• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    Regina

    'Ten eerste,' riep Ruby verontwaardigd. 'Ik heb wel vrienden! Snow White, David, Emma, Lisa,' Het viel me op dat ze Graham niet noemde. 'Ohh en vergeet Mulan, Merida en Dorothy niet!' Ik zuchtte diep, dit waren de standaardvriendjes. Zij zouden met iedereen (behalve mij dan) vrienden worden, maar ik besloot er niks van te zeggen. 'Nee, ik durft het niet,' zei ze terneergeslagen. 'Er is nogal veel gebeurt vandaag, wat jij wel zou moeten weten.' Ze keek me aan en er kwam een gemene lach op mijn gezicht. 'Ik durf het niet, niet zonder hart.' Het leek erop dat Ruby van binnen stuk ging, maar ook weer niet, want ze stond in eens op, gaf me een knuffel en vroeg opeens of ik ook wat wilde eten. Verbaast keek ik haar na hoe ze in de keuken verdween. "Nee, dankjewel." mompelde tussen het geluid van kastdeurtjes door. Opeens leek ik een idee te krijgen voor de vloek, maar zou dit mogelijk zijn?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 8:11 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Je vergeet dat Ruby Regina een knuffel gaf (A)


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    Je vergeet dat Ruby Regina een knuffel gaf (A)

    aangepast


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    Het bleef stil dus besloot ik de stilte te verbreken. "waarschijnlijk is Ruby bij Regina dus als we Ruby vinden hebben we Regina ook." Ik dacht na hoe we Ruby konden vinden ik keek Spike aan en ik wist het. "Graham, heb je iets van Ruby, dan kan Spike haar vinden."

    Graham

    "waarschijnlijk is Ruby bij Regina dus als we Ruby vinden hebben we Regina ook. Graham, heb je iets van Ruby, dan kan Spike haar vinden." Het was nog steeds een belachelijk idee om naar Regina te gaan, maar goed.. ik moest Ruby. Wat had ik dat van Ruby was? Ik voelde in mijn zakken, maar kon niks bedenken, maar opeens zag ik wat liggen onder het bankje waar Ruby gezeten had, haar sheriffbadge. "Ik denk dat dit je wel kan helpen." Ik gaf de badge aan Lisa.


    Do I look like Mother Teresa?

    Tijdens het ontbijten door

    Lisa

    "Ik denk dat dit je wel kan helpen."
    Hij gaf de badge aan mij. "ik denk het ook." Ik ging op mijn knieën zitten en keek Spike recht in de ogen aan. "oké meisje, dit hebben we al een keer gedaan en dat ging goed, denk je dat je het nog een keer kan?" Ik liet de badge aan Spike zien en ze e te blaffen. "oke, hier ruik maar we volgen je wel." Spike was aan het snuffelen bij de badge hij vond het spoor al snel. "kom jongens die kant op." Ik rende achter Spike aan.

    [Te laat cx]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 8:35 ]


    obsessive rage

    *zucht* pakt mn spullen vast in. Joepie werken! :(


    "ik denk het ook." Lisa ging op haar knieën zitten en keek Spike recht in de ogen aan. "oké meisje, dit hebben we al een keer gedaan en dat ging goed, denk je dat je het nog een keer kan?" Ze liet de badge zijn aan haar hond. "oke, hier ruik maar we volgen je wel." Spike was aan het snuffelen bij de badge hij vond het spoor al snel. "kom jongens die kant op." Ik kon niet geloven dat we weer achter een hond moesten aanrennen, maar ik zou alles doen om Ruby te redden.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    Ik kwam als eerste aan met Spike, we stonden recht voor het huis van Regina. Neehe waarom zijn ze thuis.

    EN JULLIE ZITTEN NOG THUIS

    Ik zit al op school xDD


    Ava Heart

    Het is niet heel lang lopen en al snel zijn we er. 'We hadden zelf ook wel kunnen bedenken dat ze thuis zaten,' mompel ik.


    obsessive rage

    Haha ik was 1e vrij!

    Lisa

    "wat doen we nu?" Ik was aan het denken. Maar wist dit keer niks.

    Graham

    Uiteindelijk stoppen we voor het huis van Regina. 'We hadden zelf ook wel kunnen bedenken dat ze thuis zaten,' mompelde Ava. "wat doen we nu?" "Wat dacht je van gewoon observeren? Dit is Regina's terrein. Zij kent het beter dan ons en waarschijnlijk is haar kracht hier ook sterker. Laten we ons rustig houden tot we een goede kans vinden. Vergeet niet dat Ruby ook daar binnen zit."


    Do I look like Mother Teresa?


    Ava Heart

    'Observeren is niet genoeg Graham,' zeg ik met een frons. 'We moeten binnen zien te komen zonder dat het opvalt. Met kijken krijgen we Ruby of haar hart niet terug hoor.'

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 8:52 ]


    obsessive rage

    Ruby

    Ik pakte uit de kastjes beleg en maakt een broodje voor mezelf. Daarna maakte ik een fruitsalade, deze zette ik voor Regina neer. ‘Je moet goed eten,‘ glimlachte ik. Ik liep terug naar de keuken om wat op te ruimen. Plotseling hoorde ik stemmen die aan de voorkant van het huis vandaan kwamen. Prompt liet ik alles uit mijn handen vallen. ‘Regina, ze zijn hier,‘ riep ik verschrikt. Ik wilde Graham nog niet zien, ik kon het niet. Bovendien was het gevaarlijk voor hun.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Ik probeerde mezelf in te houden, maar het lukte me bijna niet. Die kinderen wilden niet begrijpen dat het om Ruby ging, mijn Ruby. Als haar iets zou overkomen zou ik het hen nooit vergeven.

    Regina

    Ruby zette een fruitsalade voor mij neer. Ze zei dat ik goed moest eten en liep vervolgens de keuken weer in. Snel daarna kwam ze alweer terug. Ze vertelde me dat ZE er zijn. Ik wist gelijk wie ze bedoelde, maar ik haf al een paar spreukjes uitgesproken ter bescherming.


    Do I look like Mother Teresa?