• Link naar 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 7:39 ]



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    "Maar ik weet niet zeker of ik het wel aandurf, als Jos mijn krachten al tegen me kan gebruiken, kan Regina dat nog erger," zegt Ellie. Vervolgens voelt ze een pijnscheut door haar hoofd. "Jullie moeten gaan zonder mij, Jos is nu bezig," gilt ze terwijl de tranen over haar wangen stromen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham

    Jens begon aan de spreuk, maar bij de eerste keer werkte die niet. Twee keer echter ook niet, toen probeerde Jens een andere spreuk. "Expecto Patronum!" Een wit gimmend hert verscheen uit de toverstok van Jens. Ik liep een klein stukje weg van de groep en liet mezelf via een boom naar beneden glijden. "Hoe zou een hert ons kunnen helpen?" mompelde ik. Ik merkte dat is steeds vaker bozer en negatiever werd. Alsof ik... een Evil King werd. Alleen de magie ontbrak nog. Ik trok mijn knieën naar me toe en sloeg mijn armen er omheen. Vervolgens verborg ik mijn gezicht in mijn armen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    ''een hertje wat lief.'' ik liep naar het hertje toe en gaf het wat brokjes.

    Jens Potter

    Onderweg stuurde Jens het hert terug in zijn toverstaf, en toverde enkele dieren die rondom hem begonnen te huppelen. Maar Jens vond het niet grappig. Hij liet alle dieren terug ik zijn staf kruipen en hij ging naar huis. Eens aangekomen merkte hij dat het slot nog steeds kapot was. Hij vergrendelde het slot dan maar met een fietsslot en plofte in de zetel. "Ik kan het niet... Ik kan het niet... Expecto Patronum!" Hij maakt een gat in zijn plafond en ziet zijn bed staan. Maar, er lag een briefje op. Hij ging kijken.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 18:05 ]

    Lisa

    Jens toverde alle dieren terug in zijn toverstaf en ging toen weg. Wat moeten we nu doen. Was Emma maar hier. ''zo, wat is het plan?" zeg ik opgewonden.
    Ik hoop dat iemand reageert en met een geweldig plan komt.

    Graham

    De woeden in mij nam als maar toe. Ik had dan ook echt veel moeite om deze te onderdrukken. Jens was ondertussen weggelopen. ''zo, wat is het plan?" Ik mompelde heel zacht dat we het moest opgegeven. Ik hoopte dat niemand het hoorde, want ik wilde het niet opgeven. Nou ja eigenlijk ook weer wel. Wat moesten we anders doen? We hadden geen plan? Lisa en Ava zeiden dat ze door de spreuk konden komen, maar de spreuk was er nog steeds en ik was er net bijna niet meer.


    Do I look like Mother Teresa?

    -

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 20:02 ]

    Lisa

    Ik bedacht me iets." Toen ik klein was had ik met Charlotte een boek gevonden en daar stond iets in over je krachten en daar stond bij mij:

    Ijs kets magie af,
    dat is helemaal niet maf.
    Je kan ook veranderen in ijs,
    en straks maak je nog een paleis.

    "
    "dus als ik mezelf bevries, ik kan dan nog wel bewegen, dan kan ik erdoor heen, maar als de spreuk sterker is is er kans dat ik bewusteloos val."



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Elina voelt steeds meer dat haar hoofd bonkt door Jos, waardoor ze het uitkrijs van de pijn.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Graham

    Ik besloot om terug te keren naar de groep ik liep eerst naar Ellie toe. "Rustig Ellie. Jij bent sterker dan Jos. Zet haar gewoon uit je hoofd." ik sloeg een arm om haar schouder. Vervolgens keek ik op naar Lisa. "Magie en ijs is een slechte combinatie, maar ja beter iets dan niets, maar... Pas je op dat je je eigen hart niet bevries..." Ik keek bezorgd één voor één de kinderen aan. De woeden was al iets aan het zakken.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Ik probeer het, maar het lukt niet," zeg ik terwijl ik aan iets anders probeer te denken, wat niet lukt "Ze manipuleert me,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Lisa

    Ik ademde diep in en uit, kalmeerde en bevroor mezelf tot slot. Ik bleef rustig en ik stond op het punt op naar binnen te gaan. Ik lette goed op mijn hart, die mog niet bevriezen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 20:27 ]

    (Hele late MT ga morgen wat schrijven)


    obsessive rage

    Ruby

    Wat schattig, Regina leek bezorgt zijn om mij. Dat betekende vast dat ze niet meer boos was. "Ik moet straks alleen wat regelen bij het gemeentehuis voor de rest niks eigenlijk." beantwoorde ze mijn vraag. "jij nog plannen?" vroeg ze mij toen. 'Uhh nee, ik heb geen idee wat ik met mijn leven moet doen.' lachte ik spottend. Het was waar, ik wist nog steeds niet waar ik thuis hoorde en wat ik in de toekomst wilde gaan doen. 'Mag ik mee naar het gemeentehuis?' vroeg ik? Voor een uitstapje was ik altijd wel in. Ik bloos als ik Regina mijn troep op zie ruimen. 'Dat hoef jij toch niet op te ruimen,' zeg ik beschamend. 'Ik heb die troep gemaakt,'


    When you believe your dreams come true

    Regina

    'Uhh nee, ik heb geen idee wat ik met mijn leven moet doen.' zei Ruby al lachend. Ik voelde me bij die uitspraak op één of andere manier erg schuldig. 'Mag ik mee naar het gemeentehuis?' vroeg ze. Vervolgens zag Ruby blijkbaar dat ik haar troep opruimde 'Dat hoef jij toch niet op te ruimen,' zegt ze beschamend. 'Ik heb die troep gemaakt,' "Ja doordat ik jou naar hier heb gehaald. Anders stonden die mensen niet voor de deur, maar als je mee wilt is het goed. Alleen je vrienden staan wel voor de deur." Het verbaasde me dat ik die irritante kinderen vrienden noemde en niet gewoon irritante kinderen of zoiets. "Maar je bent altijd welkom." Opnieuw kwam er een glimlach op mijn gezicht. Ik had nog nooit zo vaak een glimlach op mijn gezicht sinds Henry uit huis was.

    Graham

    "Ik probeer het, maar het lukt niet. Ze manipuleert me," "Kom op Ellie, we weten allemaal dat het je wel lukt. Jij hoort toch bij de helden of niet? En helden winnen altijd. Dit gevecht met Jos win je ook." Ik richtte me naar Lisa. "Lisa alsjeblieft kan dit niet op een andere manier?"


    Do I look like Mother Teresa?