• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    Noa

    Toen Amber wegging liep ik naar haar kamer en klopte aan. "Amber, mag ik binnenkomen?"

    Amber:
    Ik zag geen grijze haren of zo dus ik vond het niet erg als ze binnenkwam. "Ja dat mag. " En ze kwam binnen. "Wat is er?"

    Noa

    "je moet niet naar die jongens luisteren, ze vervelen je alleen." Ik wist dat het vooral Jeroen was, daar was ik wel verdrietig om, maar zo is hij nou eenmaal. "hoe gaat het mmet je?"

    Amber:
    Ik dacht het gaat niet goed door die Nienke en doordat Joyce weg was, maar oke ik moest haar maar een kans geven. Wat als Nienke er ook niks aan kon doen? En Joyce echt naar Canada was. Maar zozo wist ik dat Joyce niet meer terug kwam. "Het gaat goed. En met jou?"

    Jeroen:
    "PRUTSER!" schreeuwde ik zo hard dat Fabian van schrik terug sprong.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Noa

    ''met mij gaat het ook goed.'' Wat moesten we nu eigenlijk doen met die Nienke? Ik zou het echt niet weten. Ze moet maar zelf weten wat ze gaat doen.

    Amber:
    Ik wilde ook mijn excuses aan Noa aanbieden dat ik zo deed. "Trouwens nog sorry van dat ik zo deed. Het is gewoon Joyce is weg. En dan komt er gelijk weer iemand die nieuw is. En dat is allemaal een beetje raar."

    Noa

    Amber zei dat het haar speet dat ze zo deed. ''maakt niet uit, het is ook heel wat, iemand weg en gewoon meteen daarna weer iemand nieuw. Amber, ik denk dat er meer aan de hand is dan alleen iemand weg en iemand terug.''

    Fabian

    "PRUTSER!" uit schrik deed ik een stap achteruit. Er was overduidelijk wat aan de hand met Jeroen. "Ik merk dat je niet lekker in je vel zit. Problemen tussen Noa en jou?" bezorgd keek ik Jeroen aan.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jeroen:
    "Bemoei je met je eigen zaken!" Zei ik nors...

    (Mensen mag je ook zelfbedachte personen erin maken want dan kan ik het zusje van Jeroen (Jo) er in voor laten komen en dat hij daarom zo boos is en dat Jo ook zo stom is... Kan dat of niet?)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Amber:
    "Ja er moet meer aan de hand zijn. Zullen we Victor gaan bespieden?"

    ( ik vindt het goed en mag ik dan Fenne zijn het zusje van Amber? )

    (Vind iedereen het goed? Want dan kan ik meteen een volgend hoofdstukje maken...)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ( trouwens ik moet ook nog paar dingen van deze rpg in dit hoofdstuk maken )
    ( trouwens Jo kennen wij elkaar ook al?)

    (Het zusje van Jeroen kent dan niemand en Jeroen vind haar helemaal niet cool, ze lijken op elkaar qua gedrag en een klein beetje uiterlijk, en niemand weet nog dat Jeroen een zusje heeft Okey?)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]