• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    Graham

    "Ava ik laat het niet toe! Je weet niet wat ze met je kan doen en je weet al helemaal niet wat Gold met je zal doen. Stel je voor je hebt het mes te pakken? Wat dan? Wil je Gold voor altijd beheersen? Denk goed na voor je iets doet. Regina heeft Ruby's hart niet de jouwe."

    Regina

    "Hadden we geen rustige vredige tijd vroeger? Ik had Henry, de kwaadste was ik niet. Ik had vele gewoon een goed leven gegeven. Maar toen kwa Emma." Bij haar naam alleen al moest ik bijna kotsen. "Wat zeg je ervan als we weer naar vroeger gaan?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    "Ava heeft gelijk we winnen wel van haar."
    "we zijn misschien jong, maar ook sterk."
    Ik keek vastberaden en Spike blafte als een teken dat hij ermee eens is.


    Ava Heart

    'Ik wil dat stomme mes helemaal niet, het verschijnt soms in mijn hand als ik in paniek raak.' leg ik uit en glimlach dankbaar naar Lisa. 'Kijk. Zij ziet me als pion omdat ik een kind ben, ze kent me niet eens,'
    Ik grinnik zachtjes. 'Dat is hoe we haar kunnen pakken.'


    obsessive rage



    Lisa

    "precies Ava, mij kent ze wel. Dus dan kan ik haar afleiden en dan kunnen jullie toeslaan." Ik lach een beetje als ik denk aan het idee dat we Regina gaan inmaken.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 15:40 ]

    Ruby

    'Wat?' Stamelde ik. 'Dus dat ben je al die tijd van plan! Je bent weer bezig met het maken van een vloek,' riep ik uit. 'Waarom wil je terug naar vroeger? Je hebt het nu toch ook goed? Ik dacht, nee ik hoopte dat je veranderd was, maar het blijkt dat je nog steeds dezelfde bent. De evil queen.' Boos staarde ik haar aan.


    When you believe your dreams come true


    Ava Heart

    'Dat bedoel ik,' zeg ik. 'Kom op, Graham. Ik kan meer dan je denkt. Iemand heeft me geleerd hoe ik dit moet doen,'


    obsessive rage



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ellie besluit om veder te lopen, maar dan hoort ze allemaal stemmen in haar hoofd, die allemaal over haar praten. Daarom besluit ze om te zitten zodat ze geen stemmen meer kan horen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Lisa

    ''ja Graham, we kunnen haar echt wel aan, ik ben 28 jaar alleen geweest, een klein heksje kan ik wel aan.''

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 16:06 ]

    Fowza:

    Ik werd op het strand wakker, de blauwe fee had me een nieuwe gedaante gegeven.
    Ik keek met een glimlach naar een paar benen.
    Maar was ik beland? Ik was mens geworden om Ariël te beschermen ik moest haar nu vinden. Wankelend liep ik naar een stadje genaamd Storybrooke.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 16:20 ]


    Ava Heart

    'Kom op, voor Ruby,' zeg ik smekend. 'Zij is nu wat jij al die tijd was. Jij bent nu vrij. Maar je hebt er een hoge prijs voor moeten betalen die niet terecht was. Jij bent toch de sheriff? Regina mag dan burgemeester zijn, zoveel mag en kan die niet. Dat zou jij moeten weten.'


    obsessive rage

    Graham

    Ik had de hoop opgegeven. De kinderen zouden doen wat ze wilden doen. Regina was sterker alleen wisten ze dat niet.

    Regina

    'Wat?' Stamelde Ruby. 'Dus dat ben je al die tijd van plan! Je bent weer bezig met het maken van een vloek,' riep ze uit. 'Waarom wil je terug naar vroeger? Je hebt het nu toch ook goed? Ik dacht, nee ik hoopte dat je veranderd was, maar het blijkt dat je nog steeds dezelfde bent. De evil queen.' Ik keek met een opgetrokken wenkbrauw. Vervolgens smeet ik de tas op de grond. "Ik houd er niet van als je zo tegen mij blaft!"


    Do I look like Mother Teresa?

    Graham

    Echter de woorden van Ava raakte mijn hart. "Je hebt gelijk. Zij heeft mij gered. Ik red haar. Wat is het plan?" Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    Ik was blij dat we Graham hadden overgehaald, eindelijk een avontuur. "we kunnen kijken waar ze is en als ze niet thuis is kunnen we er camera's ophangen."
    "dat kunnen Ava en ik wel doen wij zijn het kleinst en komen het snelst binnen en dan kunnen jullie haar bezighouden. Is dit iets?"

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 16:37 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Opeens krijg ik visioenen over Jos, die nu er compleet anders uitziet. Blijkbaar merkt Jos dat ik visioenen krijg, want opeens gebeurde er iets waardoor ik een hevige pijnscheut in mijn hoofd voel, waardoor ik het uitgil van de pijn. Tranen stromen over mijn wangen, dit doet ontiegelijk veel pijn.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Lijkt me een goed plan. Wanneer beginnen we?" Jens wrijft in zijn handen.