• Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    Andere topic

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 18:20 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Inderdaad de omstandigheden zijn niet fijn," zeg ik tegen Jens en als de zusters vragen of ik iemand heb om bij te slapen antwoord ik dat mijn zus nu in Cyprus is en ik dus nu alleen ben. Vervolgens komt de burgemeester binnen. Het verbaasd me dat ze nogal aardig vraagt of het nu beter gaat. "Het gaat nu ietsjes beter Mevrouw," antwoord ik netjes. Vervolgens zie ik Lisa binnenkomen die me omhelst en verteld dat de burgermeester niet te vertrouwen is. Ik hou me mond daarover, wat logisch is aangezien de burgermeester voor me staat.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina


    Ava Heart

    'Geluk?' Ik staar Jens met grote ogen aan. Weet hij dan niet hoe vreselijk het daar is? Wat voor monsters er daar wonen?
    'Neverland is een vreselijke plek! Niet zoals het verhaal. Geloof het niet! Hij maakt alles kapot, voor zijn eigen plezier, Peter Pan is niet de jongen die ik dacht dat hij was!'
    Ik slik. 'Maar... Oké, ik heb toch niks te doen, al moet ik het wel aan Graham laten weten.' zeg ik dan.


    obsessive rage

    Jens Potter

    'Echt waar? Is Peter Pan slecht? Neeee???' zegt Jens. 'Maar... Oké, laten we dan maar naar Graham gaan.'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 14:23 ]


    Ava Heart

    Ik knik. 'Ja en ja.' zeg ik. 'Peter is... eng. Hij kan aardig zijn, heel soms. Maar meestal doet hij alsof. Het probleem is dat...'
    Ik richt mijn blik op mijn nagels en slik. Hoe ga ik dit uitleggen? 'Ik...'
    Mijn handen lijken plotseling ontzettend interessant, maar toch scheur ik mijn blik los om Jens aan te kijken. Kan ik het hem vertellen?
    'Onze zielen aan elkaar vast zitten,' maak ik mijn zin af en sla mijn ogen dan neer. Het is eruit.
    Deels.


    obsessive rage

    Jens Potter

    Ava antwoord met een krakende stem... "Het probleem is... Ik... Onze... Onze zielen hangen aan elkaar."
    Jens kijkt Ava verbaasd aan. "Hoe? Hoe? Hhhhoe... Bedoel je? En, gaat het?" Jens denk in zichzelf, er is meer aan de hand. Maar hij zegt het niet. Hij wil ze niet nóg meer kwetsen.

    Regina

    "Het gaat nu ietsjes beter Mevrouw," antwoord het meisje netjes tegen mij. "Dat is fijn om te horen kind." Op dat moment komt het irritante vriendinnetje van Henry naar binnen stormen en omhelst het meisje en fluistert wat in haar oor. "Lisa, schatje je moet wel voorzichtig zijn."Vervolgens richt ik me weer op het meisje in het bed. "Vertel me je naam eens lieverd en vertel gelijk wat er is gebeurd." Snel kijk naar Lisa met een dodelijke blik.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik hoor de burgemeester zeggen dat Lisa voorzichtig moet zijn. Vervolgens vraagt ze me wat er gebeurd is en hoe ik heet terwijl ze daarna Lisa met een dodelijke blik aankijkt. "Ik ben Elina Kyriakou, en het enigste wat ik weet is dat ik onderweg naar huis was en opeens voelde ik iets in mijn nek en toen werd alles zwart," antwoord ik eerlijk terwijl ik voel aan mijn nek.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 15:11 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Lisa

    "Lisa, schatje je moet wel voorzichtig zijn.'' ik keek Regina boos aan. Ze keek naar Ellie en zei: "Vertel me je naam eens lieverd en vertel gelijk wat er is gebeurd."
    Ik keek Ellie aan met een blik dat ze niet alles moest zeggen. Regina keek mij vlak daarna aan met een dodelijke blik. Ik negeerde haar en keek weer naar Ellie.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 15:02 ]


    Ava Heart

    Ik kijk Jens aan. Kan ik hem de rest ook vertellen? Is hij te vertrouwen?
    Maar als ik de verloren blik in zijn ogen zie, de blik van een weeskind, weet ik het antwoord al. Hij gaat het niet doorvertellen. Net als de Lost Boys, zoals Felix.
    'Ik weet niet wat het precies is,' geef ik toe. 'Onze zielen zijn zeg maar... Dezelfde, we delen er een. Als de één dood gaat, of verwond wordt... Gebeurt hetzelfde met de ander. Het ligt best ingewikkeld...'
    Ik speel ongemakkelijk met mijn haren. 'We zijn eigenlijk... Dezelfde persoon.'
    De rest vertellen durf ik niet. Nog niet. Het is te persoonlijk, te logisch dat ik ermee naar beneden zou worden gehaald.


    obsessive rage

    Ruby

    Ik pak de riem van Graham aan en doe hem om. Dat voelt goed, ik voel me zelfverzekerder dan ooit. Snel volg ik hem naar de auto en samen rijden we naar de plaats van bestemming. 'Ik heb voor hetere vuren gestaan' antwoord ik lachend. Toch heb ik een kriebelend gevoel in mijn maag van de spanning. 'Ik ben benieuwd wie de dader kan zijn' zeg ik terwijl ik in mijn hoofd alle inwoners van story brooke bij langs ga.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    "Ik ben Elina Kyriakou, en het enigste wat ik weet is dat ik onderweg naar huis was en opeens voelde ik iets in mijn nek en toen werd alles zwart," Hmmm, ik had werkelijk geen idee wie of wat dit gedaan kon hebben. Waarom was dit gebeurd? Swan was een tijd niet gesignaleerd en er was rust, maar nu opeens dit weer. "En kan je omschrijven wat je precies voelde." "Bedankt Regina, maar Ruby en ik nemen vanaf hier de zaak over." Ik keek naar de deuropening en zag daar Ruby en Graham staan en... Ruby droeg een sheriff badge. "Sheriff wat is dit?"

    Graham

    'Ik heb voor hetere vuren gestaan' "Ik ben benieuwd." ik startte de auto en reed met volle vaart richting het ziekenhuis. 'Ik ben benieuwd wie de dader kan zijn' "Ik heb werkelijk ook geen idee." Peinzend probeer ik een paar mensen te verzinnen, die het gedaan kunnen hebben. Voor het ziekenhuis zie ik Spike, de hond van kleine Emma. O nee het was Lisa. Het was toch even wennen. Dat betekende dus dat Lisa ook in het ziekenhuis was. "Kom mee Ruby, we hebben een onderzoek wat we moeten oplossen." Bij de balie vroeg ik waar het meisje lag wat vanochtend was binnengebracht. Samen met Ruby liep ik richting de kamer en opende ik de deur. Daar zag ik Regina en Lisa bij het meisje staan. "En kan je omschrijven wat je precies voelde." "Bedankt Regina, maar Ruby en ik nemen vanaf hier de zaak over." Regina keek Ruby en mij verbaast aan."Sheriff wat is dit?" Ik zette mijn handen in m'n zij. "Dit is een ondervraging voor het onderzoek. Het is mijn werk Regina. Je wilt toch dat het rustig en vredig is in Storybrooke? Er loopt een soort van maniak rond die meisjes in elkaar slaat. Wie weet slaat hij vanavond weer toe." Regina keek me boos aan. "Dat bedoel ik niet Gram." Regina wees naar Ruby. "Wat doet zij hier." Ik reageerde niet, maar keek naar Ruby. Eens kijken of ze voor zichzelf kon opkomen.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Vervolgens wanneer de burgermeester me vraagt wat ik voelde stormt waarschijnlijk de sherrif en zijn assistent, met wie ik praatte in Granny's voor me neus die zeggen dat hun de zaak overnemen. Ik hou me stil in hun discussie terwijl ik weer moet denken aan het briefje.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    'Ik weet niet wat het precies is,' zegt ze met wat twijfel in haar stem. 'Onze zielen zijn zeg maar... Dezelfde, we delen er een. Als de één dood gaat, of verwond wordt... Gebeurt hetzelfde met de ander. Het ligt best ingewikkeld... We zijn eigenlijk... Dezelfde persoon.'
    Jens kijkt ze aan. Hij is verward, maar blijft rustig. 'Dus, als ik het goed begrijp, is hij zowat een euhm... Slechte jij?' Jens heeft zo zijn twijfels bij zijn conclusie. Hij vertrouwd haar wel, maar verondersteld dat ze iets achterwege houdt. Iets belangrijks...

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 16:06 ]


    Ava Heart

    'Ja, een soort slechte ik,' zeg ik. 'Dat.'
    Ik bekijk Jens even, hij lijkt door te hebben dat ik iets verberg. Een zucht rolt over mijn lippen. 'Maar eigenlijk,' mompel ik, niet wetend of ik het nou wel of niet moet zeggen. 'Is hij meer dan dat. Hij is... Hij...'
    Ik weet niet goed hoe ik mijn zin moet afmaken en richt mijn blik op de grond. Adem diep in, adem uit. Rustig aan, hij gaat er geen misbruik van maken. En zo wel kan je hem altijd slaan.
    'Hij is alles voor me,' zeg ik dan zachtjes, niet wetend of ik nou opgelucht of juist doodsbenauwd moet zijn nu.
    Want verliefd zijn op Peter Pan is nou niet iets om trots op te zijn.


    obsessive rage

    Jens Potter

    'Hij is alles voor me,' zeg ze zachtjes. Jens laat het enkele seconden bezinken. Dan zegt hij: 'Dus, jij bent verliefd op een slecht jij?' Het dringt nog niet tot hem door. Nu ja, het is ook best moeilijk te verwerken...