• Link naar 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516

    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20

    Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 7:39 ]

    Regina

    Ruby keek van me weg. 'Maar ik dacht dat jij, en Graham,' Ik kon merken dat ze moeite had met wat ze wilde zeggen. Het klopte inderdaad een kleein beetje. Ware liefde tussen was en niet, maar bij Graham voelde ik me wel altijd fijn. 'Ik ben verliefd op Graham, heb je daar vrede mee?' "Natuurlijk heb ik daar vrede mee." het was een kleine leugen, maar om eigen best wil. Ik kwam nu voor een dilemma te staan. Of ik liet nu alles hoe het was of ik zou alsnog de vloek kunnen uitspreken met wat kleine aanpassingen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "Natuurlijk heb ik daar vrede mee." Wat was ik opgelucht toen ik deze woorden hoorde. 'Nou waar wachten we nog op!' Ik sprong op en wilde bijna naar de deur rennen. Het kostte mij moeite om mezelf te beheersen. 'Regina?' vroeg ik. Ik zag dat Regina in gedachten was. Vervolgens trok ik de deur open en rende naar buiten. 'Graham,' riep ik uit.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    'Regina?' ik schrok uit mijn gedachtes. Ik keek om naar Ruby, die al bij de deur stond. Deze trok ze open en rende gelijk door naar buiten, naar Graham. Ik zuchtte eens diep. Voor mij was er nu geen weg terug meer.

    Graham

    'Graham,' ik keek richting het huis en zag Ruby aan komen rennen. "Ruby!" ik rende naar haar toe pakte haar beet en tilde haar op in de lucht. "Hoe, hoe ben je weggekomen. Ik... wij," verbeterde ik mijzelf terwijl ik richting Lisa, Ava en Ellie keek. "hebben je geprobeerd te redden, maar niks werkte. We kunnen niet op tegen de krachten van the Evil Queen." Ik zoende haar op de mond. Wat had ik dit gemist.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik giegelde toen Graham mij optilde, ik woelde door zijn bos haar en gaf hem kusjes in zijn nek. Wat rook hij lekker. 'Hoe ben je hier weggekomen?' Vroeg hij mij. 'Door de deur,' grinnikte ik. 'Dat is lief van jullie, maar dat hoefde toch niet,' zei ik toen Graham vertelde dat ze mij probeerden te redden. 'De Evil Queen is er niet meer,' ik keek Graham diep in de ogen. We zoenden gepassioneerd. Tussen het zoenen door zag ik dat Regina in de deuropening stond. 'Kom Regina,' glimlachte ik. Ik wilde dit moment graag met haar delen.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Ruby giechelde toen ik haar optilde. Wat had ik haar toch gemist. 'Dat is lief van jullie, maar dat hoefde toch niet. De Evil Queen is er niet meer,' Na een geweldige zoen keek ik Ruby verbaast aan. "Ruby, ze heeft je hart. Ik was erbij toen ze die greep. Je bent jezelf niet." Echter twijfelde ik aan deze uitspraak. De zoen, dat gevoel het leek allemaal wel zo echt. 'Kom Regina,' Ruby maakte een handgebaar naar Regina, die in de deuropening stond. Langzaam kwam ze naar buiten.

    Regina

    Vanuit de deuropening had ik toegekeken hoe Ruby en Graham dol gelukkig elkaar aan het zoenen en knuffelen waren. een flauw glimlachje kon ik op mijn gezicht toveren. 'Kom Regina,' hoorde ik Ruby zeggen. Ik moest me nu gewoon groot houden en aardig doen zoals ik net heel de tijd deed, maar met die kleine zus van Emma in de buurt zou dat moeilijk zijn. Voorzichtig kwam ik dichterbij.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    'Ik heb mijn hart wel' riep ik verontwaardigd uit. Terwijl ik mij losmaakte van Graham. Ik knikte bemoedigend naar Regina. Ik keek Graham aan. 'Ik ga bij Regina wonen,' zei ik. Terwijl ik naar haar toeliep en haar een knuffel gaf. Ik keek het groepje mensen aan die hier aanwezig waren. 'Jullie moeten Regina vergeven wat ze allemaal gedaan heeft. Anders krijgen jullie met mij te maken.'


    When you believe your dreams come true

    Graham

    'Ik heb mijn hart wel' riep Ruby verontwaardigd tegen mij uit, terwijl ze zich losmaakt uit mijn greep. Ruby keek me aan en vervolgde haar verhaal. 'Ik ga bij Regina wonen,'. Ruby liep bij mij vandaan en liep richting Regina en gaf haar een knuffel. Mijn mond viel open van verbazing. Dit kon toch niet? "Sorry Ruby, maar begrijp me niet verkeerd. Na alles wat ze ons en iedereen heeft aangedaan... Je gaat bij haar wonen?" Ik schudde mijn hoofd uit verbazing. "En Granny dan?" Ik was volkomen verbijstert na wat Ruby mij verteld had. 'Jullie moeten Regina vergeven wat ze allemaal gedaan heeft. Anders krijgen jullie met mij te maken.' Ik zou Regina moeten vergeven van Ruby, maar dat zou niet gaan. Ze had mijn leven als Huntsman verpest, mijn hart gestolen, mijn leven in Storybrooke verpest en vervolgens mijn leven beëindigd. Kon ik haar wel vergeven?

    Regina

    'Ik ga bij Regina wonen,' zei Ruby. Ze liep naar me toe en gaf mij een knuffel. Graham kon het niet geloven wat Ruby zei. Dat kon je niet alleen horen door wat hij zei, maar ook gewoon de manier waarop hij naar mij keek. "Vanaf nu geen Evil Queen meer voor mij." maakte ik het verhaal van Ruby af.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Als de pijn is verdwenen, heb ik geen idee wat er gebeurd is. Ik sta moeizaam op en dan denk ik en besef ik me iets. Ik word morgen zeventien, nog een jaar en ik mag gaan drinken. Daarna sta ik moeizaam op.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ruby

    Ik zag dat Graham verbaast was, ik had ook niet anders verwacht. Het was allemaal een vreemde situatie. "Sorry Ruby, maar begrijp me niet verkeerd. Na alles wat ze ons en iedereen heeft aangedaan... Je gaat bij haar wonen?" Hij schudde zijn hoofd. Ik keek Graham doordringend aan. 'Ik weet dat ze je leven heeft verwoest, maar ze is anders nu. Je moet mij geloven, ze heeft er enorm spijt van.' "En Granny dan?" vroeg hij mij. Daar had ik zelf ook niet echt over nagedacht. 'Granny is een schat,' begon ik. 'Maar zij heeft nooit echt de moederrol die ik zo hard nodig had kunnen vervullen. Eennn...' stamelde ik. 'Regina kan dat wel,' ik glimlachte naar haar. Ik keek Graham smekend aan. 'Alsjeblieft, doe het voor Regina. Of doe het voor mij. Jullie zijn allebei heel erg belangrijk in mijn leven. Laat mij niet tussen jullie moeten kiezen.' Een eenzame traan liep over mijn wang heen.


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    Hij gaat naar boven om te kijken wat er op het briefje staat.

    Dag idiote vriend van die irritante Banshee,

    Ik ben ontsnapt, zoals je al merkte. Binnenkort bestuur ik Ellie volledig, en nu geef ik ze al illusies en laat ze pijn lijden.

    Een slechte dood toegewenst. Jos


    Jens schrok zich te pletter en rende zo snel als hij kon naar Regina's huis. Regina en Ruby waren buiten, en omhelsden elkaar? Ellie stond een beetje apart. Jens ging naar haar toe en liet het briefje zien... "Dddit lllag ooop mmmijn bbbed!" Kreeg hij er moeizaam uit.

    Graham

    'Ik weet dat ze je leven heeft verwoest, maar ze is anders nu. Je moet mij geloven, ze heeft er enorm spijt van.' Ik wilde haar wel geloven, maar ik kon het gewoon niet. We hadden het over Regina, the Evil Queen. 'Granny is een schat,' gaf Ruby als antwoord op mijn vraag. 'Maar zij heeft nooit echt de moederrol die ik zo hard nodig had kunnen vervullen. Eennn...' stamelde ze. 'Regina kan dat wel,' ik glimlachte naar haar. Ik keek Graham smekend aan. 'Alsjeblieft, doe het voor Regina. Of doe het voor mij. Jullie zijn allebei heel erg belangrijk in mijn leven. Laat mij niet tussen jullie moeten kiezen.' Ik langzaam een traan over haar wangen rollen. Wat moest ik nu doen? Gewoon leugentje om eigen best wil? Ik wilde Ruby niet kwijtraken. Ik zuchtte eens en diep. "Oke, ik geef haar een kans, maar..." nu pas drong het tot me door dat Ruby had verteld dat Granny nooit een moederrol heeft gespeeld. Wilde ze dat Regina haar moeder werd. Ik had mijn zin nog steeds niet afgemaakt en keek met een verbaast gezicht richting Ruby, maar al snel keek ik om toen Jens kwam aanrennen.

    Regina

    Graham wilde me een kans geven. Gelukkig maar. "Dddit lllag ooop mmmijn bbbed!" "Hohohoho, rustig aan kerel." Ik liep naar Jens toe en pakte het briefje uit zijn handen. "hmmm, gek dit zou ze niet moeten doen..." Ik had Jos op Ellie en de andere afgestuurd op Ruby, Graham, Ava, Lisa en Jens. Ik probeerde stiekem met magie Jos te laten verdwijnen, maar mijn gevoel zei dat ze er nog steeds was. Ik had haar niet meer onder controle.


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    Jens komt aan met een briefje, wat slecht nieuws is voor mij." Ik ben er geweest," zeg ik angstig.Daarna voel ik meteen een gil opkomen die er netjes hard uitkomt.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Ellie, probeer rustig te blijven. Ik weet het gewoon, alles komt goed. Vroeg of laat." Jens wist zelf wel dat er maar 1 mogelijke oplossing was: Jos vermoorden. Maar dit was nog niet zo simpel. Regina nam het briefje uit mijn hand. "Heeft Jos nog hetzelfde gedaante?" Vraagt hij. Hij vond het wel nogal raar. Naast de Evil Queen staan. Maar iets in hem zei dat hij niets mocht doen...



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Goed komen?" zeg ik "Die trut gaat mij beheersen en ik twijfel of ik dat liever heb of dat ik sterf,". Angstig loop ik heen en weer "Ik ga hartstikke dood,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jens Potter

    "Tja, kies maar of je positief of negatief denkt. Maar ik denk positief. Niet altijd, maar meestal." Jens was blij dat hij al durfde terug te komen, maar had niet verwacht dat Ellie zo zou reageren. Hij dacht dat ze wat volwassener ging reageren. Maar ze moest het zelf weten. "Weet je waar Jos is en hoe ze er uitziet? Als je er niet meer ik wilt geloven, oké, maar doe het dan voor ons. Voor Storybrooke." Jens twijfelde. Heeft Ellie misschien gelijk om het op te geven? Dan ging Jos misschien stoppen met haar te pijnigen maar... Ze moesten gewoon verder doen.