• Hoihoi!
    Het verbaasde me dat er nog geen algemeen topic over is gemaakt, omdat de eindexamens hier in Nederland al over minder dan een maand beginnen. En aangezien ik het leuk vind om te lezen over hoe anderen de eindexamens ervaren/ervaren hebben, besloot ik om dan maar zelf het topic aan te maken.
    Ik doe volgende maand gymnasium eindexamen, NG-profiel. Scheikunde en Natuurkunde gaan superslecht bij mij, dus ik heb nog heel wat te doen deze vakantie!

    Dus, wie van jullie doen er dit jaar allemaal eindexamens? Lukt het leren een beetje bij jullie, heb je er vertrouwen in, extra tips?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Cesaria schreef:
    Ik was ook best snel klaar, ik stond ongeveer kwart voor vier buiten, maar volgens mij ging het wel goed! Ik weet de meerkeuze-antwoorden niet meer uit m'n hoofd, maar de meeste open vragen kloppen wel ongeveer met het correctievoorschrift (niet alles, maar ach), dus ik heb er wel vertrouwen in.

    (...)
    Ja, dat vond ik ook best wel irritant eigenlijk...


    Ik heb alles overgeschreven in de tijd die ik overhield na het maken en duizend keer nakijken c: Ik wilde toch m'n zooi meenemen dus zou toch moeten wachten tot 16.30.

    EN URGUHUJGHH NIETJES


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga het niet nakijken en gewoon afwachten.
    Maar het ging redelijk, al heb ik zo het idee dat je bij Nederlands niet echt goed kan zeggen, hoe het nu ging.


    Stenenlikker

    Ben ik de enige die nooit naar de antwoordmodellen kijkt? :x


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vond Nederlands echt een rot examen! Nadat ik heb nagekeken viel het me toch wel mee.. ongeveer 34-38 punten.. met een n-term van 0 kom ik dan uit op een 4,6 en een n term van 2 op 7,1.. valt me dus mee.. Denken jullie dat het een hoge n-term wordt?


    Treat people with kindness

    Nederlands was echt lastig wtf vooral die vragen van "welke drie woord/woordgroepen horen hierbij" like hallo ga weg


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh


    Huidige verwachtingen


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Standal schreef:
    Nederlands was echt lastig wtf vooral die vragen van "welke drie woord/woordgroepen horen hierbij" like hallo ga weg

    Ohh ik vond die vragen juist wel fijn, onze leraar heeft echt gehamerd op die 'pregnante' woorden :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nadine23x schreef:
    Ik vond Nederlands echt een rot examen! Nadat ik heb nagekeken viel het me toch wel mee.. ongeveer 34-38 punten.. met een n-term van 0 kom ik dan uit op een 4,6 en een n term van 2 op 7,1.. valt me dus mee.. Denken jullie dat het een hoge n-term wordt?

    Ja echt wel! Nu al 6000 klachten en veel te lange toets. N-term wordt minstens 1 denk ik (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ook echt positieve teksten hè. Vooral "mens, leer te sterven" :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Thymbraeus schreef:


    Huidige verwachtingen


    Daar moet je geen rekening mee houden.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Daar moet je geen rekening mee houden.

    Tru, maar als iedereen massaal op HOOG stemt, wil dat zeggen dat het waarschijnlijk geen N=0 gaat worden :p


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Volgens Laks heb ik iets tussen de 6,9 en 8,9. Na streng nakijken. Dus dat is goed. Want ik sta een 6,5 dus alles boven dat is prima. Ik vermoed niet dat dit het wordt maar als het 8,5 of hoger is sta ik afgerond een 8. :'D Dus het kan nog. Maar ik ga er niet van uit. Tenzij verder heel Nederland het verneukt heeft.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Tru, maar als iedereen massaal op HOOG stemt, wil dat zeggen dat het waarschijnlijk geen N=0 gaat worden :p


    0 lijkt me sterk, maar ligt er net aan wat LAKS van de klachten vindt.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 18:32 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb precies dezelfde score als Reina, haha. Ik hoop op N-term van 1,4, want dan ga ik afgerond nog omhoog, maar dat zal inderdaad wel niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Edderkopp schreef:
    Volgens Laks heb ik iets tussen de 6,9 en 8,9. Na streng nakijken. Dus dat is goed. Want ik sta een 6,5 dus alles boven dat is prima. Ik vermoed niet dat dit het wordt maar als het 8,5 of hoger is sta ik afgerond een 8. :'D Dus het kan nog. Maar ik ga er niet van uit. Tenzij verder heel Nederland het verneukt heeft.


    Denk niet dat hier mogelijke spellingsfouten bijzitten, wat een kut regel.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh