• Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    Andere topic

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 18:20 ]


    Ava Heart

    Als Lisa is weggelopen begin ik ook maar te lopen, wat moet ik anders doen?
    Blijven staan is geen optie. De stad lijkt op thuis. Licht, open, maar toch ergens mysterieus, alsof het een geheim met zich meedraagt. Zoals Pan.
    Ik schud de gedachte van me af, misschien iets te letterlijk, want door mijn hoofd te schudden hangen al mijn haren weer in mijn gezicht. Jeej.
    Als ik een jongen zie zitten, vlak voor Granny's, kan ik het niet helpen om naar hem toe te lopen. 'Hoi,' zeg ik.


    obsessive rage



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik wordt wakker opdezelfde plek als waar ik werd aangevallen. Ik kijk om me heen en ik zie dat het vannacht heeft regenend wegens mijn natte lokken. Ook voel ik dat mijn lichaam vol met wonden zit. Ook vind ik een briefje aan mijn pols. Ik pak het briefje op en ik lees het op:
    Aardelingen horen niet thuis in storybrooke, rot op naar Cyprus voordat dit nogmaals gebeurt.
    Ik kijk angstig naar het briefje, iemand wilt me wegjagen, dat is zeker.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 18:20 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Er komt een meisje aangelopen. Zeg zegt: "Hoi!" Jens antwoord dan maar: "Hey! Wat is je naam? Ik ben Jens Potter."...


    Ava Heart

    'Hey!' zegt de jongen. 'Hoe heet je? Ik ben Jens Potter.'
    Ik lach. 'Ik ben Ava Heart.' zeg ik. Ik veeg mijn haren uit mijn gezicht en besluit er maar een paardenstaart van te maken.
    'Wacht je op iemand? Of zit je hier gewoon?' vraag ik dan.


    obsessive rage

    Jens Potter

    Ze lacht. 'Ik ben Ava Heart.' zegt ze. Ze veegt haar haren uit haar gezicht en besluit er maar een paardenstaart van te maken.
    'Wacht je op iemand? Of zit je hier gewoon?' vraagt ze dan.
    'Ik zit hier maar gewoon. Hierbinnen was een ruzie, dus ik ben maar naar buiten gevlucht. En nu is er iemand om mee te praten!' antwoord hij. 'Heb je zin een wandelingetje te maken? Of heb je al andere plannen? Zeg het maar, jij mag kiezen...'

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 18:12 ]


    'Ik zit hier maar gewoon. Hierbinnen was een ruzie, dus ik ben maar naar buiten gevlucht. En nu is er iemand om mee te praten!' zegt Jens en ik lach. 'Heb je zin een wandelingetje te maken? Of heb je al andere plannen? Zeg het maar, jij mag kiezen...'
    Ik denk even na, zomaar met mensen - en vooral degenen die er onschuldig uitzien - meegaan loopt niet altijd goed uit, maar waarom zou ik ook niet?
    'Is goed,' zeg ik. 'Waar kom jij vandaan?'


    obsessive rage



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik stompel richting Granny's, het voelt alsof ik kan instorten. Rillend van de kou plof ik uiteindelijk tien meter vandaan Granny's kreunend van de pijn.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    'Is goed,' zegt ze. 'Waar kom jij vandaan?' Nog voor hij een letter kan uitbrengen ziet hij dat er iemand op - pakweg - 10 meter van Granny's iemand op de grond ligt. Jens kijkt ofdat ze ademt. Ava gaat rustig bij Granny een telefoon zoeken om te bellen naar de ziekenwagen. Enkele minuten later staat er een ziekenwagen voor de deur. Jens voelt dat haar ademhaling heel onregelmatig is. Ze wordt in de ziekenwagen gelegd. Jens haalt de bladeren van zijn trui want er lagen er op de grond. Hij was de vraag van Ava vergeten...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 18:43 ]

    Harry_Potter007 schreef:
    'Is goed,' zegt ze. 'Waar kom jij vandaan?' Nog voor hij een letter kan uitbrengen ziet hij dat er iemand op - pakweg - 10 meter van Granny's iemand op de grond ligt. Jens kijkt ofdat ze ademt. Ava is in alle paniek bij Granny een telefoon gaan zoeken om te bellen. Enkele minuten later staat er een ziekenwagen voor de deur. Jens voelt dat haar ademhaling heel onregelmatig is. Ze wordt in de ziekenwagen gelegd. Jens haalt de bladeren van zijn trui want er lagen er op de grond. Hij was de vraag van Ava vergeten...


    [Uhm wil je mijn karakter niet besturen? Want dat is gewoon behoorlijk irritant...]


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    (...)

    [Uhm wil je mijn karakter niet besturen? Want dat is gewoon behoorlijk irritant...]


    Oké sorry. Maar het was toch maar 1 zinnetje... Maar ik zal het proberen niet meer te doen! ;)

    Harry_Potter007 schreef:
    (...)

    Oké sorry. Maar het was toch maar 1 zinnetje... Maar ik zal het proberen niet meer te doen! ;)


    Ja klopt alleen zegt die zin al vrij veel - het voelt niet meer als MIJN karakter heheh. Sorry ik kan er gewoon heel slecht tegen cx


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    (...)

    Ja klopt alleen zegt die zin al vrij veel - het voelt niet meer als MIJN karakter heheh. Sorry ik kan er gewoon heel slecht tegen cx
    Wacht, ik pas het aan:
    Ava gaat rustig een telefoon zoeken bij Granny.
    Zo goed?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Nadat ik 'neerval' merk ik dat er een jongen controleert of waarschijnlijk ik nog ademhaal, wat nog niet onder controle is. Opeens komt er een ziekenhuiswagen en ik merk dat ik op een brancard wordt gelegd. "Alles komt in orde," hoor ik iemand zeggen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Harry_Potter007 schreef:
    (...)
    Wacht, ik pas het aan:
    Ava gaat rustig een telefoon zoeken bij Granny.
    Zo goed?


    Ja is goed - past ook beter bij het karakter heheh cx


    obsessive rage

    Jens Potter

    Als Ava en Jens, na dit voorval, wat verder wandelen bedenkt Jens dat ze best naar het ziekenhuis gaan. Eens aangekomen, beseffen ze dat ze geen naam of kamernummer hebben. Dus vragen ze naar een meisje dat net is binnengebracht...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 18:47 ]