuu~ ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I want to watch Les Mis again so I can cry really really hard.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Een week geen internet thuis. Dan merk je pas hoe afhankelijk je bent. Zucht. Kutziggo

    Bhbandjes zijn zo kut als ze dubbel gaan zitten terwijl je in de bus zit en het dus niet goed kan doen omdat mensen raar gaan kijken ugh

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 10:26 ]


    26 - 02 - '16

    Wanneer je de pb niet kan vinden waarin een betere versie van een stukje uit je verhaal staat en je het nog steeds met de saaie oude moet doen.

    Awe, fijn om te zien dat mijn hond me zoveel gemist heeft na twee weken. Melts my heart.


    I'm your little ray of pitch black.

    Alle programma's zijn... gesloten? Vertel me alsjeblieft dat dat nu niet weer opnieuw is begonnen. ><

    Edit: Jawel dus, na die crash/update van gisteren start deze geweldige laptop zich weer automatisch opnieuw en extra traag op als ik hem dichtklap, ondanks het feit dat overal staat dat hij dat niet moet doen. Awesome. :')

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 11:58 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Alle programma's zijn... gesloten? Vertel me alsjeblieft dat dat nu niet weer opnieuw is begonnen. ><


    Square is kaaaaaaal. Dat was even schokkend om te herontdekken (herdekken?), want ik was de kerstmuts juist gewend. Maar blij dat die weg is en je nieuwe profielfoto is weeral leuk! :3

    OTOFT: Bleeeeh geen zin in omaaaaa. Gok dat ze zaterdag zal komen. Misschien morgen maar vast niet zondag. Buhhhh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Klaar met mijn schoolexamens. Eindelijk :3

    Dat dromen je ideeën kunnen brengen voor stories, omg. Ik denk dat dit echt een super idee zou kunnen zijn voor m'n comic :')

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 12:17 ]

    Dat moment waarop je je plotseling bedenkt dat iedereen op school zit en het dus logisch is dat ze je berichten niet beantwoorden.


    <3