• Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    Andere topic

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 18:20 ]


    Ava Heart

    'Oh, dit is geen liegen of verzwijgen.' zeg ik. 'Dat zou vals spelen zijn. Daar doe ik niet aan. Als we het weten zullen we het netjes vertellen.'
    Ik grinnik. 'Of ben je gewoon bang? Zo'n groot avontuur is dit niet. Er kan je niks gebeuren, ik ben Peter Pan en Peter Pan never fails.'


    obsessive rage

    Jens Potter

    'Ben je gewoon bang? Zo'n groot avontuur is dit niet. Er kan je niks gebeuren, ik ben Peter Pan en Peter Pan never fails.' Zegt ze vastberaden.
    'Dat je Peter Pan bent maakt me net een tikkeltje onzeker. Maar, ik doe het gewoon. Wat kan er gebeuren?' Zegt Jens. Eigenlijk speelt Jens meestal op veilig, maar sinds hij Ava leerde kennen begint hij avontuurlijker te worden...


    Ava Heart

    Ik lach. Gelukt, ik hoef me niet meer te vervelen en ik heb een bondgenoot. Nee, geen bondgenoot, een Lost Boy.
    Ik leg mijn hand op de panfluit, en kijk Jens dan aan. 'Ik weet dat het gewoonlijk is om eerst naar Ellie toe te gaan,' geef ik toe. 'Maar die is een beetje bezet op het moment geloof ik. Graham's motor staat hier niet. Dus kunnen we ook naar de plek waar ze is aangevallen gaan?'


    obsessive rage

    Jens Potter

    'Aangezien dit niet van mijn normale doen is, is het goed. Rare logica maar ok. Het probleem is, hoe weten we waar ze is neergeslagen en opengesneden. Onze enigste aanwijzing is dat ze is neergevallen voor Granny's... Of denk je dat ze rechtstreeks uit... Nnnn... Neevver... Neverland komt?' Zegt Jens. Daarnet wilde hij nog zo graag naar Neverland en nu wordt hij er door afgeschrikt...


    Ava Heart

    Ik rol met mijn ogen. 'Natuurlijk niet. Ik zou dat weten. Ik voel het aan wanneer iemand Neverland verlaat, en ik heb haar daar ook nooit gezien.' zeg ik. 'En haar wonden zijn de verrader. We hoeven alleen het bloedspoor te volgen, als we snel zijn, kunnen we ze volgen voor iemand het heeft schoon gemaakt.'
    Ik haal een koker elfenstof uit mijn zak. 'Jens, geloof jij dat je kan vliegen?' vraag ik dan.


    obsessive rage

    Jens Potter

    'Jens, geloof jij dat je kan vliegen?' vraagt ze dan. 'Ja, ik heb het zelf al gedaan, aangezien ik in het zwerkbalteam op Zweinstein zat. Maar het was wel altijd met een bezem... Oké, als ik eerlijk moet zijn geloofde ik niet, tot nu, in magie zonder toverstaf. Maar nu ik jou heb leren kennen, geloof ik wel dat je dat kan.' Enkele seconden later barst er een onweer los. 'Snel, Ava! Anders spoelt het bloed weg!'


    Ava Heart
    Ik kijk omhoog. Dit is geen gewone onweer - iemand is aan het prutsen met magie. Zo ziet de lucht eruit wanneer Pan razend is of zijn vijanden in de weg wil zitten. 'Bloed blijft,' zeg ik. 'Het is meer dan alleen bloed. Je kan de sporen terughalen. Tenzij dit geen gewone regen is,'
    Ik gooi het elfenstof over me heen. 'Ik kan je niet beloven dat het je meteen lukt, maar probeer het. Ik ga vast vooruit, goed?'


    obsessive rage

    Ruby

    Ik zie in Regina's ogen dat ze me wel kan schieten. Dat doet mij alleen nog maar meer grijnzen. Als Regia besluit te vertrekken weet ik dat ik deze conversatie gewonnen heb. 'Tot ziens, mevrouw de burgemeester,' roep ik haar spottend na. "Jij hebt die badge dubbel en dwars verdient. Als dat onderzoek ook zo opgelost is denk ik maar dat jij de hoofdsheriff moet worden." zegt Graham, terwijl hij mij een knipoog geeft. Ik voel mijn wangen rood worden. Snel kijk ik naar het slachtoffer Ellie. 'Wij hebben elkaar al ontmoet' knik ik naar het meisje. Geconcentreerd kijk ik mee met wat Graham opschrijft. 'Wat is er precies gebeurd die avond?' vraag ik aan Ellie.


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Het enigste wat ik van de avond weet is dat ik naar mijn huis liep en vervolgens van achteren werd aangevallen, als eerst in me nek en later de rest en toen viel ik flauw vanwege een klap die ik kreeg. Daarna werd ik wakker met een briefje waarin stond dat mensen die niet uit sprookjes komen hier niet wonen en ik dus moet oprotten voordat dit zich herhaald," antwoord ik tegen Ruby.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    'Dit is best moeilijk!' Zegt Jens. Hij heeft al 12 salto's gemaakt, en wordt stilaan misselijk. In de verte ziet hij Ava vliegen, en nu begint hij het door te hebben. Het lijkt alsof hij het al jaren kan! Hij vliegt alle kanten op en blijft Ava goed bij!!! 'Haha! Het is echt simpel!' Roept hij dan.

    Graham

    "Ik ben Elina Kyriakou maar noem me alsjeblieft Ellie, en welke informatie heb je exact nodig?" begon Ellie haar verhaal. Ik schreef haar naam op en keek naar Ruby, die gelijk haar baan als hulpsheriff serieus nam. 'Wij hebben elkaar al ontmoet. Wat is er precies gebeurd die avond?' Van Ruby kijk ik weer naar Ellie. "Het enigste wat ik van de avond weet is dat ik naar mijn huis liep en vervolgens van achteren werd aangevallen, als eerst in me nek en later de rest en toen viel ik flauw vanwege een klap die ik kreeg. Daarna werd ik wakker met een briefje waarin stond dat mensen die niet uit sprookjes komen hier niet wonen en ik dus moet oprotten voordat dit zich herhaald," Welke persoon had zo'n grote hekel aan gewone mensen? Ik kon me geen persoon bedenken. "Okay, ik heb nog twee vragen. Eén weet je waar precies je was neergeslagen? Twee, je zei aangevallen in je nek, was dat ook een klap?" Terwijl ik deze vragen stelde nam ik taak niet serieus genoeg. Zonder het door te hebben stond ik hartjes te tekenen op mijn kladblok. Toen ik dit merkte sloeg ik snel de pagina om en schreef op wat Ellie zei.

    Regina

    Eenmaal thuis aangekomen liep ik mijn werkkamer binnen. "Aaarggh." Ik begon boeken van mijn plank af te smijten en met een vuurbal verbranden ik de planten die op mijn bureau stonden. "Het klopt niet, het klopt niet!" Ik kon het in de ogen zien van Ruby en Graham, maar het was onmogelijk. "Ik heb zijn hart! Hoe kan hij gevoelens hebben voor die slet?" Uit woede smijt ik een pot uit het raam.


    Do I look like Mother Teresa?

    We hoorde veel geluid uit het huis komen. We gingen onder het raam staan en hoorde. "Ik heb zijn hart! Hoe kan hij gevoelens hebben voor die slet?" Ik keek Charlotte aan en aan haar gezicht te zien heeft ze het ook gehoord. We liepen weg naar Graham nu had ik bewijs, we liepen naar het ziekenhuis en onderweg kwamen we langs het huis van Charlotte waar Spike en Jack naar ons toe kwamen rennen.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Vervolgens stelt Graham nog twee vragen : waar werd ik aangevallen en is me nek aangevallen door een klap of is het een wond. "Midden op het linkerpad van Leilisa Avenue aan het linkerpad werd ik aangevallen en ik heb een wond op mijn nek," zeg ik terwijl ik me nek laat zien waar duidelijk bloed te zien is.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    Ik probeerde geconcentreerd naar het verhaal van Ellie te luisteren. Veel informatie had het meisje niet, omdat ze direct knock-out werd geslagen tijdens de aanval. Toch verslapte mijn aandacht steeds een beetje. Ik keek vanuit mijn ogen naar Graham. Automatisch moest ik glimlachen en ik kreeg een warm gevoel van binnen. Wacht, werd ik nou verliefd? Ik schudde mijn gedachten snel weg. Geconcentreerd blijven Ruby. Ik vestigde mijn aandacht weer op Ellie. De geur van vers bloed drijft mijn neus in, terwijl ze haar wonden laat zien. Ik voelde mijn wolveninstinct naar boven komen. Snel keek ik weg. 'Heb je vijanden, mensen waarmee je ruzie hebt?' vroeg ik haar.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 21:00 ]


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik zag dat de aandacht van zowel Graham als Ruby lichtjes wegzonk naar elkaar. Als dit niet opschiet is dit net een date waarbij ik aan het third-weeling ben. Vervolgens stelt Ruby de vraagt of ik vijanden heb. "Zover ik weet heb ik hier geen vijanden. In Cyprus had ik wel een persoon die vaak ruzie met me had maar die kan hier nooit komen en Cyprus ligt aan zuid-oost Europa wat dus belachelijk ver weg is," antwoord ik terwijl ik mijn haar in een knot doe.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina