• Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    Andere topic

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 18:20 ]


    Ava Heart

    'Hoi,' zeg ik. 'We zoeken een meisje... Bruin haar, behoorlijk zwaar gewond, net binnen gebracht.'
    De man kijkt even op het computerscherm en wijst ons dan de weg en al snel staan we in de kamer.
    Het meisje heeft behoorlijk diepe wonden. 'Ze is aangevallen,' flap ik eruit.
    Dit zijn niet speciaal kwetsbare plekken, maar het lijkt meer of iemand roekeloos met een mes heeft zitten hakken. 'Door iemand die geen idee heeft waar je iemand pijn moet doen, geloof ik.' ga ik verder en kijk naar Jens.


    obsessive rage

    Jens Potter

    'Ze is aangevallen,' zegt Ava. 'Door iemand die geen idee heeft waar je iemand pijn moet doen, geloof ik.' gaat ze verder. Enkele seconden later kijkt ze Jens in de ogen. Ze verwachtte een antwoordt. 'Tja, ik ken er niet veel van, maar is ook niet iets alledaags. Ze lijkt wel aangevallen, maar het lijkt me dat er iets niet klopt.


    Ava Heart

    'Tja, ik ken er niet veel van, maar is ook niet iets alledaags. Ze lijkt wel aangevallen, maar het lijkt me dat er iets niet klopt.'
    Ik rol met mijn ogen. 'Verrassing!' roep ik sarcastisch. 'Al ben ik het wel gewend. Op Neverland is het nooit rustig.'
    Mijn hand gaat naar de panfluit, en mijn vingers gaan even over het gladde hout. 'Of dat nu positief is...' mompel ik.


    obsessive rage

    Jens Potter

    Eerst en vooral vroeg Jens zich af hoe ze aan die panfluit kwam, maar vooral door wie het meisje werd toegetakeld... Hij gaat naar een dokter om te vragen wat er nu eigenlijk met haar aan de hand was...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 20:49 ]

    [Ik speelde niet op de fluit, toch? Want dan roep ik Pan op en dat wil ik niet heheh, wil je dat aanpassen? Sorry dat ik zo kritisch ben heheh]


    obsessive rage



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Als ik ontwaak zie ik drie personen in de kamer staan. Eentje is overduidelijk de dokter, herkenbaar door z'n uniform. De andere twee hebben mij gevonden en zijn me blijkbaar achterna gegaan. "Hallo," mompel ik zachtjes.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina


    Ava Heart

    'Hallo,' zegt het meisje en ik kijk haar aan. Ze is wakker.
    'Hé, gaat het weer een beetje?' vraag ik voorzichtig. 'Iemand heeft je flink toegetakeld. Ik heb ook wel eens gevochten maar dit... Is alsof iemand gewoon in het wilde weg heeft staan hakken.'

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 20:28 ]


    obsessive rage



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Het meisje in de kamer reageerde op mijn hallo door te vragen hoe het gaat. "Ik voel me eerlijk gezegd ook belabberd, alles doet pijn," zeg ik terwijl ik ietsjes rechtop wil zitten "Het enige wat ik nog weet is dat iemand mijn van achteren bewusteloos heeft gemaakt,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Jens zegt "Hallo, wat is je naam? En gaat het? Want anders zeg ik het wel tegen de dokter!" De dokter was net naar buiten gegaan.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Vervolgens begint ook de jongen te praten, die mijn naam wilt weten en hoe ik me voel. "Ik ben Elina Kyriakou, maar noem me alsjeblieft Ellie en zoals ik daarnet heb gezegd, alles doet pijn,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Moet ik de dokter roepen?" vraagt Jens. Hij gaat vervolgens een glaasje water halen. "Het gaat niets helpen, maar toch geef ik het. Het is beter dan niets, en je moet sowieso je mond regelmatig spoelen." Eigenlijk hoeft dit niet, maar Jens weet, zoals een tijdje geleden tegen Ava gezegd, niets over geneeskunde of iets in die trant. "Ik ben trouwens Jens Potter. Zeg maar Jens. Of verzin maar iets anders. Als je dat zou willen."

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 21:07 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Je hoeft de dokter niet erbij te halen hoor," stamel ik "het zijn gewoon de wonden die ontiegelijk pijnlijk zijn,". Vervolgens komt hij aan met wat water waar ik een klein slokje van neem. Vervolgens stelt hij zich voor als Jens Potter. "Leuk je te ontmoeten Jens,"zeg ik.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Ook leuk jou te ontmoeten!" zegt Jens. "Wel spijtig dat het in deze euhm... Pijnlijke omstandigheden moet zijn." Enkele verpleegsters komen binnen met de resultaten van de tests. "Niets dodelijks. Over enkele dagen heb je geen pijn meer, en de wonden zie je niet meer na 3 weken vanaf nu. Heeft u iemand om te verblijven, want alleen is nu onverantwoord."

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 7:26 ]

    Sorry, sorry voor het late antwoord. Time fly if you have fun!


    Graham
    "nee, hoezo dacht je dat dan?" Opgelucht haalde ik adem. "wat is er met Regina en jou en ik denk dat je wordt beheerst door haar." Zonder te beseffen wat Lisa's tweede opmerking was, beantwoorde ik haar eerste. "Jullie lijken nog al een beetje op elkaar. Alleen de lengte heb je nog niet van je zus." wat is er met Regina en jou en ik denk dat je wordt beheerst door haar." Nu pas drong door wat Lisa net tegen mij had verteld. "Hahaha Lisa, dat is absurd. Hoe zou Regina mij nou kunnen beheersen?" ik probeerde groot te lijken, maar diep in mij voelde ik toch iets van nieuwsgierigheid.

    Regina

    Het brouwsel stond al langzaam te sudderen terwijl ik verschillende soorten ingrediënten erbij gooi. "Nog even en we zullen in onze oude staat weer belanden. Geen happy endings op ééntje na!"


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik loop regelrecht naar het bureau van graham. 'Heey, kan ik hier misschien komen werken, Graham?' Dan pas zie ik dat hij in gesprek is met Lisa. 'Oh' kan ik alleen maar stamelen. 'Ik wacht wel even op de gang' terwijl ik snel het kantoortje uitloop.


    When you believe your dreams come true