• Hoihoi!
    Het verbaasde me dat er nog geen algemeen topic over is gemaakt, omdat de eindexamens hier in Nederland al over minder dan een maand beginnen. En aangezien ik het leuk vind om te lezen over hoe anderen de eindexamens ervaren/ervaren hebben, besloot ik om dan maar zelf het topic aan te maken.
    Ik doe volgende maand gymnasium eindexamen, NG-profiel. Scheikunde en Natuurkunde gaan superslecht bij mij, dus ik heb nog heel wat te doen deze vakantie!

    Dus, wie van jullie doen er dit jaar allemaal eindexamens? Lukt het leren een beetje bij jullie, heb je er vertrouwen in, extra tips?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hier moest ik best om lachen :'D

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 19:59 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Heeft iemand van jullie voor Nederlands het VWO-voorbeeldexamen van 2015 gemaakt? Zo ja, vonden jullie hem ook zo lastig? Ik had maar een 5.7 (ik had als n-term gewoon 1 gebruikt), terwijl ik er wel serieus aan had gewerkt. Fijn voor mijn vertrouwen, zo twee dagen voor het echte examen =P


    Ja, vandaag. Ik vond hem wel te doen en ik had er een 7,5 voor. Alleen dat ene tekstfragment (en de bijbehorende vragen) over belastingvoordeel was echt gewoon chinees voor me.

    Je artikel kan ik overigens niet lezen ivm adblock, maar dat ga ik niet uitschakelen voor de telegraaf. :'D Sorry.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Edderkopp schreef:
    (...)

    Ja, vandaag. Ik vond hem wel te doen en ik had er een 7,5 voor. Alleen dat ene tekstfragment (en de bijbehorende vragen) over belastingvoordeel was echt gewoon chinees voor me.

    Je artikel kan ik overigens niet lezen ivm adblock, maar dat ga ik niet uitschakelen voor de telegraaf. :'D Sorry.

    Hmm, ik vond juist de eerste lange tekst moeilijk, en dan loop je al meteen veel punten mis. Hopelijk valt het donderdag mee!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik dacht dat een oefenexamen scheikunde niet heel goed ging
    Toen bleek de N-term 2,2 te zijn en had ik alsnog een 8,8 :'D
    #saved by the N-term


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Is er toevallig iemand met kunstgeschiedenis/kunst algemeen op VWO of havo niveau die een lijst heeft met alle stromingen?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bigsleep schreef:
    Is er toevallig iemand met kunstgeschiedenis/kunst algemeen op VWO of havo niveau die een lijst heeft met alle stromingen?

    Hmm nope sorry.. moet je dat kennen? :$


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Bigsleep schreef:
    Is er toevallig iemand met kunstgeschiedenis/kunst algemeen op VWO of havo niveau die een lijst heeft met alle stromingen?


    Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar zelf vind ik deze site altijd heel handig: http://www.mad-art.eu/index.cfm?Id=76

    Zelf doe ik nog geen eindexamen tho.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 15:55 ]


    -

    Rigel schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar zelf vind ik deze site altijd heel handig: http://www.mad-art.eu/index.cfm?Id=76

    Zelf doe ik nog geen eindexamen tho.


    DANKJEWEL JE HEBT ME ZOJUIST EXTREEM GELUKKIG GEMAAKT. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Edderkopp schreef:
    (...)

    DANKJEWEL JE HEBT ME ZOJUIST EXTREEM GELUKKIG GEMAAKT. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


    Haha, dat is mooi! (:


    -

    Wat gaan jullie morgenochtend voor het examen doen? Idk of ik dan nog de stof moet doorlezen of niet... kan zijn dat het helpt, maar misschien schiet ik daardoor in de stress. Hmm


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Wat gaan jullie morgenochtend voor het examen doen? Idk of ik dan nog de stof moet doorlezen of niet... kan zijn dat het helpt, maar misschien schiet ik daardoor in de stress. Hmm

    Scheikunde leren :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rigel schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar zelf vind ik deze site altijd heel handig: http://www.mad-art.eu/index.cfm?Id=76

    Zelf doe ik nog geen eindexamen tho.


    Dankjewel!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Eledhel schreef:
    Wat gaan jullie morgenochtend voor het examen doen? Idk of ik dan nog de stof moet doorlezen of niet... kan zijn dat het helpt, maar misschien schiet ik daardoor in de stress. Hmm


    Nog even de drogredenen voor Nederlands doorlezen en daarna scheikunde.. misschien..?


    Treat people with kindness

    Huilen. Eten kopen om mee te nemen. Wandelen. Geen idee.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Edderkopp schreef:
    Huilen. Eten kopen om mee te nemen. Wandelen. Geen idee.

    Sterkte alvast hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...