• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.


    Ava Heart

    Ik zie Graham nadenken en ik weet waar over. 'Graham, ik weet dat je bang bent om haar kwijt te raken.' zeg ik dan. 'Dat was ik ook met degene van wie ik houd. Maar juist door niks te doen ben ik hem nu kwijt. Dat laat ik niet nog eens gebeuren.'
    Ik kijk eens rond en frons dan. 'Stomme spreuken. Kon ik zelf maar wat beter toveren...' mompel ik.


    obsessive rage

    Graham


    'Graham, ik weet dat je bang bent om haar kwijt te raken.' hoor ik Ava tegen mij zeggen. 'Dat was ik ook met degene van wie ik houd. Maar juist door niks te doen ben ik hem nu kwijt. Dat laat ik niet nog eens gebeuren.' "Maar dat was niet door the evil queen." Ik zuchtte eens diep, sommige kinderen leken de werkelijkheid niet te snappen. Echter twijfelde ik bij Ava. "Sorry, zo bedoelde ik het niet. Het is gewoon..." het was zo ingewikkeld.


    Do I look like Mother Teresa?


    Ava Heart

    'Nee,' geef ik toe. Ik zucht. 'Maar wel door Peter Pan. Geloof me, dat is erger.'


    obsessive rage

    Graham

    Ava gaf toe dat het niet iets had te maken met Regina, maar toen ze Peter Pan zei schrok ik ook even. Ik kuchtte. "Nogmaals sorry."


    Do I look like Mother Teresa?


    Ava Heart

    'Laat me je helpen,' zeg ik nog eens. 'Regina denkt dat we allemaal geen magie hebben. Die heb ik wel. Dit is een van de makkelijkste beschermingsspreuken, samen met Lisa kunnen we erdoorheen breken!'


    obsessive rage

    Lisa

    "we gaan hier zeker doorheen en ze gaat Ruby toch niks doen want waarschijnlijk heeft ze Ruby nodig." Ik was aan het denken hoe we erdoor heen kwamen.

    Graham

    Toen Lisa zei dat Regina Ruby niks zou aandoen was ik erklaar mee. "Nee, we doen dit nu op mijn manier. Ik ken Regina langer dan jullie." Waarom deden ze zo onvoorzichtig.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    "Nee, we doen dit nu op mijn manier. Ik ken Regina langer dan jullie." Waarom deed Graham zo raar?
    "jij kent Regina maar ik ken the evil Queen." Zei ik trots.

    Graham

    "Ik ken the evil queen niet" Op dat moment was ik zo boos. "Jij wilt niet weten hoelang ik haar slaafje was geweest. Was jij niet degene die mij vertelde dat zij me hart heeft."


    Do I look like Mother Teresa?


    Ava Heart

    Nu was ik er een beetje klaar mee. De hele tijd dat gezanik. Alsof ik een baby ben. 'Ik heb het je nog nooit verteld misschien,' zeg ik daarom maar, proberend kalm te blijven, voor ik plots een mes in mijn hand heb. 'Maar ik ben niet zomaar iemand van Neverland. Ik... Ik ben verbonden aan Peter Pan. Wat hij kan kan ik, we delen elkaars krachten. Dus doe niet alsof ik een baby ben.'


    obsessive rage

    Lisa

    "Jij wilt niet weten hoelang ik haar slaafje was geweest. Was jij niet degene die mij vertelde dat zij me hart heeft."
    Ik dacht na en antwoorde.
    "ik weet wel dat je haar slaafje was, alleen in het betoverde bos was Regina veel erger." Ik klonk nu wel een beetje boos en geïrriteerd. " jij stopt mij niet, en ik denk dat Ava met mij mee gaat."

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 17:40 ]

    Jens Potter

    Er was dus blijkbaar toch niemand bij de politie. Het was weeral de vrouwrobotstem. Jens klopte Jos dan maar op haar hoofd zodat zij bewusteloos op de grond viel. Ellie en Jens deden een high-five, maar hoe konden ze de getransformeerde Jos nu in de cel krijgen? Ze sleurden Jos naar het politiebureau en sloten haar op, maar er was maar een zwakke beveiliging...



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Jos zit nu veilig achter slot en grendel," grijnst Ellie terwijl ze haar haar in een knot doet.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    'Ik maak me toch zorgen. Om de rest. Wij hadden een "gemakkelijke" taak, maar zij... Is het niet beter dat we ze helpen door naar Regina's huis te gaan?' Jens wilt graag helpen, want verliezen staat niet in zijn woordenboek. (dringend een nieuw woordenboek nodig!!!)



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Dat kunnen we zeker," zegt Ellie angstig, deels wetend dat Regina haar weg wilt hebben.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina