• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    Jens Potter

    "Goed mogelijk. We gaan eens een kijkje nemen. Waar was dat nu weer?" Jens en Ellie zijn al vertrokken.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Ze woont naast mij, dus volg me maar," zeg ik als ze loopt richting haar en dus ook naast Jos haar huis.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Eens aangekomen, zien ze dat de deur nog openstaat. Ze onderzoeken elke kamer. Geen Jos.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Zo te zien is deze trut ontsnapt," zegt Ellie kreunend "Waar kunnen we anders zoeken,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Misschien... Bij Granny's?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Is mogelijk," zeg ik "zullen we kijken?'


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Oké, is goed."

    veel te lang...



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Vervolgens rent ze naar Granny's, zonder resultaat. "Waar kunnen we nog meer zoeken?" vraagt ze angstig. Opeens wordt er op haar schouder getikt. Verbaasd kijkt ze om en ziet ze Jos. "Holy f*ck," zegt ze terwijl ze een mes vast pakt en Jos haar aanvalt.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 20:26 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    Jens ziet hoe Ellie Jos aanvalt. Jens belt direct de politie, niet dat hij verwacht dat iemand opneemt. Maar toch, Graham neemt op.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Wanneer Jos mij wilt steken, steek ik hem snel in zijn onderrug. Gillend kruip ik onder haar vandaan, met bloed op mijn kleding.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    morgen schrijf ik terug, nu heb ik even geen tijd...

    ik ben net thuis van werk. Ga even wat eten lees alles op mn gemak en spoedig zal er een antwoord verschijnen


    Do I look like Mother Teresa?

    Regina

    Plots in een fractie van een seconde gebeurde alles. Ik kon zien dat Ruby last had van haar hart, maar ze herstelde zich zo snel. En zo snel als dat ze zich herstelde, zo snel was ze ook opeens weg met haar hart. Ik wachtte een tijdje, ik zou haar een voorsprong geven. Vervolgens pakte ik mijn make-up spiegeltje erbij. "Daar ben je dus..."
    Ik verscheen pal achter Ruby en met een simpele beweging had ik haar hart weer in mijn handen. "Stoute stoute puppy. Weet je wat ik doe met puppy's die niet luisteren? Een oude vriendin gaf me ooit een hint. Je moet ze straffen." Ik kneep weer flink in Ruby's hart.

    Graham
    "oké Ava, Graham het is aan ons om Regina te verslaan."
    " we moeten eerst weten waar ze is."
    Ik luisterde maar half naar de meiden. ik moest met Ava en Lisa Regina zoeken. Nou dat was zoeken naar een naald in een hooiberg.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Eerder dan verwacht stond Regina achter mij. Ik had geen energie meer om weg te rennen. Voor dat ik het wist had ze haar tas weer terug met mijn hart. Toen ze er in kneep zakte ik op de grond. De pijn was enorm, het voelde alsof ik dood ging. Alsof mijn keel werd dichtgeknepen en al mijn organen werden samengeperst. Een traan ontsnapte uit mijn ooghoek en liep over mijn wang. 'Stop alsjeblieft,' smeekte ik. 'Ik zal alles doen wat je zegt.'


    When you believe your dreams come true

    Regina

    'Stop alsjeblieft,' smeekte Ruby mij. 'Ik zal alles doen wat je zegt.' Dat maakte mij nog kwader en ik begon harder te knijpen, maar al snel stopte ik. Iets harder en ik had Ruby vermoord.Ik keek toe hoe Ruby mij smekend aankeek. Langzaam stopte ik het hart terug in mijn tas. "Het was gezellig vandaag, moeten we vaker doen." snel draai ik mij op en loop ik weg.


    Do I look like Mother Teresa?