• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    Lisa

    "nu denk ik."
    Ik schrok van de gil van Ellie.
    "Ellie, wat is er aan de hand."
    Ik rende naar haar toe en sloeg mijn arm over haar schouders.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "J-Jos," stamel ik "ze is veranderd van gedaante en ze gebruikte mijn krachten tegen me, waardoor ik opeens heel wat pijn kreeg,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lisa

    "oke Ellie, hoe ziet ze er nu uit?" Zeg ik rustig. We hebben helemaal geen tijd voor Jos we moeten Regina pakken.


    Ava Heart

    'Dat klinkt pijnlijk,' geef ik toe. Ik steek mijn hand uit zodat ik Ellie overeind kan helpen. 'Pijnlijker dan dreamshade.'


    obsessive rage



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Ze heeft nu donkere lokken die zowel als zwart als bruin kan worden berekend, blauwe ogen, circa 1.60m en dun gebouwd," antwoord ik terwijl Ava en Lisa me omhoog helpen "en inderdaad Dreamshade is echt veel minder erg,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    Er schoot een pijn door mij heen toen de tas de grond raakte. Ik jankte kort. Ik keek Regina kort aan en nam deze kans. Kort daarna gritste ik de tas van de grond, waar mijn hart in zat. En rende zo hard als ik kon naar buiten. Ik wist dat het een verloren zaak zou zijn, maar toch moest ik het proberen. Zo'n 10 minuten rende ik door, tot ik buiten adem was. Hijgend ging ik tegen een boom aanzitten met de tas tegen mijn borst geklemd.


    When you believe your dreams come true

    Lisa

    "wat doen we nu eerst Regina dan Jos?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Dat is jullie keuze, ik denk dat Jos mijn krachten tegen me zal gebruiken,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lisa

    "dan pakken we ze allebei, jij kan met Jens misschien Jos pakken en dan gaan wijs achter Regina aan."



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Is goed," zeg ik terwijl ik stiekem bang ben. Jos weet nu dus mijn krachten tegen mij te gebruiken.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Ellie, ik blijf sowieso in jou buurt. Als er ook maar iets gebeurt sta ik voor je klaar. Enig idee waar we moeten zoeken?" Jens heeft diep in zich angst, maar laat dit verborgen. Met een vastberaden blik wilt hij deze problemen van de baan schuiven en van Storybrooke eindelijk terug een veilige en vredelievende plek maken. Maar eerst dit.

    Mensen er is in eens drukte met school ik wil heel graag mee doen niet dat ik bij deze mijn rol op zeg een iemand weet mijn wachtwoord en wil haar voor mij doen dus. Dan weten jullie dat ene houd me op de hoogte.
    En ja dus me et niet uit doen het is alleen nu effe. Maar ze doet het voor mij op mijn account


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    tinkerbell1 schreef:
    Mensen er is in eens drukte met school ik wil heel graag mee doen niet dat ik bij deze mijn rol op zeg een iemand weet mijn wachtwoord en wil haar voor mij doen dus. Dan weten jullie dat ene houd me op de hoogte.
    En ja dus me et niet uit doen het is alleen nu effe. Maar ze doet het voor mij op mijn account


    You mean me? Toch? Of niet?


    obsessive rage

    Lisa

    "oké Ava, Graham het is aan ons om Regina te verslaan."
    " we moeten eerst weten waar ze is."
    Ik had zin in dit avontuur, maar ik mis Emma nog steeds. Ik hoop dat ze snel terugkomt.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Dat mag ik hopen," zegt Ellie duidelijk angstig "Misschien bij haar huis of bij Regina,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina