• Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    Andere topic

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 18:20 ]


    Ava Heart

    'Toverbonen zeker,' zegt het meisje. Ze glimlacht. 'Waar kwam je eigenlijk vandaan?'
    Een zucht rolt over mijn lippen en zenuwachtig pluk ik aan mijn shirt. Kleding van Neverland. 'Ik ben in deze wereld geboren,' zeg ik. 'Maar ik kom nu...'
    Ik staar naar de neuzen van mijn schoenen. Ook al een teken dat ik uit Neverland kom.
    De met dreamshade vergiftigde dolk in mijn riem, vlak naast de panfluit, is de grootste verrader.
    'Uit Neverland, ik ben gevlucht voor Peter Pan,' maak ik mijn zin af en durf het meisje eindelijk weer aan te kijken.


    obsessive rage

    'Uit Neverland, ik ben gevlucht voor Peter Pan,'
    "mijn zus is in Neverland geweest om mijn neefje te redden van Pan. Ik snap dat je voor hem vlucht."
    Ik wist niet wat ik moest zeggen en Spike keek me vragend aan, hij zag dat ik aan het denken was. "hoe heet je eigenlijk?"
    "Ik ben Lisa de zus van Emma en dit is Spike." Ik wees naar hem en hij blafte en sprong in de lucht.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 15:39 ]


    Ava Heart

    'Mijn zus is in Neverland geweest om mijn neefje te redden van Pan. Ik snap dat je voor hem vlucht.' zegt het meisje en dan lijkt ze even niet te weten wat ze moet zeggen. Dan lijkt ze het weer te weten en richt zich weer op mij. 'Hoe heet je eigenlijk?' vraagt ze. 'Ik ben Lisa, de zus van Emma, en dat is Spike.' gaat ze verder, wijzend naar de hond naast haar die meteen reageert op zijn naam en blaffend in de lucht springt.
    Ik grinnik. 'Oh, sorry, was ik vergeten mezelf voor te stellen?' vraag ik. 'Ik ben Ava, Ava Heart.'
    En dan kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan als ik besef dat ik weer Pan's tekst heb gebruikt.
    Ik kan er niks aan doen, het gaat vanzelf. Zouden alle Lost Boys er last van hebben? Of alleen ik, omdat mijn ziel vast zit aan die van Pan?


    obsessive rage

    Graham

    Met een tosti en en een pakje sap kwam ik het bureau weer binnen. "Goedemorgen slaapkop! Ik heb wat ontbijt voor je meegenomen." Uit de cel kwam geen reactie. Toen ik er ging kijken zag ik dat er restjes van gemorste cola op de grond lag en het blikje onder het bed was geschoven. Ik had geen idee waar Ava naar toe was, maar al snel vond ik een papiertje op mijn bureau.
    Ben aan het wandelen
    Opgelucht haal ik adem.

    Regina

    Na de hele nacht is mijn kluis bezig te zijn geweest, was het weer eens tijd om de bewoonde wereld weer eens te betreden. ik zou Graham vanavond wel weer zien en anders zorgde ik daar wel voor. Ik moest nu de benodigdheden voor de vloek onopvallend zien te regelen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    'Ik ben Ava, Ava Heart.'
    "nou Ava welkom in Storybrooke, ik ga zo even langs het politiebureau om iets tegen de sheriff te zeggen."
    "doei." Ik zwaai en een richting het politiebureau, Spike rent snel achter me aan. Als ik aan kom klop ik aan ik zie de sheriff. "hallo sheriff Graham, ik ben Lisa de zus van Emma, ik heb een vraagje."

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 16:30 ]

    Ruby

    Onderweg naar huis kom ik Regina tegen, ik groet haar kort. Ik twijfel of ik een praatje met haar ga maken. Er is de laatste maanden zoveel gebeurd en ze heeft laten zien dat ze echt veranderd is. Maar de oude Regina zal ik nooit vergeten. Ik besluit toch maar door te lopen.


    When you believe your dreams come true

    Ava een klein dingetje Spike is een meisje

    lisa1zusvanEmma schreef:
    Ava een klein dingetje Spike is een meisje


    Oh tja haha, ik schijf automatisch "hij", ik had niet echt speciaal mannelijk of vrouwelijk in mijn hoofd cx


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    (...)

    Oh tja haha, ik schijf automatisch "hij", ik had niet echt speciaal mannelijk of vrouwelijk in mijn hoofd cx


    Maakt niet uit

    okay laatste antwoord, en dan ga ik werken XD


    Graham
    Er wordt op de deur geklopt. Nog voor ik iets kan zeggen loopt kleine Emma binnen. "hallo sheriff Graham, ik ben Lisa de zus van Emma, ik heb een vraagje." Ik ben verbaast, maar tegelijkertijd opgelucht. "Euh, hoi. Wacht, jij bent dus niet Emma?" Ik geloof haast mijn oren niet. Dat betekent dat Emma helemaal niet klein is geworden, maar... Ik haad haar anders toch wel gezien? "Ik leg een document weg in een la van mijn bureau. "Zeg maar waarmee ik je kan helpen."

    Regina

    De weg naar huis was niet zo lang, maar wel stil, totdat ik een begroeting hoorde van Ruby. Ik gaf een klein knikje aan Ruby om te laten zien dat ik het gezien had en liep vervolgens snel verder naar huis. De voorbereidingen zouden nu getroffen moeten worden!


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    "Euh, hoi. Wacht, jij bent dus niet Emma?"
    "nee, hoezo dacht je dat dan?"
    Maar hij ging weer verder. "Zeg maar waarmee ik je kan helpen."
    "wat is er met Regina en jou en ik denk dat je wordt beheerst door haar."

    Jens Potter

    Jens kwam aan in Granny's. Hij hoopte er iemand tegen te komen om mee te praten, maar spijtig genoeg was het er volledig leeg. Hij gaat op zoek. En hij vindt niemand. Raar... Als hij terug naar huis gaat komt hij Regina tegen. Hij had er al veel over gehoord, maar had ze nog nooit echt gezien. Hij wist niet of ze nog zó was, dus zonder om te kijken liep hij haar voorbij.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2016 - 13:55 ]

    Jens Potter

    Een beetje later gaat hij er nog eens naartoe. Hij hoopt dat Regina er niet meer is. Hij ziet ze nergens. Hij gaat ergens zitten, en wachten...

    Ruby

    Ik kom eindelijk bij Granny's aan. Als ik op de klok kijk zie ik dat het al laat in de ochtend is. Oeps, iets te lang weggebleven dit keer. Voorzichtig pak ik mijn werkschort en loop ik naar de toonbank. Maar het is al te laat. 'Waar kom jij zo laat vandaag?' Hoor ik een scherpe stem achter mij zeggen. Betrapt als ik mij voel kijk ik achterom. 'Ik was even naar het bos' zeg ik zachtjes. 'Even naar het bos? Je had 2 uur geleden al moeten beginnen met werken. Je bent de hele nacht weggeweest'. Ik hoor aan granny haar stem dat ze echt boos is. 'Dit is de laatste keer dat je s' nachts weg bent'. Nu word ik boos. 'Ik ben volwassen en bepaal zelf wel wat ik wel of niet doe.' Reageer ik terug. 'Niet zolang jij hier woont en werkt.' Ze heeft wel gelijk, maar toch ben ik er klaar mee. 'Nou dan neem ik toch ontslag'. Voordat ik het weet is het er uit. Ik gooi mijn werkschort over de toonbank en loop naar buiten. Ik denk aan de vorige keer dat ik dit deed. Maar nu meen ik het echt, ik was er klaar mee en wilde een plekje voor mijzelf en zelf beslissen wat ik wel en niet mag doen. De vorige keer mocht ik bij Emma werken op het politie bureau. Misschien kan ik nu graham helpen, er is tenslotte geen hulp sheriff meer. Vervolgens loop ik naar het politiebureau, naar het kantoor van Graham.


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    Jens had alles gevolgd tussen Ruby en Granny. Granny staat halfwenend, halfboos achter de toonbank. Hij wilde Granny troosten, maar voor hij het doorhad was hij al weggeduwd. Hij ging op de stoep voor Granny's zitten. Wachtend op Lisa, of iemand anders.