• Aangezien de andere vol was...

    Hier een topic om lekker te kunnen zeiken over de examens. Nog anderhalve week te gaan Q'ers, zet hem op! _O_


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Cascade = versterkend. Bij mij in Samengevat staat dit: "De cel houdt zich in stand door het uitvoeren van chemische reacties, veelal een cascade (versterkende) reeks van reacties: de omzetting van één molecuul leidt tot de omzetting van duizenden moleculen, die elk weer een volgende reactie tot gevolg hebben."


    Bedankt! Ik heb geen samengevat :( Ik had echt nog nooit van dit begrip gehoord XD


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Bedankt! Ik heb geen samengevat :( Ik had echt nog nooit van dit begrip gehoord XD

    Nee same! Sowieso heb ik dat met veel van die woorden uit de syllabus. Dan denk ik echt van, huh, heb ik dat ooit gehad, en dan kijk ik in Samengevat en denk ik van "oooh logisch" :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Nee same! Sowieso heb ik dat met veel van die woorden uit de syllabus. Dan denk ik echt van, huh, heb ik dat ooit gehad, en dan kijk ik in Samengevat en denk ik van "oooh logisch" :'D


    Tja google is mijn beste vriend nu xD


    Treat people with kindness

    Oh jee, ik ga echt dood morgen :'(


    For those I love, I will sacrifice

    Meiiore schreef:
    Oh jee, ik ga echt dood morgen :'(

    SAME
    Welke idioot heeft het bedacht dat Grieks en biologie een geschikte combinatie zou zijn? :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Voor iedereen die nog even Biologie wil doornemen maar strontchagrijnig wordt van Samengevat (ik dus): klik! Werkt voor mij iig beter.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    SAME
    Welke idioot heeft het bedacht dat Grieks en biologie een geschikte combinatie zou zijn? :c

    Ik had biologie samen met kunst algemeen. Als linkshandige was mijn linkerhand blauw, letterlijk en figuurlijk.
    Maar ik zal een kaarsje voor jullie opsteken in m'n gedachtes. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    SAME
    Welke idioot heeft het bedacht dat Grieks en biologie een geschikte combinatie zou zijn? :c


    Jep jep jep jep.....


    Stenenlikker

    Thymbraeus schreef:
    Dus, Duitsers, hoe vonden jullie Duits? Bij mij op school waren de reacties erg gemengd, dus ik ben benieuwd wat jullie vonden (:


    Ik was om kwart over tien al klaar, geen idee of dat een goed of slecht teken is, haha.

    Nog maar eentje nu, aardrijkskunde, en dan hopelijk vakantie aaaah.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    de samengevat voor biologie is echt waardeloos hahahahah

    even een vraagje: zijn hier mensen die examen wiskunde C hebben gedaan (ik was bij mij op school de enige :') )

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 21:40 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Bigsleep schreef:
    (...)

    Ik was om kwart over tien al klaar, geen idee of dat een goed of slecht teken is, haha.

    Nog maar eentje nu, aardrijkskunde, en dan hopelijk vakantie aaaah.

    Ja dat dus, er waren mensen die al op de helft van de tijd klaar waren en er waren mensen die hem totaal niet af hebben gekregen :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ChetUbetcha schreef:
    de samengevat voor biologie is echt waardeloos hahahahah

    even een vraagje: zijn hier mensen die examen wiskunde C hebben gedaan (ik was bij mij op school de enige :') )


    Ik was ook de enige C'er op mijn hele school, in de examenzaal had ik m'n eigen rij :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gelukkig is het mogelijk om te slagen met een 3,9 voor biologie :Y)


    For those I love, I will sacrifice

    Zo meteen mijn allerlaatste examen! Ik heb er ook helemaal genoeg van.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Pfff morgen scheikunde wordt een ramp. Het is mijn laatste toets en het is alsof mijn hersenen geen stof meer kunnen opnemen ofzo. Ughhh


    Han såg ut så som drömmar känns som.