• Hoihoi!
    Het verbaasde me dat er nog geen algemeen topic over is gemaakt, omdat de eindexamens hier in Nederland al over minder dan een maand beginnen. En aangezien ik het leuk vind om te lezen over hoe anderen de eindexamens ervaren/ervaren hebben, besloot ik om dan maar zelf het topic aan te maken.
    Ik doe volgende maand gymnasium eindexamen, NG-profiel. Scheikunde en Natuurkunde gaan superslecht bij mij, dus ik heb nog heel wat te doen deze vakantie!

    Dus, wie van jullie doen er dit jaar allemaal eindexamens? Lukt het leren een beetje bij jullie, heb je er vertrouwen in, extra tips?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik ga nog wat voor nederlands doen, moet toch vroeg op.
    I'm not ready.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    ik ga nog wat voor nederlands doen, moet toch vroeg op.
    I'm not ready.


    I'm not ready voor natuurkunde (havo) :$


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Golden_Ratio schreef:
    (...)

    I'm not ready voor natuurkunde (havo) :$

    natuurkunde wordt ook nog leuk ja. Wanneer is hij voor havo? Ik heb gelukkig nog een weekje ervoor.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Succes met de examens iedereen!!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik begin morgen.
    En ga ook alvast janken.
    Heb mijn telefoon door de plee gespoeld gisteren. :')
    WAAROM GEBEUREN DIT SOORT DINGEN ALTIJD NU T-T

    Alle vwo'ers heeeeeel veel succes zo met het beruchte Nederlandse examen! (nerd)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Ik begin morgen.
    En ga ook alvast janken.
    Heb mijn telefoon door de plee gespoeld gisteren. :')
    WAAROM GEBEUREN DIT SOORT DINGEN ALTIJD NU T-T

    Alle vwo'ers heeeeeel veel succes zo met het beruchte Nederlandse examen! (nerd)

    Hahaha goed gedaan :'D

    Jaaa vandaag. Ik ben niet zenuwachtig voor de examens maar ik word meer zenuwachtig door iedereen die me succes wenst. Daar kan ik nooit zo goed tegen haha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ohnee.. vandaag is de dag :(

    Vanmiddag Nederlands... ik wens iedereen alvast succes :)


    Treat people with kindness

    Heel veel succes allemaal! Jullie kunnen het! *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Veel succes iedereen! Zet hem op!


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik kom even binnenwandelen om iedereen succes te wensen! Houd het hoofd koel, ga knallen en laat je vooral niet afleiden door het weer. Even doorbikkelen en het zal het meer dan waard zijn. Jullie kunnen het allemaal, geloof in jezelf! (flower)


    She's imperfect but she tries

    Duss hoe ging Nederlands bij jullie? Bij mij ging t beter dan verwacht, maar je gevoel zegt uiteraard niets :') Ik ga m'n antwoorden straks wel nakijken als t correctievoorschrift bekend is.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Heb mn antwoorden nagekeken en heb, met alles streng berekend en geen n-term een 5. Dus dat wordt wel hoger denk ik. Vonden jullie hem ook te lang?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Heb mn antwoorden nagekeken en heb, met alles streng berekend en geen n-term een 5. Dus dat wordt wel hoger denk ik. Vonden jullie hem ook te lang?

    Ik kwam op 50 van de 66 punten uit, waar ik echt superblij mee ben. Vond m wel langer dan anders, maar had m toch na ongeveer twee uur af. Maar ja, ik werk heel snel :') Van anderen hoorde ik inderdaad ook dat ze hem veel te lang vonden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Btw, er waren dus weer geen nietjes :/


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik was ook best snel klaar, ik stond ongeveer kwart voor vier buiten, maar volgens mij ging het wel goed! Ik weet de meerkeuze-antwoorden niet meer uit m'n hoofd, maar de meeste open vragen kloppen wel ongeveer met het correctievoorschrift (niet alles, maar ach), dus ik heb er wel vertrouwen in.

    Thymbraeus schreef:
    Btw, er waren dus weer geen nietjes :/

    Ja, dat vond ik ook best wel irritant eigenlijk...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.