• I solemnly swear that I am up to no good.


    A MODERN MARAUDERS CHRISTMAS CAROL
    Same school, same story, same characters, different time; a Modern Marauders Story.

    Het is kerstmis, december 2014, de vier vrienden - James, Sirius, Remus en Peter - blijven deze kerst op Hogwarts om samen met de andere Gryffindors kerst te vieren. Hogwarts is echter verandert; er zijn geen uilen en geen perkamentrollen, alles gaat nu via het internet. In dit RPG kan je uit vinden hoe het zou zijn als de Marauders nu geleefd zouden hebben!

    Dit is een doorstart van het RPG Modern Marauders, we doen dit zodat het ook voor andere makkelijker is om mee te doen.

    • Inspiratie •


    R O L L E N VOL
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    GRYFFINDOR
    • Sirius Orion Black • Ben Barnes || Lizor [1.1]
    • Remus John Lupin • Andrew Garfield || WillNotLearn [1.8]
    • Peter Pettigrew • Evan Peters || Lizor
    • James Potter • ? || ? [?]
    • Frank Longbottom • Thomas Brodie-Sangster || Millard [1.2]
    • Gwendolyn Caroline Martch • Sophie Turner || Roms [1.7]
    • Mary MacDonald • Lily Collins || Amatis
    • Lily Evans • Karen Gillan || Mignon [1.5]
    • Alice Prewett • Rosie Tupper || Dumbledore [1.6]
    • Maia Raegan von Leirko • Amelia Zadro || Adephagia [1.7]
    • Kathelaine Avierella Savore • Zoey Deutch || Lizor [1.7]

    SLYTHERIN
    • Daniël Cillin Rogers • Dylan Sprayberry || Transmissions [1.7]
    • Severus Snape • Louis Garrel || HalfBloodPrince [1.4]
    • Regulus Arcturus Black • ? || ? [?]
    • Dorian Arcelin Kasai • Xavier Dolan || Lizor [1.1]
    • Caleb Brody Hughes • Mikkel Jensen || Mulisch [1.2]
    • Celebran Serpen von Leirko • Lucky Blue Smith || Lizor [1.6]
    • Edward Nathaniel Mulciber • FC || Liber [1.7]
    • Blake Sophia Haynes • Monica Ollander || Bigsleep [1.3]
    • Scarlett Rose River • Diana Agron || Frenchcore [1.1]
    • Mavi Fallyn Rogers • Willa Holland || Transmissions [1.7]
    • Franciszka Malia Rogers • Ashi Ross || AlecLightwood [1.2]
    • Adalae Cresenta Romanova • Kathryn Newton || Sociopaths [1.3]
    • Ailis Juliet Sutherland • Nastya Kusakina || Adephagia [1.3]
    • Alexis Pascal Rutherford • Caitlin Stasey || Mulisch [1.6]
    • Alcina Pyralis • Janel Parrisch || TheseWords [1.8]

    RAVENCLAW
    • Caspian Foxx Zachariah • Josh Duhamel || SiriuslyBlack [1.7]
    • Cedric James Carrow • Colton Haynes || Frenchcore [1.1]
    • Axel James Sutherland • Paul Craddock || Adephagia [1.3]
    • Gilderoy Lockhart • Leonardo DiCaprio || Dumbledore [1.6]
    • Lajila Vinaya Lancaster • Magdalena Zalejska || Mulisch [1.2]
    • Faelia Christina Brown • Emily Bador || Bigsleep [1.3]
    • Primrose Matilda York • Emeraude Toubia || AlecLightwood [1.2]
    • Harper Coralie Lukasiak • Gigi Hadid || Dumbledore [1.4]
    • Emily Lucy Matthews • Barbara Palvin || Liber [1.5]
    • Wiktoria Harmion • Angelica Blick || Polovina [1.5]

    HUFFLEPUFF
    • Luke Nathan MacNamara • Michael Clifford || AlecLightwood [1.2]
    • Max Adrian Sanderson • Misha Collins || SiriuslyBlack [1.7]
    • Jason Axel O'Donnell • Diego Barrueco || Mulisch [1.2]
    • Ollie Gabriel Reid • Hugh Vidler || Bigsleep [1.3]
    • Ashley Joseph Diggory • Ash Stymist || calice [1.6]
    • Freya Brennan • Cora Keegan || WillNotLearn [1.8]
    • Chloe Maliette Porter • Scarlett Leithold || Millard [1.2]
    • Dove Elisabeth Sparrow • Alexis Ren || SiriuslyBlack
    • Chava Hailey Stirling • Brittany Robertson || Altaria [1.5]
    • Elise Anna Matthews • Barbara Palvin || Saiph [1.4]


    Leraren
    • Reginald Green - Defense Against the Dark Arts
    • Horace Slughorn - Potions
    • Balthazar Ansem Claerkson - Ancient Runes
    • William Xavier Herberry - Herbology
    • Minerva McGonagall - Transfiguration/Gryffindor Head
    • Sybill Patricia Trelawney - Divination
    • Alix Rose Thomas - Charms
    • Nola Evangeline Bordelon - Astronomy
    • Catharina Julia Bell - Alchemy


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    GRYFFINDOR
    • Remus John Lupin • WillNotLearn
    • Lily Evans • Mignon

    SLYTHERIN
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    • Blake Sophia Haynes • Bigsleep

    RAVENCLAW
    •
    • Lajila Vinaya Lancaster • IncroyabIe

    HUFFLEPUFF
    • Max Adrian Sanderson • SiriuslyBlack
    • Freya Brennan • WillNotLearn


    Quidditch Team
    GRYFFINDOR
    Keeper
    • Gwendolyn Caroline Martch • Roms
    Chasers
    • James Potter • ? || Captain

    • Kathelaine Avierella Savore • Lizor
    Beaters
    • Sirius Orion Black • Lizor
    • Maia Raegan von Leirko • Adephagia
    Seeker
    • Mary MacDonald • Amatis

    SLYTHERIN
    Keeper
    • Dorian Arcelin Kasai • Lizor
    Chasers
    • Scarlett Rose River • Frenchcore
    • Ailis Juliet Sutherland • Adephagia
    • Caleb Brody Hughes • Mulisch
    Beaters
    • Celebran Serpen von Leirko • Lizor
    • Alexis Pascal Rutherford • Mulisch
    Seeker
    • Regulus Arcturus Black • ? || Captain

    RAVENCLAW
    Keeper
    • Unknown
    Chasers
    • Cedric James Carrow • Frenchcore || Captain
    • Harper Coralie Lukasiak • Dumbledore
    •
    Beaters
    • Lajila Vinaya Lancaster • Mulisch
    • Primrose Matilda York • AlecLightwood
    Seeker
    • Wiktoria Harmion • Polovina

    HUFFLEPUFF
    Keeper
    • Jason Axel O'Donnell • Mulisch || Captain
    Chasers
    • Ashley Joseph Diggory • calice
    • Unknown
    • Unknown
    Beaters
    • Unknown
    • Elise Anna Matthews • Saiph
    Seeker
    • Chloe Maliette Porter • Millard


    S O C I A L M E D I A
    Twitter [Tag: #ModernMaraudersQ]
    Sirius Black - @SexySirius
    Dorian Kasai - @DorianKasai
    Cedric James Carrow - @CedCarrow
    Scarlett Rose River - @ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster - @TheycallmeJil
    Jason O'Donnell @JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - @CalHghs
    Frankie Rogers - @FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - @DraoiIldaite]
    Pixie York - @PixieMYork
    Chloe Porter - @ChloeMal_
    Frank Longbottom - @franktastic_af
    Adalae Cresenta Romanova - @adaromanov
    Axel James Sutherland - @SutherlandAxel
    Ailis Sutherland - @Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - BlakeSHaynes
    Faelia Christina Brown - @Faeliafairy
    Ollie Gabriel Reid - @ollietoremember
    Gossip Girl - @GoGiHogwarts
    Harper Coralie Lukasiak - @LukasiakHarper
    Severus Snape - @PrinceHalfB
    Lily Evans - @_LilsEvans
    Emily Lucy Matthews - @emilylucy17
    Celebran von Leirko - @SvonLeirko
    Alice Prewett - @PrewettAlice
    Alexis Pascal Rutherford - @AlexisPascalR
    Gwendolyn Caroline Martch - @SexyGwency
    Kathelaine Savore - @_LanaaBanana
    Mavi Fallyn Rogers - @MavixAwesome
    Daniël Cillin Rogers - WildDanny26
    Max Adrian Sanderson - @hufflepuffmax
    Caspian Foxx Zachariah @Caspian_f
    Maia von Leirko - @MaiaRaegan
    James Potter - @JamesProngs24
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew8
    Marlene McKinnon - Marley_McKinnon
    Regulus Black - @Regulus_Black61
    Mary Macdonald - @Mac_Marry11
    Remus Lupin - @LupinRemus1
    Freya Brennan - @HufflepuffFreya
    Dove Sparrow @DoveSparrow
    Avon Snyder @AvondSnyder

    Snapchat
    Sirius Black - wholetthedogout
    Dorian Kasai - GetOut
    Cedric James Carrow - CedricRavenclaw
    Scarlett Rose River - ScarlettxRiver
    Lajila Lancaster- jil_lvl
    Jason O'Donell - JaseODonnell
    Caleb Brody Hughes - Calpal_
    Frankie Rogers - FrankieMalia
    Luke Nathan MacNamara - DraoiIldaite
    Pixie York - PixieMYork
    Chloe Porter - chloecat
    Frank Longbottom - franktastic
    Adalae Romanova - Adalae_cr
    Axel James Sutherland - ?
    Ailis Sutherland - Ailydaily
    Blake Sophia Haynes - blakedelreyy
    Faelia Christina Brown - faelia182
    Severus Snape - sev
    Lily Evans - MsEvans
    Celebran von Leirko - CvonLeirko
    Alexis Pascal Rutherford - IProbablyHateU
    Gwendolyn Caroline Martch - SexyGwency
    Kathelaine Savore - LanaBanana
    Max Adrian Sanderson - huffle_max
    Maia von Leirko - MRaegan
    Emily Matthews - Emiloveyou
    James Potter - DeerJames
    Peter Pettigrew - PeterPettigrew_
    Mary Macdonald - marryme
    Remus Lupin - RemusLupin
    Freya Brennan - FreyaHufflepuf
    Dove Sparrow - LovelyDovey
    Avon Snyder - AttractiveAvon


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is geen maximaal aan personage's, maar minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Personages zitten allemaal in hun zesde leerjaar.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houd de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.


    S T A R T E R S

    Monday, December 22nd — Christmas Holiday

    Het is maandag ochtend, buiten is alles bedekt met een dikke laag sneeuw, een goed begin van de kerstvakantie. Enkele leerlingen zijn afgelopen vrijdag al gelijk naar huis gegaan om kerst te vieren met hun ouders, de meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” op kerstavond naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays! Don’t forget; happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.

    Wednesday, December 24th — Christmas Dance

    Nog steeds ligt er buiten een dikke laag sneeuw. Het is de avond van het kerstbal en iedereen maakt zich klaar om richting The Great Hall te gaan. De meeste leerlingen gaan na “The Christmas Dance” naar huis en de rest blijft de hele vakantie op school. Happy holidays!

    Gelieve de volledige naam van je personage, de afdeling, speciale posities, de locatie van je personage en de personen die bij hen zijn vermelden. Dit om inspringen voor iedereen makkelijker te maken.
    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 15:55 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ashley "Ash" Joseph Diggory
    “Stop being such an ash-hole...”
    Hufflepuff • 18 • Chaser • Sixth year • Halfblood • Great Hall • Andy





    Andy haalde opgelucht adem nadat ik haar had begroet. "Oh gelukkig." mompelde ze en keek me aan. "Ik probeer Alexis al de hele tijd te vertellen dat ik niet maar uit wil gaan, maar ze wil het maar niet accepteren." Legde ze me uit. Ze sprak extra hard zodat meerdere mensen het konden horen buiten ons.
    Ik grijnsde. "Oh maar Alexis weet toch wel dat je een beetje te hoog gegrepen bent voor haar?" zei ik, wetend dat het meisje er toch niet op in zou gaan. Maar het maakte niet uit. Deze hele meisjes drama interesseerde me amper. Bovendien was Andy beter dan dit, beter dan die domme slytherin trutjes. Het maakte dan ook weinig uit wat ze zeiden, het was toch wel onzin.
    "Je grapjes worden een beetje afgezaagd, Andy. Koop wat humor bij, zou ik zeggen."
    Opnieuw moest ik lachen. Dit ging toch helemaal nergens over?
    "Kan ik je even spreken, Ada?" Alexis wende zich tot haar vriendin.
    "Hm, ja natuurlijk." reageerde het meisje.
    Ze liepen weg.

    "Was weer gezellig dames!" Riep ik ze nog na terwijl ik een kusje blies. "Altijd gezellig met die slytherins." zei ik tegen Andy.
    Even keek ik de Great Hall door, het zag er geweldig versiert uit. Ik ving hier en daar gesprekjes op over het bal dat gegeven zou worden. Het was bizar dat er vanochtend nog iemand vermoord was in dit kasteel, en mensen in datzelfde kasteel nu alweer gesprekjes voerden over wie ze mee zouden nemen naar een nutteloos bal. Maar ik gaf ze gelijk, wat hadden we dan ook voor keuze? Het waren niet de meest optimistische tijden. Mensen werden vermoord, als we voor iedereen dagenlang moesten rouwen, zou het hele jaar een periode van rouw zijn.
    "Ze waren zeker jaloers dat zij niet verloofd zijn met Lucius." grapte ik. Andy was oprecht een pareltje in haar familie, het was een wonder dat zij was zoals ze was, met haar achtergrond. "Heb je trouwens gehoord van de vermoorde student?" vroeg ik haar. "Ook al is het bijna onmogelijk omdat niet gehoord te hebben." voegde ik eraan toe. "En al beetje zin in het feest?"

    Zelf had ik al een tijdje uitgekeken naar het feest. Niet persé het bal aspect, maar er gebeurde altijd wel iets wat eigenlijk niet kon. Relaties gingen kapot of werden juist gevormd. Er was altijd wel iets wat de boel hier een beetje zou opschudden. Zelf had ik het plan om het op het drinken te zetten en gewoon te zien wat de avond bracht. Dat was vaak het beste wat ik kon doen. Het had in het verleden al vaak voor leuke situatie gezorgd.
    Even dacht ik terug aan vorig jaar, op een dronken avond heb ik toen met een van mijn beste vrienden, Benjamin, gezoend. Het stelde voor mij weinig voor, al moet ik zeggen dat sindsdien Benjamin zich wel net iets anders heeft gedragen.
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet vies van een beetje tongen met gasten, maar of ik echt een relatie met een jongen zou willen? Ik denk het niet. Bovendien is zoenen toch ook weer niet zo heftig?
    Dan was er ook nog Alcina, bij haar kon ik altijd terecht als ik een avondje niet alleen wou slapen. Ook dit kwam puur toevallig na een aangeschoten avondje.
    Dus wie weet wat vanavond zou brengen.

    Ik pakte mijn telefoon er weer bij. Al een tijdje zeiden vrienden tegen me dat ik twitter aan moest maken, maar eerlijk gezegd had ik er nog niet de tijd voor genomen. Maar nu ik hier toch zo zat besloot ik dat ik geen excuus meer had. Ik vulde mijn gegevens in en voor ik het door had had ik mijn account al aangemaakt.
    Ook stuurde ik maar meteen mijn eerste tweet: So I made twitter... Is this really the thing all the fuzz was all about?
    Al snel had ik het systeem door en volgde een aantal mensen van school. Eens zien of dit echt een toevoeging zou zijn aan m'n leven...

    [ bericht aangepast op 19 april 2016 - 18:29 ]

    Chava Hailey Stirling

    Hufflepuff
    _________________________________________________________________________________________________________



    Het winterse weer buiten liet me blij zijn dat ik lekker binnen in de warme bibliotheek zat. Niet dat ik niet van winter houd, integendeel, maar op een gegeven moment vriezen je handen eraf als je te lang buiten loopt. En het is slecht voor je mondharmonica als er water in komt, dus aan sneeuw in mijn harmonica heb ik sowieso een hekel.

    Ik sta op van mijn tafeltje en loop scannend langs de bibliotheekkasten. Zou er ooit iemand zijn geweest die al die boeken heeft gelezen? Ik bedoel lezen is wel leuk en het is een goede manier om je stil te houden tijdens een conversatie maar dit zijn honderden boeken! Geïnteresseerd pak ik een boek uit de kast en begin te bladeren.
    ‘Heksenvervolgingen in de zevende eeuw.’ Lezend bekijk ik hoe snel muggle’s dachten dat iemand een heks was, en hoe slecht ze waren in het herkennen van een echte heks of tovenaar. Na een paar hoofdstukken gescand te hebben zet ik het boek weer terug.
    ‘Als wij uit dit jaar personen uit die boeken zouden zijn, wie zouden wij dan zijn?’ Zacht fluit ik een melodietje terwijl ik terug loop naar mijn plaats aan de zijkant. Gelijk kijken er weer mensen op en gebaren dat ik stil moet zijn. Hun blikken volgen mij tot ik weer braaf op mijn plek zit.
    ‘Dus als ik fluit volgen hun blikken mij.’ Onbewust moet ik denken aan de rattenvanger van Hamelen. Die alle kinderen had gevangen met hun fluit. Het is een oud sprookje en een oude tv serie die ik vanwege mijn moeder heb leren kennen.
    ‘Het is dat hij werkte voor Wenzela, anders zou je denken dat hij alleen maar vrienden probeerde te maken.’ fluister ik, terwijl ik schrijfmateriaal uit mijn tas pak. Raar niet? Misschien probeerde hij wel vrienden te maken door middel van muziek. Ik gebruik juist muziek om het gesprek niet aan te hoeven gaan. Ik schuif mijn stoel verder aan mijn tafel en kijk naar het lege vel voor mij.
    Nee. Je moet geen mensen op papier zetten die je misschien aardig vindt, je moet naar ze toe lopen en met ze kletsen. Ik veeg alle spullen weer van tafel, zo in mijn tas. Ik hang mijn tas om mijn schouder en loop de bibliotheek uit.
    Weet je wat? Ik ga gewoon naar het bal en als ik daar ben ga ik gewoon met mensen kletsen. Het is een bal, dat is niet zo lastig! Let’s do this!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Remus John Lupin

    Gryffindor - - - - - - - - - - In the middle of a very akward conversation - - - - - - - - - -Prefect



    Toen ik dichterbij kwam zag ik zowel Sirius als zijn motor beter,
    Mijn ogen gingen bijna direct langs elk stukje van Sirius om te kijken of hij oke was, ookal had hij al gezegd dat het 'natuurlijk' goed met hem ging. Natuurlijk. Hij ziet er uit alsof hij bijna doodgevroren is en heeft een wond op zijn voorhoofd, al lijkt de wond niet zo diep gelukkig.
    Zijn wangen kleurden een beetje roder en zorgden voor wat kleur in zijn koude gezicht terwijl ik een beetje met mijn voeten schuif in de sneeuw.
    Ik knik zwakjes wanneer Sirius verteld dat hij een rondje wilde rijden en van de sneeuw wilde genieten, en bedenk me plots dat ik een extra trui voor hem had meegenomen. 'Ik.. ehm..' ik geef hem de trui, één van mijn vele truien. Het liefst wilde ik mijn vingers over zijn hooft laten gaan, kijken of het echt wel goed met hem gaat, de wond op zijn voorhoofd schoonmaken, voor hem zorgen en hem gewoon weer aanraken. Maar alles was gewoon anders op het moment.

    'Heb je, ehm, hulp nodig?' vraag ik doelend op zijn motor, als we die weer terug gebracht hadden konden we naar binnen. Waar het warm was.
    'Het is.. koud buiten' mompel ik vervolgens terwijl ik om me heen kijk, dit is misschien wel het ongemakkelijkste gesprek dat ik ooit heb gehad.


    Don't be like the rest of them, darling

    Peter "Wormtail" Pettigrew


    16 • Year 6 • Halfblood • Gryffindor • Peter’s dorm • Jil

    'Hallo-ho, Peter Pan?' hoor ik ergens in de verte. Ik kreun en draai me om, Jil tegen mij aan trekkend. 'Wendy heeft je nodig.' Ik negeer de stem en snurk luid door. Tot dat ik plotseling een por in mijn zij voel. Een halve schreeuw verlaat mijn mond en ik schiet overeind.
          'Wie is er dood?' vraag ik verward en ik kijk om mij heen. Op dat moment realiseer ik me dat ik naakt in bed lig, met Jil. Holy shit. Ik kijk haar aan en mijn wangen kleuren langzaam rood. 'Oh... sorry... goedemorgen,' fluister ik en ik ga langzaam liggen. Een beetje gegeneerd haal ik mijn vingers door de warrige bos krullen op mijn hoofd en ik rek me uit. Ik ga op mijn zij liggen en kijk naar Jil. Hebben we dit daarnet echt gedaan? Wow. Ik sluit mijn ogen voor een moment en herhaal wat er tussen ons gebeurd is, maar ik voel gelijk een scheut pijn in mijn hart, als ik me bedenk dat dit onze laatste keer samen is. Een zucht rolt over mijn lippen en ik kauw op de binnenkant van mijn wang. Een tijdje blijf ik stil, maar na een poos open ik eindelijk mijn mond.
          'Heb je een beetje lekker geslapen?' vraag ik voorzichtig. Ik leun over de rand van mijn bed en grijp mijn boxers, om die vervolgens ongemakkelijk onder de dekens aan te trekken. Ik ga overeind zitten en probeer mijn haren onder controle te krijgen door er doorheen te kammen met mijn hand. 'Hoe laat is het?' vraag ik dan en ik gaap een beetje.


    "Mr Wormtail bids Professor Snape good day, and advises him to wash his hair, the slime-ball."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sirius "Padfoot" Orion Black

    “Nice one, James!”


    17 • Year 6 • Pureblood • Gryffindor • Beater • Outside • With Remus

    Voor een moment staar ik Remus aan. Ik wil naar voren buigen. Hem voorzichtig kussen. Hem knuffelen. Hem in mijn armen houden. Hem - ik realiseer me pas laat dat Remus mij een trui aan rijkt.
          'Eh... dank je.' Ik trek mijn natte leren jack uit en gooi die over de motor om vervolgens de trui aan te trekken. Remus' geur overkomt me en met een brok in mijn keel trek ik mijn jack weer aan. Godver Sirius. Je kan hier niet gaan lopen janken. Hij wil je niet meer terug. Get your shit together. Ik kijk snel weg om te verbergen dat ik moeite moet doen om mijn tranen binnen te houden. De warmte komt al een beetje terug door de dikke trui van Remus en ik kuch kort.
          'Heb je, ehm, hulp nodig?' vraagt Remus. Ik kijk hem aan en schudt dan mijn hoofd, niet zeker wetend of ik nog iets ga kunnen zeggen. Er zit nog steeds een brok in mijn keel en ik moet enorm veel moeite doen om de jongen niet aan te staren. Terwijl we terug lopen kijk ik af en toe naar Remus, een glimlach onderdrukkend. Hij realiseert nooit hoe ongelofelijk knap hij is, in zijn eigen, lieve en onhandige manier. Damm it Sirius.
          'Het is.. koud buiten,' stelt Remus vast.
          'Dat is meestal met sneeuw, Moony,' zeg ik en ik knipoog, terug vallend op mijn grappen makende zelf. Mijn wangen worden rood en ik vloek. Opnieuw kijk ik weg. 'Ik bedoel... ja... inderdaad. Ik uh... hoorde dat het.... zo nog even bleef.' Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Domme hond. We komen bij een schuurtje aan en ik parkeer mijn motor daar. Ik maak hem later wel schoon. Snel sluit ik de deur en vervolg ik mijn weg samen met Remus. Het kasteel komt voor ons in het zicht en ik begin automatisch langzamer te lopen. Ik wil meer tijd met Remus. Wat als het zo weer terug gaat naar eerst?
          'Hee... Remus,' fluister ik. Ik sta stil en kijk hem aan. 'J-Je weet dat het me spijt, toch?' Ik verplaats mijn blik naar de grond en zucht zachtjes. Ik strengel mijn vingers samen en sluit mijn ogen. 'Ik... uh... had dat nooit moeten zeggen en ik weet dat... je... eh.... nu... dates.... hebt en zo.... maar... ik.... eh... je weet wel...' Nog nooit heeft iemand het voor elkaar gekregen om me zo te laten stotteren. Remus heeft dat effect op me en het verbaasd zelfs mij. 'Ikmisjegewoonenzo.' Ik kijk snel weg en draai een rondje op mijn hakken, ergens hopend dat hij het niet gehoord heeft.


    "Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a Professor."

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 21:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ravenclaw • Sixth year • Dorm • Peter • Beater • Prefect • Muggleborn

    Lajila Vinaya Lancaster

    "I'll be fine in the daylight."

    Peter schiet meteen overeind en giechelend kijk ik hem aan. Verward kijkt hij om zich heen terwijl hij vraagt wie er dood is. Hoofdschuddend kan ik het niet laten om te lachen en ik val half uit zijn bed.
          'Oh... sorry... goedemorgen,' fluistert hij blozend en ik giechel weer.
          'Goedemiddag zul je bedoelen,' zeg ik plagerig en steek mijn tong uit. Peter sluit zijn ogen weer terwijl hij weer gaat liggen en aandachtig bekijk ik hem. Wat is hij toch een schatje, hij ziet er zo lief uit nu. Toch lijkt hij niet helemaal ontspannen, zenuwachtig bijt hij op de binnenkant van zijn wang terwijl er een stilte tussen ons hangt. Hij lijkt zich zorgen te maken en ik denk dat ik ook weet waarom. Het doet me oprecht pijn om te weten dat dit onze laatste keer zo samen zal zijn, maar ik denk dat het – het beste is. Ik ga hem echter zo missen, uiteraard kunnen we elkaar toch blijven zien, maar toch. Dat is anders. Is het echt de beste keuze om uit elkaar te gaan?
          'Heb je een beetje lekker geslapen?' Verbreekt hij de stilte dan en ik knik bevestigend.
          Natuurlijk,' antwoord ik en weet toch een glimlach op mijn gezicht te toveren. Gezien dit jullie laatste moment is, moet je 'm niet verpesten door een potje te zitten kniezen, Jil. Mijn ogen volgen Peter die uit zijn bed leunt om zijn boxer aan te doen en ook al heb ik hem zojuist naakt gezien, kijk ik toch even uit beleefdheid weg. Vervolgens kruip ik wat naar hem toe en ga vervolgens achter hem zitten. 'Heb jij lekker geslapen?' Ik ga in kleermakerszit – zitten en leg zijn hoofd in mijn schoot.
          'Hoe laat is het?' Hij gaapt en spontaan moet ik ook zachtjes gapen.
          'Geen idee, rond drie uur denk ik?' Ik kijk hem met een zwakke glimlach aan, terwijl ik wat met zijn blonde krullen speel en neurie zachtjes. Soms zou ik echt willen dat ik de tijd even stil kon zetten.

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 21:44 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Peter "Wormtail" Pettigrew


    16 • Year 6 • Halfblood • Gryffindor • Peter’s dorm • Jil

    'Goedemiddag zul je bedoelen,' zegt ze. Ik kijk naar buiten en mijn gezicht vertrekt. Shit. Ik heb zo met Scarlett afgesproken, maar ik kan nu niet zomaar weg gaan bij Jil. Ik bijt mijn lip en kijk Jil aan, een glimlach forcerend. Kan ik tegen haar liegen? Wat als ze erachter komt? Ik wil haar gewoon geen pijn doen. Ook al betekent het helemaal niks. Ze kan het verkeerd opvatten.
          'Natuurlijk,' zegt ze als reactie op mijn vraag of ze lekker geslapen heeft. 'Heb jij lekker geslapen?' Ze gaat in een kleermakerszit zitten en legt mijn hoofd op haar schoot. Ik glimlach en kijk omhoog naar haar. Zachtjes druk ik een kusje op haar buik.
          'Geen idee, rond drie uur denk ik,' zegt ze als ik vraag hoe laat het is. Ik voel haar handen door mijn krullen glijden en mijn ogen vallen langzaam dicht. Scarlett kan vast nog wel even wachten. We hadden toch pas na het eten afgesproken, dus dat komt wel goed. Ik gaap opnieuw en druk een kusje op haar knie die het dichts bij mijn hoofd zit.
          'Ik heb vanavond wel afgesproken met wat vrienden,' zeg ik. 'Na het eten, maar... misschien kunnen we morgen weer afspreken en een film gaan kijken of zo?' vraag ik hoopvol. Ik kijk haar aan en bijt mijn lip. Alsjeblieft wijs me nu niet af Jil. Ik weet dat we dit gaat stoppen maar ik ben verliefd op je en ik weet niet of ik dit wel af kan breken. Ik bij hard op mijn lip, niet realiserend dat er een druppel bloed opwelt omdat ik zo hard op mijn lip bijt. Dit is frustrerend en verwarrend. Ik wil haar niet kwijt raken. Waarom doen we dit?


    "Mr Wormtail bids Professor Snape good day, and advises him to wash his hair, the slime-ball."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ravenclaw • Sixth year • Dorm • Peter • Beater • Prefect • Muggleborn

    Lajila Vinaya Lancaster

    "Why can't you stay?"

    Peter drukt zachtjes een kusje op mijn buik, waardoor ik zachtjes moet giechelen en ik kijk op hem neer.
          'Dat kietelt, gekkie.' Ik verpest zijn kapsel een beetje en glimlach naar hem. Hij sluit zijn ogen en gaapt even voordat hij een kusje op mijn knie drukt. Ik bloos een beetje, maar ga er verder niet op in. Gewoon vrienden Jil..n Gewoon vrienden... Gewoon vrienden... De woorden galmen na in mijn hoofd en doen me oprecht pijn. Alsof bij elke keer dat ik ze herhaal in mijn hoofd, iemand een mes tussen mijn schouderbladen steekt, zoals bij Julius Caesar. Niet dat ik weet hoe 32 dolkstoten voelen, maar je snapt 'm vast wel.
          'Ik heb vanavond wel afgesproken met wat vrienden,' zegt hij dan. Een lichte teleurstelling gaat door me heen, dat betekent dus dat ik zo weg moet. 'Na het eten, maar... misschien kunnen we morgen weer afspreken en een film gaan kijken of zo?' Voegt hij er snel en hoopvol aan toe. Twijfelend kijk ik hem aan terwijl ik op de binnenkant van mijn wang kou.
          'Misschien... We zullen wel zien?' Ik glimlach zwakjes naar hem. 'Wat ga je doen met James, Sirius en Remus?' Vraag ik nieuwsgierig en kijk hem vragend aan. Ik ga er maar even vanuit dat hij met 'vrienden' doelt op zijn beste vrienden.


    I just caught the wave in your eyes

    FRANK LONGBOTTOM

    GRYFFINDOR

    Alice keek me aan met een blik die me deed denken dat ze me niet begreep. Daardoor leek eenzelfde blik op mijn gezicht te ontstaan; van onbegrip om haar onbegrip. Hield ze me voor de gek of had ze serieus niet door waar ik het over had. Dat laatste kon ik haast niet geloven. Dat was het vast niet.
    'Spreuk?' kwam er enigszins onzeker en voorzichtig uit haar mond. Was ze nu bang dat ik haar zou aanvallen om wat ze gedaan had? Ja, dat was misschien wel redelijk als ze werkelijk een spreuk op me uitgeoefend had, maar als nog denk ik dat ik haar niets zou doen.
    'Ik heb geen spreuk op je uitgeoefend. Dat zou ik nooit doen!' Huh, hoe kan dat? Had iemand anders het gedaan? Ik kon gewoon aan haar zien dat ze niet loog. De blik in haar ogen en haar houding, alles bij elkaar zorgde voor een beeld van eerlijkheid. Ik kon overigens ook haast niet geloven dat ze zou liegen, al kende ik het meisje nog niet supergoed.
    Langzaam begonnen in mijn hoofd een aantal draadjes naar elkaar getrokken om vervolgens knoopjes te maken en voor duidelijkheid te zorgen. Als ze geen spreuk op me uitgeoefend had en je ervan uitging dat niemand anders dat gedaan had - want wie zou dat dan gedaan moeten hebben - dan moest het wel aan mijzelf liggen. Natuurlijk had ik zelf geen spreuk op mezelf uitgeoefend, maar het was er wel mee te vergelijken.
    Ik besefte dat ik Alice aan aan het staren was en trok mijn ogen van haar af. Voor een seconde stond ik besluiteloos naast haar bed, waarna ik resoluut de kamer uitliep en een zacht onduidelijke verontschuldiging murmelde.
    Op de gang, uit het zicht van Alice, stopte ik en begon ik mijn uitvinding in mijn hoofd te herhalen en uit te pluizen. Terwijl ik door de gang heen liep, dacht ik na over hoe het had kunnen gebeuren en waarom. Ik kende haar nog helemaal niet zo goed, wat me dus nog meer liet afvragen wat dit gevoel nu precies wat. Zou ik niet veel te hard van slag gaan als ik haar leuk vond? Daar tegenover kwam ook nog dat zij mij zonder twijfel nooit zo zou kunnen zien. Nou ja, niet dat ik zeker vond dat ik haar leuk vond... Ik bedoel - aah.
    De gedachten stroomden pauzeloos door mijn hoofd en lieten mijn zenuwen op hol slaan. Hoe kon ik haar na dit besef weer onder ogen komen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Franciszka 'Frankie' Malia Rogers
    Slytherin || Christmas is what you make of it, right?
    Terwijl ik Mavi hielp met haar cadeautjes, sprak ik met Regulus over twitter. Het ging over het bal, waar we heen zouden gaan met elkaar natuurlijk. Eerst had ik niet willen gaan, maar onze ouders wilden graag dat we elkaar beter leerden kennen, en dit zou een mooie gelegenheid zijn. In het begin had ik Regulus maar een slappeling gevonden, een meelopertje wat wel erg snel bang was, maar hij was eigenlijk een hele lieve jongen, die door het vuur zou gaan voor degenen om wie hij gaf, of hij het nu wilde of niet. Nogsteeds was hij niet het type waar ik normaal voor ging, maar hij was lief, onschuldig, en vreedzaam. Hij was niet hetgeen wat ik wilde, maar misschien wel wat ik nodig had. Dat begon ik langzaam in te zien, en was blij dat ik mijn ouders de keuze voor me had laten maken. Toen ik na een tijdje zijn stem aan de andere kant van de deur hoorde, was ik verrast, maar op een aangename manier. Ik keek even of het er toonbaar uitzag, of wij er toonbaar uitzagen, en dat was gelukkig zo. Ik had misschien niet echt iets speciaals om mijn lijf, gewoon een blauw jurkje met een zwarte maillot, waar net mijn mark niet door zichtbaar was, maar het was goed genoeg. Ik stond op van het bed en opende de deur, om daar de jongen met de warrige zwarte haren te vinden. Ik schonk hem een zachte glimlach en haalde een plukje haar, wat uit mijn vlechten was ontsnapt, achter mijn oor. "Hey, Reg. Kom binnen." Ik had iets gehoord van hem over kledingstress, maar ik wist geen details. Ik keek rond, en besloot dat mijn bed leeg genoeg was om op te zitten. Op het einde van mijn bed lag mijn koffer open, met de twee jurkopties nog bovenop lagen. Ik trippelde op zachte voetjes naar de rand van het bed en ging erop zitten, voor ik naast me klopte op het zachte materiaal van mijn dekens. "Waarmee kan ik je helpen?" Zowel mijn stem als mijn ogen waren zacht, zachter dan ze voor hem ooit waren. Ik wist niet wat het was, maar het gevoel dat ik alles voor een glimlach van hem wilde doen, werd eigenlijk met de dag nogsteeds sterker. Zijn glimlach was echt een bijzonder iets, en ik zag het heel graag. Hij was een goede jongen en verdiende het om zich goed te voelen. Dat was misschien nog wel een reden waarom ik echt mijn best wilde doen, omdat hij zo veel beter verdiende.


    Bowties were never Cooler

    Blake Sophia Haynes





    17 • Year 6 • Pureblood • Slytherin • Prefect • On her way to meet up with Jase

    Zo snel als Sirius bij me kwam, in de meest on-sexy manier van het woord, zo snel is hij ook weer weg.
    Verdomme, wat zijn mijn vrienden toch ingewikkeld. Soort zoekt soort, denk ik.
    Zodra ik besef dat hij niet meer terugkomt hijs ik me van het bed af en trek ik een broek aan. Jase en ik hebben afgesproken om te praten, iets waar ik stiekem echt heel veel behoefte aan heb.
    Ik weet dat ik hem vreselijk behandeld heb, en ik wil eindelijk toegeven waarom ik dat heb gedaan. Ik houd van hem. Jemig, Blake, waarom doe je dat nou?
    Zoals altijd check ik mijn gezicht tientallen keren in de spiegel voordat ik mijn kamer verlaat, onderweg naar de Great Hall.
    Als ik daar aankom, is Jase er al. Mijn hart slaat een slag over en ik voel mijn wangen lichtelijk rood worden. Ik heb het goed te pakken.
    Ik leg mijn hand op zijn schouder, hij staat met zijn rug naar me toe. "Jase?"
    Hij draait zich om en ik glimlach, zwakjes. Ik heb geen idee of hij überhaupt nog met me wil praten op een vriendelijke manier, maar dat zullen we dan wel zien.
    "Ik wilde.. mijn excuses aanbieden, en zo." Ik haal diep adem en haal een hand door mijn haar. "Ik had niet zo tegen je mogen doen, het was egoïstisch van me."
    Ik staar naar mijn voeten en haal nogmaals diep adem. Waarom is dit zo moeilijk? "En ik wil je ook uitleggen waarom ik me zo gedragen heb, maar ik wil dat je me uit laat praten en dat je niet gaat lachen."
    Voor de laatste keer laat ik mijn longen volstromen met lucht en adem zwaar uit. "Ik ben tegen mijn eigen verwachtingen in.. zeg maar, toch iets voor je gaan voelen, of zo. En ik.. ik was jaloers, en dat was stom, omdat we helemaal niets hebben. En ik snap het als je dat ook niet wilt, maar.."
    Ik friemel wat aan de onderkant van mijn shirt. "Ja.. dus."



    "Our love has gone cold, you've intertwined your soul with somebody else."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Faelia 'Fae' Christina Brown






    17 • Year 6 • Muggleborn • Ravenclaw • Her bedroom • +1 (Dorian)

    Ik zeg niets terwijl hij zijn excuses aanbiedt, volg echter zijn bewegingen als zijn hand naar zijn onderarm grijpt. Mijn ogen volgen het witte verband, terwijl het reep voor reep huid laat zien.
    Mijn ogen worden groot en ik moet me vasthouden aan het kozijn van mijn deur om niet vlak tegen de grond aan te gaan.
    "Deva*" ik sla een kruisje tussen mijn zware ademen door en voel bloed in mijn mond stromen door mijn tanden die in mijn wang gebeten staan. "Mala vacava*."
    Ik kan alleen maar naar zijn arm staren, waar nu met zwarte inkt een duivels symbool gegraveerd staat.
    "Dorian..," weet ik te mompelen als ik mijn paniek lichtelijk onder controle heb. "Hoe.."
    Ik moet tranen wegslikken. "Ik...," voorzichtig laat ik het deurframe los en doe een stap naar voren. Eentje maar, dichterbij durf ik niet te komen.
    "Waarom?" Mijn adem stokt en ik voel mijn benen trillen. Ik voel mijn hele lichaam trillen.
    "Je moet nu..," mijn brein zoekt naar de woorden. "Dat.. jullie.."
    Een golf woede stroomt door mijn lichaam. Hoe durft hij? De woede wordt echter gecombineerd met wanhoop. Als zelfs mijn vriendje een Death Eater is, ben ik mijn leven niet meer zeker. Ze kunnen overal zijn. En ze willen allemaal maar één ding: het uit de weg ruimen van mensen zoals ik.
    Met ferme passen loop ik naar mijn nachtkastje, waar Dorian's stok ligt. Terwijl tranen over mijn wangen lopen duw ik het ding in zijn handen, zonder ook maar een sprankeltje hoop te voelen als ik zijn koude huid aanraak.
    "Doe het dan!" Ik weet mijn tranen niet meer onder controle te houden en moet naar adem snakken terwijl woorden over mijn lippen rollen. "Dit willen ze van je, Dorian!"
    Met een dof geluid valt mijn eigen stok op de grond terwijl ik mijn armen laat mijn lichaam laat zakken. Mijn zicht wordt versperd door de tranen en mijn hart steekt. Dit is verdriet zoals ik het nog nooit eerder gevoeld heb.
    Er gebeurt niets. Geen groene flits, geen woorden, niets.
    "Eruit." Mijn stem is duidelijk, zonder stamelen of twijfelen. "Nu."
    Ik huil nog steeds, maar ik heb de chaos in mijn emoties onder controle weten te krijgen. Voor nu, ten minste. Ik voel me nu enkel verraden, met een vleugje woede en angst.
    "En doe je ouders de groeten van je mudblood ex-vriendin."

    *God, save me



    "Half of my heart has got a grip on the situation."

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 17:34 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ashley "Ash" Joseph Diggory
    “Stop being such an ash-hole...”
    Hufflepuff • 18 • Chaser • Sixth year • Halfblood • Great Hall • Andy --> Gwen, Wiktoria, Alicia, Pixie and Caleb




    Graag toegeven wou ik het niet, maar twitter was toch wel enigszins lachen. Normaliter hield ik me het liefst buiten alles met technologie. Vond het allemaal onnodige onzin, en ik had vooral geen zin om me erin te verdiepen. Maar dit twitter ding was eigenlijk best wel makkelijk. Nadat ik mijn eerste tweet had verzonden kreeg ik er meteen een paar binnen. Waaronder van mijn beste vriend Jase, die vertelde dat Chloe hem vanochtend geslagen had en Lily Evans, een van de knapste meisjes van de school, en ook een goede vriendin van mij. Ze was het soort meisje dat alles had, ze zag er niet alleen goed uit, maar was ook nog eens slim en had een goed hart, ik bewonderde haar als persoon. Ik stuurde haar een plagerige tweet, maar meteen daarna trok een andere dame mijn aandacht. Een slytherin deze keer: Scarlett. Ze was een knap meisje, waar je het volgens mij ook wel leuk mee kon hebben. Echt goed kende ik haar niet, maar dit leek me een goede kans om haar te leren kennen. Ik reageerde op haar tweets en op gegeven moment vroeg ze: "so when are we going to hangout babe?"

    Blijkbaar zag zij dit ook als een kans om elkaar beter te leren kennen. "Just give me a time and a place..." stuurde ik terug. We spraken af om morgenochtend elkaar te ontmoeten voor de common room van Slytherin. Ik was heel erg benieuwd wat zij in gedachte had om te gaan doen. Het was redelijk bekend op school dat ze met Caleb bezig was, en het liefst mengde ik me niet in anderen hun relatie. Maar goed, ik hield zelf ook wel van een beetje plezier. Misschien loop ik nu te hard van stapel... bedacht ik me. Misschien wil ze gewoon vrienden zijn, dat kan natuurlijk ook nog.

    Ik dronk mijn pompoensap op en kreeg een tweet van Pixie. Ze vroeg of ik later wou chillen. Natuurlijk wou ik dat. Ik had voor de rest van de dag niks gepland of afgesproken, Pixie was een leuk meisje en ik beschouwde haar wel als een vriendin van me. Ik zei dat ik in de Great Hall was, waar zij blijkbaar ook bleek te zijn. Ik keek op en zocht de zaal af naar het bruinharige meisje. Ze stond met een aantal andere leerlingen, Gwen, Wiktoria, Alicia and Caleb.
    "Ben zo terug, loop even naar Pixie." zei ik tegen Andy.
    Ik stapte op Pixie af en gaf haar een kus op haar wang. "Hee sweetheart." begroette ik haar. "Hee" begroette ik de rest. "Wat gaan jullie doen?" vroeg ik, aan Pixie gericht maar als iemand ander zou antwoorden zou dat ook prima zijn.

    Peter "Wormtail" Pettigrew


    16 • Year 6 • Halfblood • Gryffindor • Peter’s dorm • Jil

    'Misschien... We zullen wel zien?' zegt ze. Ik voel teleurstelling over me heen komen en knik dan langzaam. Dat lijkt meer op een nee dan een overtuigende ja. 'Wat ga je doen met James, Sirius en Remus?' vraagt ze nieuwsgierig. Even kijk ik haar verbaasd aan. Ik heb toch nooit iets over hen gezegd?
          'Oh nee ik ga niet naar hen. Scarlett wilde een film kijken of zo,' zeg ik en ik haal mijn schouders op. 'Komt een beetje uit het niets,' zeg ik, 'maar ze is aardiger dan ze op het eerste gezicht lijkt.' Ik trek mijn Gryffindor trui over mijn hoofd en kijk haar aan. 'Heb jij nog plannen voor vanavond?' vraag ik dan en ga weer liggen. Het is op het moment nogal verwarrend. Ik weet niet wat ze nu wil. Wil ze dat ik haar weg stuur? Ik wil liever dat ze blijft, maar ik heb vrij weinig zin om afgewezen te worden als ik haar weer knuffel. Ik bijt mijn lip and kijk dan naar het plafond, terwijl ik op mijn rug lig.
          'Heb... jij al... uh een date voor het feest?' vraag ik vervolgens voorzichtig. Ik kijk haar niet aan en speel een beetje met de lakens, niet wetend welk onderwerp ik kan aansnijden. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om naar het feest te gaan. Misschien ga ik wel gewoon niet, maar ik denk niet dat mijn vrienden dat gaan appreciëren. Hoewel. Die zijn nu misschien te druk bezig met hun eigen drama om het überhaupt op te merken.


    "Mr Wormtail bids Professor Snape good day, and advises him to wash his hair, the slime-ball."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dorian "Dora" Arcelin Kasai



    17• Year 6 • Pureblood • Slytherin • Keeper • Prefect • Dorm Fae • Fae

    'Dorian..,' mompelt ze. Ik kijk haar aan en bijt mijn lip hard. Nee. Fae kijk alsjeblieft niet zo naar me. Ik slik. 'Hoe..Ik... Waarom?'
          'M-Mijn oude-.' 'Je moet nu...Dat.. jullie...' Ik slik opnieuw en kijk haar wanhopig aan. Ik wil dit helemaal niet Fae. Snap dat dan, maar de woorden komen niet uit mijn mond en ik blijf in de kamer staan terwijl ik haar aan staar en wacht tot ze iets zegt. Ze grijpt mijn wand en duwt deze in mijn hand. Haar aanraking laat me schrikken en de tranen die over haar wangen stromen, breken mijn hard.
          'Doe het dan!' hoor ik haar zeggen, maar het duurt lang voordat de woorden doordringen. Ik blijf haar aanstaren, mijn lippen lichtelijk gespreid. 'Dit willen ze van je, Dorian!' Ik schud mijn hoofd en blijf haar aan kijken. Ik wil haar vertellen wat ik voel, dat alles goed komt en dat ik van haar hou, maar ik kan de woorden niet vinden. 'Eruit.' Het is nu pas dat haar woorden echt tot me doordringen en ik voel mijn hart langzaam in duizenden stukken breken terwijl ze de volgende woorden uitspreekt zonder twijfel. 'Nu. En doe je ouders de groeten van je mudblood ex-vriendin.' Het lijkt eeuwen te duren voordat ik de deur bereikt heb. Ik kan alleen maar staren terwijl de pijn me van binnen op vreet. Langzaam beginnen de tranen te stromen en ik voel een pijnlijke steek in mijn hart terwijl ik de laatste trap treden naar beneden half af struikel. Verblind door tranen weet ik de weg naar buiten te vinden en ik begin te rennen tot dat ik ergens in een lege gang ben, ver weg van alles en iedereen. De geruisloze tranen veranderen in harde snikken en ik zak door mijn knieën op de grond.
          Een schreeuw van frustratie, woede en verdriet verlaat mijn mond en ik laat mijn wand op de grond vallen waarna ik mijn nagels in mijn arm zet en met alle macht probeer het smerige teken van mijn arm af te krabben, tot bloeden aan toe. Uiteindelijk zak ik als een hoopje in elkaar, mijn bloedende arm over mijn mantel gedrapeerd en mijn zoute tranen opgedroogd op mijn wangen. Een leeg en eenzaam gevoel bemand me.
          Baby... can we talk? I didn't mean to get this angry, really. I'm just shocked.
          Ik weet niet zo goed wat ik moet denken van het bericht dat na een tijdje binnen komt van Fae. Uiteindelijk pak ik mijn mobiel en met trillende vingers probeer ik iets terug te sturen door de tranen heen.
          It's okay, I understand. I won't bother you anymore Faelia. Sorry for hurting you.
          Don't... Dorian, come on. We at least have to talk about this. I love you, as a friend and as my boyfriend, enough to want to talk to you. If we're going to end this we have to do it the right way.
          im soryyfor what i did, iam sorry for being me and yourdeserve better.


    "We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.