• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    Jo:
    Snel stap ik uit de auto, 4 uur rijden! Ik kijk naar het huis, voor zo'n krot moest ik 4 uur rijden?!?!
    Langzaam loop ik naar de deur en bel aan, na ongeveer een halve minuut word de deur opengedaan, daar stond een jongen met krullerig haar, hij leek op iemand die veel deed aan school, een nerd...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Noa

    "ja goed idee ik heb wel zin in een avontuur."

    Leuk idee van die zusje, mag Noa dan ook een zusje hebben, Lisa? En misschien kunnen we dan doen dat de zusjes elkaar wel kennen maar dat de rest niet weet dat ze zusjes hebben?

    Fabian

    "Bemoei je met je eigen zaken!" zei Jeroen tegen mij. Het was dus een gevoelig onderwerp. Op dat moment ging de bel. Ik negeerde Jeroen en liep richting de deur om deze te openen. Er stond een meisje voor de deur die ik nog nooit had gezien. "Hoi, kan ik je helpen?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Ja, je bent vast slim genoeg... Ik woon hier." Zei ik, misschien een beetje onbeleefd, maar dat ben ik gewend in de laatste jaren dat ik zonder Jeroen woon...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Ja, je bent vast slim genoeg... Ik woon hier." verbaast keek ik het meisje aan. Ik wreef even over mijn achterhoofd en stapte toen opzij, zodat het meisje naar binnen kon komen. Dit was vreemd twee nieuwe mensen op één dag.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "En? Waar kan ik slapen?" Vroeg ik brutaal aan Fabian.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "En? Waar kan ik slapen?" ze klonk vrij brutaal. "Daar ga ik niet over." ik keek omhoog richting het kantoortje van Viktor in de hoop dat hij het meisje van mij kon overnemen, maar de luxaflex zat nog steeds potdicht en ik moest het maar alleen doen. Ik zuchtte diep en keek richting het meisje. "Tja.. euh..."


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Zo slim ben je dus ook niet!" Zei ik , de jongen werd een beetje ongemakkelijk... Haha geniaal


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Zo slim ben je dus ook niet!" Het meisje begon steeds brutaler te worden. "Oke luister goed meid. Ik ben hier niet de baas en introduceer geen nieuwe mensen. Ten tweede heb ik totaal geen nieuw persoon hier verwacht. Ten derde jij bent vrij brutaal hè?" Ik had nooit gezegd dat ik iets van slim was ofzo, maar ik kon gelijk concluderen dat dit meisje op uiterlijk oordeelde.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Oh als je dit brutaal vind... Tja..." Zei ik vals, "en ja alles wist ik al, jij bent Fabian, degene die veel met school bezig is..." Zei ik slim, " Een nerd dus."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    Vanaf nu wist ik al dat een band met die meisje opbouwen niet zou gaan. "Nou, dan laat deze NERD je het wel zelf afhandelen," geïrriteerd liep ik terug naar mijn kamer. Kon ik nu dan ongestoord aan mijn huiswerk zitten?


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Wacht! Sorry! Ik bedoelde het niet zo! Kom alsjeblieft terug!"
    Ik zag dat Jeroen moest lachen,
    "Wat moet je?!" Zei ik nors.
    "Haha niets hoor." En hij liep fluitend de keuken in.
    "Fabian Sorry!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    Ik hoorde dat het meisje spijt had van alles wat ze had gezegd. "Fabian Sorry!" ik stond op legde mijn schoolboek weer weg. Ik opende de deur, maar bleef nog wel in mijn kamer staan. Ik keek met een neutraal gezicht haar aan. "Sorry? Waarvoor?" zei ik licht geïrriteerd.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    Ik keek hem nors aan, wou hij dan ook nog dat ik zei waarvoor?! Ugh!
    "Voor dat ik nu je kamer inloop." Zei ik en rende snel zijn kamer in. Hij was te langzaam dus ik was in zijn kamer!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Voor dat ik nu je kamer inloop." nog voordat ik het door had stond het meisje al in mijn kamer. Ik zuchtte diep. Ik had nu al spijt dat ik mijn slaapkamerdeur had opengedaan. "Dit is mijn kamer, niet de jouwe." probeerde ik zo vriendelijk mogelijk te zeggen.

    Plottwist Mick is ook weg en Jo komt Fabian op de kamer xD Hahahaha


    Do I look like Mother Teresa?