• Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    Ruby

    Ik loop de kamer binnen, daar tref ik een boel mensen aan. Waaronder Graham, Ellie, de jongen en de moordenaar. Van de moordenaar kan ik nog geen gezicht zien.


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Jens helpte Ellie door een soort verband tegen haar been aan te leggen. Met als reden dat het belangrijker is dat ik het red dan hijzelf. "Ik pak het verband en van hem en legde het op zijn hand. "We zijn allebei even belangrijk," zeg ik "jouw hand bloed sneller dus jij hebt voorrang," vervolgens komt Ruby aan.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 17:24 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Waarom kent Ruby mijn naam niet???

    Jens Potter

    Enkele seconden na Ruby komen de ambulanciers binnen. "Wie is de gewonde?" Vraag een blondharige vrouw. "Wij." Antwoord Jens.

    Graham

    De moordenaar heeft niet geluisterd en heeft Ellie in haar been gestokne. Om dat moment gooi mijn pistool. Door de harde klap valt ze om. "Bitch. Als ik zeg niet bewegen moet je niet bewegen." De ambulancebroeders komen binnen waardoor ik over Jens en Ellie geen zorgen hoef te maken. Blijkbaar was ze toch nog sterk genoeg. "Ik breng deze wel naar het ziekenhuis." zeg ik terwijl haar inreken,


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Wanneer de ambulance arriveert en voor hun duidelijk is dat ik en Jens de slachtoffers zijn worden op brancards gelegd. "Jij hebt enkel een operatie nodig," hoor ik haar zeggen waardoor ik opgelucht ben. Ik wil niet te lang in het ziekenhuis blijven waar ik mijn Banshee krachten ontdekte.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    lisa

    Spike was ergens naartoe gerend en ik was hem gevolgd, we waren ergens achter het huis. Ik liep naar de kamer waar iedereen was. ''jongens, Spike heeft nog meer lijken gevonden.''

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 18:04 ]

    Jens Potter

    Ik zag Lisa binnenkomen en hoor dat er nog meer lijken waren.
    Door al deze spanning werd Jens terug bewusteloos. Het volgende ogenblik lag hij in het ziekenhuis, aan draadjes en kabeltjes, omringt door computers en piepmachientjes. Door alle dingen ziet hij Ellie, bewusteloos ik de kamer er naast. Hij wilt uit zijn bed stappen, maar dan komt die verpleegster van daarstraks binnen en doet (N). "Blijven liggen!" Zegt ze. Huh? Aan de andere kant zag hij nu nee, dat kan niet? Jos lag daar! Nee???

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 17:42 ]

    Graham

    Blijkbaar kon ik deze jongedame toch niet zelf naar het ziekenhuis brengen. Lisa kwam de kamer binnenrennen. ''jongens, Spike heeft nog meer lijken gevonden.'' Geïrriteerd liep ik achter Lisa aan. Waar was de rustige tijd gebleven, toen.... Regina de burgemeester was en niemand wist wie of hij/zij was. "Kunnen jullie haar ook meenemen?" vroeg ik aan het ambulancepersoneel. "Wijs me de weg Lisa!"


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Op een gegeven moment raak ik black-out en als ik ontwaak lig ik in ziekenhuis bed, en mijn been in het gips, waardoor mijn operatie al klaar is. Ik zie Jens in de kamer naast me maar ik besluit te liggen aangezien ik niet kan lopen. Op een moment hoor ik Mad Hatter van Melaine Martinez, wat best wel bij mij past. "I'm nuts, baby I'm mad. The craziest friend that you ever had. You think I'm physho, you think I'm gone. You like me best when I'm off my rocker. All the best people are crazy,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lisa

    "Wijs me de weg Lisa!" zei Graham. Ik liep naar de plaats waar 3 lijken lagen en wees ze aan.

    Ruby

    Wacht op mij riep ik Graham en Lisa na

    Terwijl ik snel mijn eten op at


    When you believe your dreams come true

    ik ga seffens pizza bestellen dus NO stressssss

    ik laat mijn hondje zo uit, duurt nog geen 20 minuten


    Graham

    We kwamen aan op de plek waar de 3 lijken lagen. Ik pakte mijn mobiel erbij en begon met het maken van foto's. "Ruby zou het afzet lint kunnen pakken? We sluiten het hele huis af."


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik besluit om in de spiegel te kijken. Ik zie opeens in mijn ogen de drie lijken die gevonden werd door Spike in de spiegel. Ik moet keihard gillen van de angst terwijl ik de spiegel op de grond gooi. "I'm nuts," hoor ik via de radio. Inderdaad, ik spoor niet.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina