• Link naar 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 7:39 ]

    Jens Potter

    "Howly guacamole! Dat had ik niet verwacht!" Jens wist vrij goed dat Ellie onder invloed was van Jos. Maar ze bleef goed zichzelf. "Je wist toch dat je daarstraks eigenlijk in het gemeentehuis moest zijn he!"

    Doctor Whale

    Ik liep naar de kamer waar de sheriff, Lisa en Regina verbleven. We hadden Ruby onderzocht en ik moest hen bijpraten. Ik kuchtte. 'Goedemiddag mensen, ik moet u mededelen dat Ruby Lucas helaas is overleden. Nee grapje,' Ik lachte, ik vond het leuk om mensen te pesten. Ik keek het groepje nu serieus aan. 'Maar goed mevrouw Lucas ligt momenteel in een coma. Lichamelijk is ze oke, maar we meten erg veel hersenactiviteit wat duidt op stress. Ze heeft dus veel rust nodig, dan zal ze vanzelf ontwaken.' Ik pauzeerde even. 'We hebben haar bloed getest, en haar bloedwaarden wijken enorm af. Er zit vreemd genoeg veel dierlijke cellen in. Graag zou ik wat testen op haar uitvoeren, wat hier de oorzaak van is.'


    When you believe your dreams come true

    Graham

    "Doe dit er maar op." ik draaide me om en zag Lisa met was ijs in haar hand staan. Een dank je kon ik er nu niet uitbrengen dus het bleef bij een zwakke glimlach. "het komt wel goed met Ruby." Lis probeerde me gerust te stellen, maar ze begreep niet de gevoelens die door me heen gingen. Voor de tweede keer vandaag was er iets met haar gebeurd. Met mij in haar leven had ze alleen maar ongeluk. Nu ze Regina had kon die haar echt beschermen met magie. Ik? Ik kon met een pistool op iemand richtte, maar weten dat het niks zou uithalen.
    Ik hoorde een kuch achter me en draaide me om. 'Goedemiddag mensen, ik moet u mededelen dat Ruby Lucas helaas is overleden. Nee grapje,' Het was maar goed dat hij zo snel grapje zei. Ik hoorde Regina al kreunen. Ze was overeind geschoten en hield een vuurbal in haar hand, maar ging al snel liggen. Dr. Whale keek ons nu serieus aan. 'Maar goed mevrouw Lucas ligt momenteel in een coma. Lichamelijk is ze oke, maar we meten erg veel hersenactiviteit wat duidt op stress. Ze heeft dus veel rust nodig, dan zal ze vanzelf ontwaken.' Er was een korte pauze. 'We hebben haar bloed getest, en haar bloedwaarden wijken enorm af. Er zit vreemd genoeg veel dierlijke cellen in. Graag zou ik wat testen op haar uitvoeren, wat hier de oorzaak van is.' Met een rotgang stormde ik richting Whale en duwde hem tegen de muur. "Als jij met je onderzoekjes dan ook maar met één vinger aan Ruby zit." Met mijn ene arm duwde ik hem tegen de muur, terwijl ik met de andere tegen zijn keel aanduwde. "Je blijft met je potten van Ruby af! Begrepen?!" ik liet Whale los en keek de groep één voor één. Ik kuchte even om de stilte te verbreken. "ik euh.. ga koffie halen."

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 19:19 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    Graham

    *aanpassen*


    slim zo

    Lisa

    Dokter Whale vertelde het nieuws over Ruby en Graham reageerde daar nogal fel op, maar ik liet hem met rust. "ik ga wel even richting bos." Ik liep naar buiten haalde Spike op en liep samen met haar naar het bos.



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Inderdaad," zeg ik grijnzend terwijl ik het water in mijn mond drop. "Ik wist dat niet, ik liep toen rond in het bos,"zeg ik vervolgens.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Wat kunnen we nu doen?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Ik heb geen idee," stamelt Elina vervolgens bliept haar telefoon. "Excuseer me eventjes," zeg ik terwijl ik opneem. Ik wissel even in het Cypriots even woorden uit met Maria-Elena, mijn zus en daarna hang ik op. "Sorry," zeg ik "het was mijn zus,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Ik hoorde dat je Cyprioots praatte? Ik heb daar een jaar lang gewoond op mijn eentje... Het is daar magnifiek mooi!" Jens kreeg een glimlachje op zijn gezicht.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Inderdaad, ik ben namelijk afkomstig van Cyprus," zeg ik glimlachend "Leuk dat je daar ook gewoond heb, en waar precies woonde je toen?"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "In Nicosia. Ken je het?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Kennen?," zeg ik grijzend "Ik ben daar geboren en getogen,".


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lisa kun je zo vast een nieuw topic maken?


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    "Misschien waren we buren of woonden we in hetzelfde appartement..."

    lol veel te veel topics!!!

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 21:00 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Dat dan niet, want ik woonde in een vrijstaand huis in een luxe buitenwijk," zeg ik "wel grappig dat je in mijn thuisland woonde,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina