• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft. Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je beginnen aan de pil? Stel hier je vragen en ze worden (misschien) beantwoord. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    Dit gaat heel raar klinken maar doe je aan rpg?


    Ja, super veel, maar idk


    We've lived in the shadows for far too long.

    BelIona schreef:
    (...)

    Ja, super veel, maar idk


    Probeer het een beetje te vergelijken met rpgen maar dan reallife.

    Geen goeie uitleg, probeer misschien anders net zoals het rpgen een rol te bedenken, op te bouwen en miss eerst alleen praten zoals je personage het doet zodat jij je zeker ervan bent. En dan richting de sex te gaan.

    Is trouwens best leuk om te doen

    (Ik hoop dat je er wat aan hebt)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hoe moet ik rollenspel überhaupt voor me zien?? Het klinkt wel interessant, maar ik vind het lastig om het voor me te zien of te bedenken.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dit is niet per se een seksvraag, maar ik vind het niet zo nodig om hier een heel topic voor aan te maken. :')
    Hoe houden jullie je schaamhaar bij? Ik vind het altijd zo'n kutklus (lol) en het levert me vaak vooral een geïrriteerde huid op. Gebruiken jullie weleens ontharingscrème? Of een ander handig foefje?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Dit is niet per se een seksvraag, maar ik vind het niet zo nodig om hier een heel topic voor aan te maken. :')
    Hoe houden jullie je schaamhaar bij? Ik vind het altijd zo'n kutklus (lol) en het levert me vaak vooral een geïrriteerde huid op. Gebruiken jullie weleens ontharingscrème? Of een ander handig foefje?


    Ik scheer het alleen, verder niet. Wel met scheerschuim want anders is het echt heel kut haha. Ik heb sowieso snel een geïrriteerde huid dus ik wacht er het liefst zo lang mogelijk mee. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik scheer het altijd gewoon onder de douche, zonder scheerschuim maar terwijl ik onder de straal sta zeg maar. Heb nooit echt een geïrriteerde huid of zo. Gaat wel jeuken als het weer gaat groeien


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Deze link heeft mijn leven gered als het gaat om scheren. Misschien heb je er wat aan. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    Deze link heeft mijn leven gered als het gaat om scheren. Misschien heb je er wat aan. (:


    Over wat voor conditioner hebben ze het?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Over wat voor conditioner hebben ze het?


    Ik neem aan 'gewone' conditioner, al weet ik natuurlijk niet of Amerika/het buitenland allerlei spannende bodyconditioners heeft. Ik gebruik zelf altijd kokosolie, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    Deze link heeft mijn leven gered als het gaat om scheren. Misschien heb je er wat aan. (:


    Deo...? Waarom...?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Normaal trim ik het (cuz easy), maar was net van plan dit weekend eens te gaan scheren. So, dit is heel handig ^^

    Tracker schreef:
    Dit is niet per se een seksvraag, maar ik vind het niet zo nodig om hier een heel topic voor aan te maken. :')
    Hoe houden jullie je schaamhaar bij? Ik vind het altijd zo'n kutklus (lol) en het levert me vaak vooral een geïrriteerde huid op. Gebruiken jullie weleens ontharingscrème? Of een ander handig foefje?


    Ik gebruik ontharingscrème, een scheermes en een ladyshave.


    26 - 02 - '16

    Wie voelt zich seksueel opgewonden tijdens de ovulatie?
    Iklolzdurp.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet dat ik weet, maar wel als ik ongesteld moet worden en ben (:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 7:22 ]

    Geen idee. Ik ben al jaren aan de prikpil en ben dus ook al tijden niet meer ongesteld geweest :')


    26 - 02 - '16