• Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656

    Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 7:55 ]

    Ruby

    "Nee nee, het ligt niet aan jou, het is," hij zoende mij terug. Wat wilde hij nou zeggen? Hij leek zich nog steeds niet helemaal te kunnen ontspannen. Hij was op z'n hoede voor iets. Graham keek in mijn ogen en legde zijn handen op mijn wangen en zoende mij opnieuw. "Je doet het geweldig." Mompelde hij. Ik wist dat hij dat zei om mij gerust te stellen, of het onderwerp te veranderen. Langzaam beëindigde ik de zoen. 'Vertel nu eens wat er aan de hand is,' ik keek hem bezorgt aan. Ik bedacht me ook dat ik Regina helemaal alleen had gelaten met Gold en Emma. Ik wist niet of dat goed zou gaan.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Ruby stopte langzaam de zoen. Ik wist al wat er zou gaan komen. Ze wilde uitleg wat er nu precies aan de hand was. Ik wilde haar wel alles vertellen, maar ze moest zich geen zorgen maken over mij. Nu we eindelijk een momentje voor ons zelf hadden wilde ik dit moment niet verpesten. De vraag die ik vreesde kwam toch wel uit haar mond. 'Vertel nu eens wat er aan de hand is,' ik zag de bezorgde blik in haar ogen. Met mijn hand streelde ik door haar haar. "Ruby, ik," Ik had totaal geen idee wat ik nu moest zeggen. Als ik niks zou vertellen zou ze misschien boos worden en dat nu we elkaar weer gevonden hadden. "Het spijt me Ruby. Er is zoveel gebeurd de laatste tijd." als ik het zou vertellen moest ik het doen in grote richtlijnen en het verhaal over Gold proberen te vermijden.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Graham keek mij moeilijk aan. "Het spijt me Ruby. Er is zoveel gebeurd de laatste tijd." Ik knikte. Ik wist dat dat niet het gene was waar hij mee zat, maar ik liet het maar even. Ik wilde niet nog een ruzie veroorzaken. 'Ik moet Regina even bellen, ze moet weten dat ik in veiligheid ben.' Ik pakte mijn mobiel en toetste haar nummer in. 'Heey,' zei ik verlegen. 'We zijn de mantel denk ik niet meer nodig. Ik ben veilig met Graham. Zorg jij dat je voorzichtig doet daar?'


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Ruby gaf me een klein knikje. Ze liet het rusten? 'Ik moet Regina even bellen, ze moet weten dat ik in veiligheid ben.' Ze pakte haar mobiel en toetste een nummer in. Ik zonderde me een klein beetje af, zodat Ruby ongestoord kon bellen. Terwijl ik opstond een klein eindje wegliep trok ik mijn kraag omhoog en stopte ik mijn handen in mijn jaszakken. Ik tuurde omhoog naar de lucht. In mijn gedachtes zag ik Omega hetzelfde doen, alleen Omega huilde er nog bij. Een klein zwak glimlachje verscheen op mijn gezicht. 'Omega.' fluisterde ik.

    Graham

    Zonder dat Gold me antwoord had gegeven was hij verdwenen. Emma en Lisa waren ook naar buiten en ik was alleen in het politiebureau, toen mijn mobiel afging. "Regia Mills." zei ik toen ik opnam. 'Heey,' hoorde ik verlegen aan de andere kant van de lijn. 'We hebben de mantel denk ik niet meer nodig. Ik ben veilig met Graham. Zorg jij dat je voorzichtig doet daar?' "Ruby?" vroeg ik verbaast. Toen ze samen met Graham was weggerend zag hij er niet al te best uit. "Hoe gaat het met jullie?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Rumplestiltskin
    Ik keek op toen ik de bel van de deur horen en zag een vrouw binnen lopen die me vaag bekend voor kwam.
    'Rumplestiltskin, lang niet meer gezien,' Zei de vrouw ik bekeek haar eens goed en toen herkende ik haar weer. 'Heb je me gemist?'
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht.
    'Ava, dat is inderdaad lang geleden wat doe jij hier?' Vroeg ik.

    Ruby

    Het voelde goed om Regina's stem te horen en weer met haar te kunnen praten. 'Met mij gaat het goed,' antwoorde ik. Ik keek naar Graham. 'Met Graham opzich wel, er is iets maar hij wil het niet zeggen.' Ik klonk ongerust. 'Ik ga nu ophangen, ik kom straks naar huis. Dag' ik beëindigde het gesprek. Ik liep naar Graham toe. 'Wie is Omega?' Vroeg ik nieuwschierig. Hij had die naam eerder genoemd en nu weer. Ik sloeg mijn armen om hem heen.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    'Met mij gaat het goed,' antwoordde Ruby en dat vond ik fijn om te horen. Het bleef heel even stil aan de andere kant van de lijn. 'Met Graham op zich wel, er is iets maar hij wil het niet zeggen.' Ruby klonk een beetje onrustig. Ik wilde haar wel helpen, maar het gene met Graham zou ze echt zelf moeten doen. 'Ik ga nu ophangen, ik kom straks naar huis. Dag' "Totzo." zei ik nog snel. Ik hing op en keek een beetje rondom mij. "Wat zou Graham hier allemaal verborgen houden?" glimlachte ik.

    Graham

    'Wie is Omega?' ik keek geschrokken om en zag Ruby voor me staan. Ze sloeg haar armen om me heen. Hierover hoefde ik niet te liegen. Dat voelde goed. "Omega," herhaalde ik zijn naam. "Hij was mijn broeder een betere vriend kon ik niet wensen." Ik voelde me gelukkig als ik aan hem dacht of over hem sprak. Ik gaf Ruby een zoen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "Hij was mijn broeder een betere vriend kon ik niet wensen." antwoorde Graham. Graham keek mij blij aan en gaf mij een zoen. 'Broeder?' Vroeg ik. Het klonk als een roedel. Ik wist eigenlijk helemaal niks over zijn familie. 'Wie is je familie? Je hebt mij er nooit over vertelt.' Ik vroeg het voorzichtig. Ik wist niet of het gevoelig lag. Eigenlijk wist ik sowieso vrij weinig over Graham.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    Broeder?' Vroeg Ruby. 'Wie is je familie? Je hebt mij er nooit over vertelt'. Ik moest lachen om die opmerking. "Heb jij ooit meer verteld dat dat oma Granny is en je nieuwe moeder Regina?" Maar Ruby had wel gelijk. Ik had niemand iets over mijn familie verteld. Was het te pijnlijk voor me? "Ik heb vier broers en één zus. Kazan, Medion, Delta en Omega. Mijn zusje heet Chanouk." Het ware aparte namen die ik opnoemde, maar het waren nou eenmaal wolven namen. "Mijn moeder kwam vanuit het Noorse koningrijk en heet Farischa." Ik keek een beetje ongemakkelijk om me heen. Ruby zou snel genoeg denken dat ik onzin zou lullen. "En mijn vader draagt de naam Alpha." ik was benieuwd naar de reactie van Ruby.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ava Heart

    'Zoals gewoonlijk, op de vlucht voor Pan en opzoek naar problemen.' zeg ik droogjes. Ik kijk om me heen.
    Ja, het is net als de winkel thuis. Ondanks de eigenaar stelt het me wel gerust, doet me aan thuis denken.
    'Dus hier woon je? Bijna net zo'n puinhoop als mijn leven.' ga ik verder. 'Maar wel een betere puinhoop.'


    obsessive rage

    Ginny Weasley

    Ellie glimlacht. "In deze periode valt er niet veel te doen voor mij," zegt ze "De enigste wens die ik heb is onmogelijk, namelijk mijn zus tot leven wekken." 'Wat ik nu ga zeggen, ga je sowieso raar vinden. Maar, ik kan dat... Ik kan dode mensen tot leven wekken." Ik wachtte even voordat ik verder praatte. Kon ik Ellie echt vertrouwen? "Dat is 1 van de vele gaven die ik heb... Nu ja, gaven... Maar, waar is je zus nu?" Ik nam mijn staf uit mijn achterzak. "Frank en Hermelien, geef me jullie adres. Ik ga nu nog even naar Ellie, deze vrouw." Ik wees naar Ellie.

    Rumplestiltskin
    'Zoals gewoonlijk, op de vlucht voor Pan en opzoek naar problemen.' zei ze droogjes en ik grijnsde naar haar.
    'Dus hier woon je? Bijna net zo'n puinhoop als mijn leven, Maar wel een betere puinhoop.'
    Ik keek haar aan. 'Ja hier woon ik, liever dat dit een puinhoop is dan mijn leven dearie,' zei ik tegen haar ik liep achter de toonbank vandaan en kwam voor haar staan.'
    'Jij bent dus op de vlucht voor pan en opzoek naar problemen, wel met dat laatste wil ik je graag mee helpen.' ik lachte.


    Vittoria
    Nadat ik de politiebureau was uitgelopen liep ik gelijk richting het bos om even rust van alles te hebben, ik liep al ongeveer drie kwartier toen ik uiteindelijk tegen een boom aanleunde en me naar beneden liet glijden zodat ik nu op de grond zat.
    Ik pakt een steen die langs me lag en hield die tussen mijn handen.

    Ava Heart

    'Nee dankje.' zeg ik. 'Ik kan niet veel maar in de problemen komen kan ik zonder hulp. Bijvoorbeeld door hier naar binnen te lopen, dat was al een grote fout. Of bij die toverboon aan een plek te denken met mensen die op mij lijken. Domme zet.'
    Ik roffel met mijn vingers op het raam. Oké, om hier naar binnen te gaan was niet erg slim. Door mijn op hol slaande krachten heb ik zijn dolk meerdere keren te pakken gekregen en ik denk niet dat hij het me vergeven heeft.
    Goed. Missie geslaagd. Ik heb een probleem gevonden.


    obsessive rage



    Elina 'Ellie' Kyriakou

    "Kan je dat echt?" zeg ik met grote ogen "Zo ja, kan je me alsjeblieft helpen?". "Ze is nu in het ziekenhuis op de dodenafdeling,"


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ginny Weasley

    "Kan je dat echt?" Zei Ellie met grote ogen. "Ja, ik heb het nog maar 1 keer eerder gedaan, gewoon door te denken!" Antwoorde ik. "Ze is nu in het ziekenhuis op de dodenafdeling," zei Ellie. Ze was echt dolgelukkig. Dat zag je gewoon. "Oké, maar hoe geraak ik daar? Kan je naar daar vliegen met mij?"