• Link naar 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 7:39 ]

    Graham

    'Misschien kunnen we,' zei Ruby. 'Alle inwoners van Storybrooke verzamelen op één plek en daar elk hart controleren?' nog voordat ik kon reageren veegde Ruby haar plan al van tafel. 'Nee vergeet het, daarvoor hebben we Regina nodig. En niemand wil vast z'n hart laten controleren door Regina.' Ruby zuchtte diep. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en ik moest lachen. Ik zoende Ruby volop op de mond. "Ruby, je bent geniaal!" Aan haar blik kon ik al merken dat ze me niet begreep. "Wat nou als Regina het niet hoeft te doen, maar één van ons?" ik tilde Ruby op en maakte een rondje met haar in de lucht . ik sloeg mijn armen om haar middel waardoor ik haar nog steeds in de lucht hield en haar nog een zoen gaf.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik keek Graham verbaast aan toen hij begon te lachen en mij vervolgens zoende. "Ruby, je bent geniaal!" Ik geniaal? Die jongen werd niet goed. "Wat nou als Regina het niet hoeft te doen, maar één van ons?" Hij tilde mij op en draaide een rondje. Ik wilde zijn enthousiasme niet bederven, maar ik zag niet voor mij hoe we dit konden doen. 'Lieverd, hoe kunnen wij nou een hart controleren? Wij hebben geen magie. Om aan magie te komen hebben we Regina nodig, of..' Ik keek hem geschrokken aan. 'Nee,' riep ik uit. 'We gaan geen deal maken met Rumpelstiltskin!' Ik keek hem waarschuwend aan.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    'Lieverd, hoe kunnen wij nou een hart controleren? Wij hebben geen magie. Om aan magie te komen hebben we Regina nodig, of..' Ruby's gezichtsuitdrukking veranderde. 'Nee,' riep ze uit. 'We gaan geen deal maken met Rumpelstiltskin!' Ze keek me waarschuwend aan. Ik zette haar neer op de grond. "Ruby het is het enige wat we kunnen doen. En vergeet niet we doen het niet allebei, maar één iemand. En laat ik me nou zelf eens beschikbaar stellen." ik keek haar doordringend aan. "Gold heeft heust wel een middeltje waarmee het ons moet lukken en..." ik plaatste mijn beide handen op Ruby's wangen. "Wanneer hij een te hoge prijs heeft, zeg ik wel nee. Oke?" Ik wist dat Ruby het niet oke zou gaan vinden, maar mijn keuze stond al vast.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    "Dan moeten we iets ander hebben Jens."
    Ik zag in de verte Ruby en Graham praten. Ik liep naar hun toe. "hebben jullie al een plan om Jos te pakken?"



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Wanneer Ellie helemaal bij bewustzijn is, merkt ze dat iedereen zo druk is en besluit ze om de bossen in te gaan. Ze loopt er met blote voeten om zo een te zijn met de natuur. Even rust en geen drama, heerlijk.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    "Ruby het is het enige wat we kunnen doen. En vergeet niet we doen het niet allebei, maar één iemand. En laat ik me nou zelf eens beschikbaar stellen." hij zette mij neer op de grond. "Gold heeft heust wel een middeltje waarmee het ons moet lukken en..." ik voelde zijn warme handen op mijn wangen. "Wanneer hij een te hoge prijs heeft, zeg ik wel nee. Oke?" hij keek mij vastberaden aan. Ik wilde tegenstribbelen. 'Graham, Gold wil altijd een hoge prijs. Waarom moet jij het doen, ik kan het toch ook doen?' Ik probeerde hem op andere gedachten te brengen, ook al ging dat toch niet lukken. Ik omhelsde hem 'Ik wil niet dat jou wat overkomt.'


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Graham, Gold wil altijd een hoge prijs. Waarom moet jij het doen, ik kan het toch ook doen?Ik wil niet dat jou wat overkomt.' ik merkte dat Ruby me op andere gedachtes wilden halen "Ruby, ik kon al haast niet leven toen jij daar alleen met Regina zat. Ze had jou hart. Mijn geest was niet helder meer. Moet je nagaan als je naar Gold gaat." Ik zoende Ruby opnieuw. "Ik beloof je dat mij niks zal overkomen. Ik keek Ruby diep in de ogen haar. "Er overkomt mij niks." herhaalde ik mij woorden. "hebben jullie al een plan om Jos te pakken?" ik keek verbaast om, toen Lisa achter mij stond. "We hebben een plan, toch?" ik keek Ruby vastberaden aan.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "Ruby, ik kon al haast niet leven toen jij daar alleen met Regina zat. Ze had jou hart. Mijn geest was niet helder meer. Moet je nagaan als je naar Gold gaat." Mijn hart smolt door deze woorden. "Ik beloof je dat mij niks zal overkomen." Hij keek mij aan. "Er overkomt mij niks." ik knikte. "hebben jullie al een plan om Jos te pakken?" hoorde ik Lisa zeggen. "We hebben een plan, toch?" reageerde Graham voordat ik iets kon zeggen. Ik zuchtte, 'Ja we hebben een plan,' ik keek Graham waarschuwend aan. Ik wist dat hij beloofde dat hem niets zou overkomen, maar met Gold weet je het nooit. 'Als jij nu naar Gold gaat, ga ik iedereen verzamelen in het gemeentehuis.' zei ik vastbesloten. Als ik niet naar Gold mocht wilde ik wel iets anders kunnen doen, het was immers mijn plan. Ik drukte een kus op Graham's lippen. 'Voorzichtig doen alsjeblieft.' fluisterde ik in zijn oor. 'Ik ga nu Regina zoeken, zij is tenslotte de burgemeester van deze stad.' Ik keek Graham na toen hij naar buiten liep. 'Lisa wil jij alvast naar het gemeentehuis gaan en neem je andere vrienden ook mee. We gaan er nu eindelijk achterkomen waar Jos is.' Ik draaide mij om en liep het huis in. 'Regina, ik ben je hulp nodig.' riep ik. Ik had geen idee waar ze gebleven was.


    When you believe your dreams come true

    Lisa

    "gaan jullie naar gold? Dan kan ik beter mee gaan ik ben immers familie van hem." Niet dat ik er echt trots op was, Graham was inmiddels naar het huis van Regina gelopen. "ik ga wel naar het gemeentehuis, als hij een te hoge prijs is hoor ik het." Schreeuwde ik Graham na terwijl in naar Jens liep.

    Graham

    Ruby kon me niet meer tegenhouden en dat wist ze. 'Ja we hebben een plan,' Ruby keek mij waarschuwend aan. 'Als jij nu naar Gold gaat, ga ik iedereen verzamelen in het gemeentehuis.' vervolgde Ruby. Ruby gaf me kus en ik streelde met mijn hand langs haar wang. 'Voorzichtig doen alsjeblieft.' fluisterde ze in mijn oor. 'Ik ga nu Regina zoeken, zij is tenslotte de burgemeester van deze stad.' Lisa bood aan om mee te gaan naar Gold, maar Ruby had Lisa's hulp nodig met mensen naar het gemeentehuis sturen. Met lood in mijn schoenen liep ik richting het winkeltje van Gold. Ik deed de deur open en het belletje rinkelde.

    Tot Rumple reageert is Graham tijdelijk 'uitgeschakeld'


    Regina

    'Regina, ik ben je hulp nodig.' Ruby was weer het buis binnen. "Nog een regel. Niet schreeuwen door het huis als ik gewoon in de kamer naast je sta." ik liep de gang in keek Ruby met een glimlachend gezicht aan. "Wat kan ik voor je doen lieverd?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    'Sorry, ik dacht dat je boven was.' Mompelde ik. 'Kan jij alle inwoners van Storybrooke bij elkaar verzamelen in het gemeentehuis? Graham en ik willen iedereen controleren.' Ik keek haar enthousiast aan. 'Zo kunnen we Jos ontmaskeren, En aangezien jij de burgemeester bent,' ik keek haar met puppyogen aan.


    When you believe your dreams come true



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Als ik in het bos loop, hoor ik een raar geluid. Vervolgens zie ik dat het een vos is. Uit angst bescherm ik mezelf en merk ik dat er vuur uit mijn handen kwam. Angstig liep het arme beestje weg en angstig kijk ik naar mezelf. Wat de guacamole is er met mij aan de hand. Ik besluit in een boom te klimmen en opeens hoor ik een stem in mijn hoofd. laat ze je hart niet aanraken


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Regina

    'Sorry, ik dacht dat je boven was.' Mompelde Ruby. 'Kan jij alle inwoners van Storybrooke bij elkaar verzamelen in het gemeentehuis? Graham en ik willen iedereen controleren.' Ruby keek mij enthousiast aan, maar ik kon enkel mijn mond openen van verbazing. 'Zo kunnen we Jos ontmaskeren, En aangezien jij de burgemeester bent,' Ruby keek me aan met haar puppy ogen. Ik begon mijn hoofd te schudden. "Ho stop." met mijn handen maakte ik het stopgebaar. "Graham en jij willen iedereen controleren? Hoe? En waar is Grah-" Ik keek Ruby streng aan. "Ruby Eileen Mills," ik zette mijn handen in mijn zij. "Zeg niet dat Graham nu naar Rumplestiltskin is?!"


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "Ho stop." Regina maakte een stopgebaar. "Graham en jij willen iedereen controleren? Hoe? En waar is Grah-" ze keek mij streng aan. "Ruby Eileen Mills," ze zette haar handen in haar zij. "Zeg niet dat Graham nu naar Rumplestiltskin is?!" Ik slikte, Regina had het te snel door. Ik had kunnen weten dat ze dit plan niet zou goedkeuren. 'Oke dan zeg ik het niet,' ik sloeg mijn ogen neer. 'Ik was het er eerst ook niet mee eens, maar het is onze enige kans. verdedigde ik mijn plan. 'Bovendien met alle respect, ik denk niet dat er iemand te springen staat om zijn hart te laten controleren door The Ev... nouja jou.' ik lachte ongemakkelijk. 'Help ons alsjeblieft,' ik keek haar smekend aan.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    'Oke dan zeg ik het niet,' Ruby durfde me niet recht aan te kijken. 'Ik was het er eerst ook niet mee eens, maar het is onze enige kans. vervolgde ze daarop. 'Bovendien met alle respect, ik denk niet dat er iemand te springen staat om zijn hart te laten controleren door The Ev... nouja jou.' Ruby lachte heel zwakjes, maar ik keek iets bozer. 'Help ons alsjeblieft,' ze keek me weer smekend aan. "Hoe haal je het in je hoofd Graham naar Gold te sturen?" ik schonk een glas whisky in en begon te ijsberen door de woonkamer. "Die jongen is er geweest. Die komt niet meer van Gold af." Ik nam een grote slok van de whisky. "Goed boos worden heeft ook geen zin. Wat wil je nu gaan doen?"


    Do I look like Mother Teresa?