• Link naar 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 7:39 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Ik voel opeens dat de tak kraakt, ik kijk angstig naar beneden. Voordat ik neer kon vallen, land ik netjes op de grond, maar mijn gedachtenis zijn veranderd. "Help Jos," hoor ik in mijn stem. Mijn ogen gloeien zwart terwijl ik opzoek ga naar Jos.

    Dark Ellie is on her way


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lisa

    Ik was voor de deur aan het wachten toen Belle naar binnen ging. Ik hoorde gepraat. Uiteindelijk werd Regina opgehaald met de ambulance. We hadden Jos dus, maar wat moesten we met haar doen? Ik liep richting het ziekenhuis met Spike, om te kijken hoe het met Regina ging. Ik liep naar binnen en daar stond Graham.
    ''ben je hier weer om boos te worden op iedereen?!'' zei ik boos tegen Graham.

    Jens Potter

    Op enkele minuten tijd stond Jens nog alleen in het gemeentehuis. Hij liep dan maar richting huis. Hij liep door het bos. En hij zag Ellie. "Hey Ellie, lang geleden ondertussen!" Riep hij terwijl hij naar Ellie liep...



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Vervolgens zie ik Jens aankomen. Wanneer hij begint te praten, glimlach ik een beetje. "Inderdaad," zeg ik nadenkend over hoe ik Jos kan bereiken "hoe gaat het ermee?"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    "Nouja, beter in vergelijking met jou." ze knikte naar mij en ze moest lachen. "Verdomme die ribben. Natuurlijk herstel duurt altijd zolang." ik grinnikte om Regina. "Wat is er eigenlijk allemaal gebeurd?" vroeg ze mij. Ik keek haar ernstig aan. 'Jos was vermomd als Belle, toen je haar hart wilde pakken werd je tegen het plafond geworpen en viel je neer op de grond. Ik dacht dat je dood ging,' zei ik. Er liep een traan over mijn wang. 'Vervolgens is ze verdwenen.' En nu zijn we hier. Graham was naast mij komen staan. "Het spijt me Regina," zei hij. Lisa kwam binnen lopen en keek kwaad naar Graham ''Ben je hier weer om boos te worden op iedereen?!' zei ze. 'Het was zijn schuld niet,' stond ik Graham bij. 'Dat drankje kwam van Jos af, ze had dit vast allemaal gepland.' Ik irriteerde mij aan de duizeligheid, waarom stopte het niet? Ik kreeg zwarte vlekken voor mijn ogen, mijn benen konden mij niet langer dragen. Ik stortte langzaam in.


    When you believe your dreams come true

    Lisa

    'Het was zijn schuld niet, dat drankje kwam van Jos af, ze had dit vast allemaal gepland.' Zei Ruby. "sorry, dat wist ik niet....." Ruby viel op de grond. Ik rende naar haar toe. "Ruby gaat wel."

    Jens Potter

    Jens merkt dat Ellie niet zo op haar gemak is. "Met mij gaat het goed. Wat brengt jou hier?" Jens gaat zitten, neemt een takje en met zijn dolk snijdt hij het zo dat het op een toverstafje lijkt. "Gaat het wel?" Met zijn echt toverstaf betoverd hij de zelfgemaakte staf dat hij een reserve heeft. Dan steekt hij alles in zijn achterzak en veegt de mos van zijn broek en van de boomstam waar hij opzat, en ging terug zitten.



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Ik ben gewoon aan het rondlopen, dus eigenlijk heb ik geen vaste reden," zeg ik zodat ik mezelf niet ontmasker. "En ik heb ontdekt dat ik elementen kan beheersen wat schokerend is," zeg ik angstig zodat hij niet merk wat ik van plan ben.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham

    'Jos was vermomd als Belle, toen je haar hart wilde pakken werd je tegen het plafond geworpen en viel je neer op de grond. Ik dacht dat je dood ging,' zei Ruby. Ik zag een traan over haar wangen rollen. Ik legde mijn hand op haar schouder. 'Vervolgens is ze verdwenen.' Op dat moment kwam Lisa opeens binnengelopen. Ze keek me kwaad aan. ''Ben je hier weer om boos te worden op iedereen?!' zei ze. 'Het was zijn schuld niet,' zei Ruby om het voor me op te nemen. 'Dat drankje kwam van Jos af, ze had dit vast allemaal gepland.' ik had niks toe te voegen, maar keek Lisa niet aan. "sorry, dat wist ik niet....." Ruby viel plots om. Lisa en ik rende naar haar toe. "Ruby gaat wel." Ik raakte lichtjes in paniek. "Sta daar niet zo Lisa. Ga hulp halen!" "Ja het gaat overduidelijk beter met mij." hoorde ik Regina zeggen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    "Sta daar niet zo Lisa. Ga hulp halen!" Toen Graham dat zei werd ik wel een beetje boos, hij deed anders ook niet veel. "leg haar hoofd iets naar voren zodat ze niet stikt in haar tong." Schreeuwde ik voordat ik de kamer uit liep. "er is een meisje buiten bewustzijn in die kamer." Zei ik tegen de eerste dokter die ik tegenkwam. Ik rende terug. Naar Ruby en de dokter rende achter mij aan.

    Ruby

    Ik hoorde hoe Graham in paniek raakte, Regina daar sarcastisch op reageerde en dat Lisa hulp ging halen. Ik wilde opstaan en zeggen dat er niets aan de hand was. Maar mijn lichaam werkte niet mee. Mijn ogen gingen niet open en er kwam geen geluid uit mijn mond. Ik raakte in paniek, wat gebeurde er. Ik zat gevangen in mijn eigen hoofd, zo voelde het tenminste. Ik merkte dat ik opgetild werd en op een bed werd gezet. Nogmaals probeerde ik contact te maken, maar mijn lichaam werkte niet mee. Ik zag allerlei beelden voorbij komen van Jos, Grahm, Regina, de rest van Storybrooke. De beelden flitsten steeds sneller voorbij, steeds weer dezelfde beelden. Ik dacht dat ik gek werd en wilde het uitschreeuwen. Maar niemand kon mij horen.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Lisa kwam al gauw terug met een doktor. Ruby werd op een bed gelegd. Lisa en ik werden de kamer uitgezet. "Geen plek hier, we moeten ons werk doen." zei de arts. Ik schopte tegen de muur en sloeg een vuist tegen de andere muur. Die vuist had ik achteraf niet moeten doen. Mijn knokkels zagen rood van het bloed en het deed vrij veel pijn. Gelukkig kon ik mijn emoties goed verbergen dus ik deed alsof er niks aan de hand was. Ik moest naar Ruby toe, maar de artsen lieten mij nog Lisa niet de kamer in.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jens Potter

    "Ohw! Hoe heb je het ontdekt?" Jens nam zijn nieuw toverstafje en teste het uit. "Acacio vulbes" Een lichtstraaltje vloog uit zijn staf, en enkele seconden later kwamen er 4 vossen uit de bosjes. Ze liepen voorbij en gingen dan weer weg. "Laat het anders eens zien... Ik tover wel een doelwit als je zin hebt."

    Lisa

    We werden de kamer uitgestuurd. Graham schopte tegen de muur en sloeg een vuist tegen de andere muur. Zijn knokkels begonnen te bloeden. Ik maakte in mijn hand een klompje ijs. "doe dit er maar op." Zei ik terwijl ik heb het ijs gaf. "het komt wel goed met Ruby." Zei ik geruststellend.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Ik schock van een vos, en toen kwam er vuur uit mijn handen en later viel ik uit een boom maar landde ik netjes op de grond," zeg ik. Vervolgens pak ik een fles water en doe de dop eraf. Daarna krijg ik het water omhoog met mijn water "zie je?"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina